1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Deze blijft ver van Destiny weg hoor! :+
     
    Jorrie, Rampage en Graveheart vinden dit leuk.
  2. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Lekker weer dit, rest van de week weer super druk met stress werk, laatste vrije avond kan ik weer niet doen wat ik had gehoopt :thumbs: maar iedereen om me heen lekker wel :'-(
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    same :'-( Hou gvd op met droppen van 20 mbit naar 2.... kut hoerendownload
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is er nu allemaal veranderd? Geen level scaling nav je armor toch?
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Wanneer krijgen wij die strikes vd PS4 ? Met TTK ?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb flink wat Gezocht op internet is echt een xbox one probleem. Ik heb het kunnen verhelpen met wat ik hierboven typte. Blijft ie een half uur goed en dropt ie weer. Nog een paar keer gedaan en had weer 110mbit en toen was hij klaar. Is inderdaad zwaar frustrerend. 110mbit of 2mbit. Maat van mij had zelfs 900kbit....
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat heb ik ook steeds, maar ik krijg hem soms een enkele seconden max 10, naar 70 ofzo
     
  10. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    DIe level 20 stike is een nieuwe, black garden.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kan iemand mij nu vertellen waarom er nog geen PC versie is en of die er nog komt???

    Paar pagina's terug de vraag ook al gesteld, inmiddels gegoogled, maar echt een sluitend antwoord vind ik niet.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraag het Bungie.

    ----

    Meta is niet echt veranderd in de Crucible imo. Auto rifles zijn beter dat wel. Maar alleen close range. Suros viel wel tegen. Een legendary voelde beter aan. Pulse Rifles zijn nog steeds goed. Vooral de Messenger imo. Shotguns zijn iets generfed maar one shot nog steeds mensen van redelijk ver. Mag wel wat meer range af. Blink voelt ook iets minder maar niet veel. Zeker de wapens ready na een blink merk je wel en de blink zelf voelt ook wel wat stroperiger aan. Maar het is nog steeds goed. Hand cannons zijn iets minder accuraat. Last Word nerf merk je goed, Thorn verder voelt wat minder aan. Maar raak nog steeds mensen van ver.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Fusion fifle leek mensen ook makkelijker te killen, of het kwam door het feit dat er ff geen lag was :+ Hopscotch is btw dik generfd, zelfde archetype als de strangers rifle nu. 3 burst kill als je headshots maakt. Heb er zin in om alles uit te gaan proberen en weer lekker te grinden. Er is veel veranderd!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Had vooral te maken met het feit dat hij op 4 consoles lanceerde, en dit Bungie's eerste multiplatform project is.

    Ze hadden in mijn ogen de 360 en PS3 wel over mogen slaan dan, dan had de PC erbij gekund.

    PC is imo zo geschikt voor deze game en zou een behoorlijke hype worden als die toch komt.

    Ik las o.a. dat één van de belangrijkste mensen achter de game zei dat die naar toekomstige PC gesprekken uitkeek.
    Cryptisch, maar als je het mij vraagt komt die er wel, ruim voor de aankondiging van een eventuele Destiny 2.
    Het kan echter ook nog zo zijn dat ze hem helemaal niet lanceren voor de PC, maar dat ze dat met een eventuele Destiny 2 wel doen.
     
  15. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik zat dus lekker wat bounties te doen op mars met 2 maten. Zien we ineens 'a pack of wolves is prowling'.:eek: We denken wtf, zal wel een bug zijn ofzo. Maar na een tijdje zoeken zagen we toch echt een paar wolves op Mars! Ik dacht dat de Fallen bang waren om naar de maan te gaan ofzo, maar ze staan hier nu ineens toch echt.:x Ze waren ook iets boven onze light level, waardoor ze immune waren. Er kwam ook een aantal keer tevoorschijn dat ze zouden vertrekken, echter deden ze dit niet. Echt vreemd dit. Zijn er meerdere mensen Fallen tegengekomen op Mars? Ik heb namelijk ff gezocht en kon niks vinden...
    [​IMG]

    EDIT: Op dit moment ben ik 2 reddit posts tegen gekomen die dit ook vonden. Zeer vreemd o_O
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
    nawa vindt dit leuk.
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @ShadowDX Directe quote uit de patchnotes.
    Wel apart dat je ze dan toch nog krijgt. Mogelijk een bug, helemaal gezien het level.
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik zeg illuminatie bevestigd.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zeg, jezus christus Raaf, waarom ben jij zo vroeg wakker?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoi! Ik ben verliefd op meekleurende exotics. Dat wou ik even kwijt.

    @Yellow 13 geweldig joh. Niemand hier weet het, dus met die vraag kan je beter naar Bungie toe stappen.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb de Suros shader en emblem nu gehad al. Wapens komen dan volgende week bij TTK pas? Dat suros weapon arsenal pack?
     

Deel Deze Pagina