1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wil graag voor Ibra gaan en dan een team met Ibra/Pogba/Di Maria (gave spelers imo) maken. Heb even dit gemaakt, iemand nog suggesties? Vind Evra als enige eigenlijk in dit team niet zo tof.. Zelf iets maken mag natuurlijk ook.
    http://www.futhead.com/16/squads/591490/
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zeer goed team. Het zal wel flink wat knapen kosten met Pogba, Cuadrado en Chiellini. Ik zou zelf De Rossi opstellen i.p.v. Strootman (meer kracht, M/H i.p.v. H/H en meer een echte controleur). Bovendien hoop ik dat Ramires dit jaar niet zo OP wordt, als echt blijkt dat je aan snelheid niet genoeg hebt. Dan zou ik eerder Oscar, Sissoko of Payet daar neerzetten.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo, da's een flink team meteen. Hoe snel wil je deze bij elkaar hebben gekocht? Dat zal wel effe duren, neem ik aan.

    Over je Evra kwestie:

    [​IMG]

    Afgelopen zomer gekocht van FC Porto, direct de beste linksback van de Serie A, een positie die vorige FIFA's toch regelmatig kut was om in te vullen. _O_
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Goeie tip thanks! Ik hoopte ook dat pace minder OP zou worden maar volgens mij gaat dat niet gebeuren..
     
  5. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Net of je naar aanleiding van een fifa demo een oordeel kan geven, het schijnt een andere build te zijn wat ook al bevestigd is door mensen die het spel al gespeeld hebben
    gameplay van het uiteindelijke spel is veel sneller, zal wel weer op rennen en vliegen uitdraaien....
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik oordeel ook niet, ik zeg alleen dat dat volgens mij niet gaat gebeuren, maar inderdaad kun je dat na een demo niet beoordelen. Laten we hopen dat pace minder belangrijk gaat worden :)
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben sowieso geen fan van spelers met minder dan zeven teamgeest... Dat zou ik dus meteen aanpassen
     
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zieke LB inderdaad, en had hem al even in het team gezet, maar levert dan een klote chem op met Nteb dusja.. Maarja eerst maar eens Ibra (en Pogba oa) bij elkaar sparen :p.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ntep eruit en Felipe Anderson erin. Laatstgenoemde is een baasje in het echt, maar in FUT16 ook een erg goede speler.

    [​IMG]
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks :).
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kan er geen apart FUT 16 topic worden aangemaakt? Zit niet echt op een constante stroming van FUT line-up afbeeldingen te wachten persoonlijk.
     
    iMark 007 en Tim vinden dit leuk.
  14. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Inderdaad!
     
  15. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    "Tip voor mensen die hem nog willen bestellen: via Wehkamp krijg je 10 euro korting maar met de kortingscode: 'zinin' krijg je nog eens 10 euro korting, dus totaal 40 euro! Ik weet niet tot wanneer de actie loopt dus zou het maar z.s.m. proberen."
     
    Flayner en AnubisNefer vinden dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    [QU="Siemenn, post: 5339311, member: 36568"]"Tip voor mensen die hem nog willen bestellen: via Wehkamp krijg je 10 euro korting maar met de kortingscode: 'zinin' krijg je nog eens 10 euro korting, dus totaal 40 euro! Ik weet niet tot wanneer de actie loopt dus zou het maar z.s.m. proberen."
    [/QUOTE]
    Tot vanavond 23.00 uur
     
    Flayner vindt dit leuk.
  19. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Thanks! heb hem besteld, leuke prijs ;):thumbs:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Net Fifa voor €30 gehaald biJ Wehkamp. Vriendenkorting + zinin code, daarnaast is Fifa ook nog eens in de aanbieding.

    Wou eigenlijk voor PES 2016 gaan. Haha maar voor deze prijs kon ik het niet laten.

    Laatste Fifa die ik echt actief heb gespeeld is Fifa 09 :eek: (was tevens mijn 2e PS3 game...kan ik me nog herinneren).

    Voor de rest wel sporadisch potjes gespeeld bij vrienden. Ben wel benieuwd hoe het me zal bevallen.

    Demo van PES 2016 vind ik lekkerder spelen. Maar goed, ik ga het spel een eerlijke kans geven. Kan hem altijd verkopen en PES halen.
     

Deel Deze Pagina