1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mad Max

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Je gaat er veel plezier aan beleven :)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha mooi :+

    Heb eerst nog even een backlog die ik weg wil werken maar goed, hij staat geïnstalleerd, kan ik hem altijd even opstarten :+
     
  3. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    vandaag spel gehad. wat een heerlijk spel. vermaak me wr prima mee. jammer dat spel weinig aandacht krijgt.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net deze review gezien



    en de game lijkt me heel erg tof. Door de toch redelijk negatieve reviews ging ik wat twijfelen, maar alles wat hier wordt uitgelegd en getoond spreekt me zeer aan. Niet gelijk halen, want er is nog plenty uit te spelen zoals Witcher 3, MGS5, FC4 etc, maar deze komt er nog absoluut bij.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    1 dag metal gear gedaan daarna mad max erin gedaan en die is er niet meer uitgegaan.
    Vermaak me er uitstekend mee!
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol had hetzelfde, ik ga MGS ook weer verkopen, met Mad Max vermaak ik me voldoende deze week, en volgende week Destiny dus geen MGS meer voor mij.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  7. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Story missions inmiddels uitgespeeld. Nu even de wasteland missions afmaken. Zeker een toffe game :)

    Op het moment dat je de wielen van een wagen kan trekken met je harpoen en de thunderstick kan gebruiker wordt het allemaal wel wat makkelijker.


    Grote tip voor iedereen! Zorg dat je de cleanup crew in elke stronghold hebt.
    (en daarna munitie, water, benzine, etc, etc)
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jammer dat in het gebied van Pink Eye veel framedrops komen.
    Andere gebieden had ik daar geen last van.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vraag me af hoe er zo'n groot verschil tussen de reviews (redelijk negatief) en de ervaringen van de mensen zelf (toch een stuk positiever) kan zitten.
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik denk dat het verschil komt doordat mensen die het spel kopen liefhebber zijn van de unieke stijl die het spel biedt . Reviewers kijken meer naar de statistieken en content.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Iemand een tip hoe je veel scrap binnenhaalt? Ik wil voor die 10.000 scrap chiev gaan dus ik ben het aan het opsparen, maar ik heb ondertussen iets van 15 uur in de game zitten en pas 6k :+ Word er een beetje moe van dat ik niks kan kopen...
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je scrap crews upgraden en outposts overnemen. Ik krijg om de zoveel tijd 320 scrap (20 min ofzo), en als ik offline ben komt er ook scrap bij, zodra ik inlog. Ik heb nog niet erg veel gedaan in de game, maar de scrap komt snel genoeg binnen.

    Moet wel zeggen dat ik eerst alles gedaan wil hebben voordat ik de main story uitspeel. Deze game moet wel ff 1000/1000 worden natuurlijk :+.
     
  14. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, ja ik ben ook alles aan het clearen. Wil nog niet te ver doorgaan in de mainstory, maar toch net genoeg om de opus wat te upgraden
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  15. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    wat een heerlijk spel. en ben zeker alles aan het vinden en veroveren
     
  16. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net de story uitgespeeld en ik moet zeggen dat dit echt een van de beste games is die ik in tijden heb gespeeld. Qua story is het echt perfect voor de mad max branche met een heerlijk fuckedup en duister einde. En verder raak je gewoon niet verveeld met het alleen maar rondrijden en alles slopen wat in je weg komt. Echt een aanradertje deze.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zijn er hier nog Mad Max spelers? Vandaag de nieuwste update gedownload en sindsdien kan ik de map niet meer openen. Heb al gezocht op internet, maar schijnt een bekend probleem te zijn op alle platformen die ook al voorafgaande aan de patch veelvuldig voor kwam. Er zijn diverse oplossingen zoals een fuel can uit je auto te pakken, in de luchtballon te stappen of loot te verzamelen, maar vooralsnog helpt niets. Zijn er meer mensen bij wie de map niet meer te openen is?
     
  19. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    speel spel bijna elke dag en de update gehad. maar heb het probleem niet.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb het spel inmiddels 1000/1000 dus ik heb het wel gezien. Maar toen ik deze bug had werkte het verzamelen van scrap idd gewoon. Vanaf het moment dat ik scrap geloot had werkte de map weer. Overigens heb ik er maar 1 keer last van gehad.
     

Deel Deze Pagina