1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn het er veel?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Stuk of 8 nummers.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Had er meer verwacht maar hoe dan ook, wat een prachtige game! Het duurde even om eraan te wennen, had nooit eerder mgs gespeeld.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe stel je in dat een nummer standaard wordt gedraaid in de heli ?
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Op het nummer staan en dan vierkantje drukken
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks!

    Heb pas de eerste 10 missions gedaan en een hoop side ops. Speelt nog steeds lekker weg, helemaal om dat ik me niet meer door de rankings laat beinvloeden. Doe wel alles stealth en no kills, maar blaas ook ongezien de radars e.d. op en roof de boel zo goed mogelijk leeg :)

    Heb nu eindelijk de fulton + cargo 2, zodat ik groot materieel kan extracten. Tijd om nog wat oude plekjes te bezoeken om wat containers te halen. Kan mijn base niet verder uitbreiden omdat alles 18k + materials vraagt. Daar heb ik die containers voor nodig dus :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Containers zijn volgens wel RAW materials, moeten nog wel dan processed worden.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet ik, maar het zijn er wel veel in 1x :)
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Deze game heeft een soort hypnotiserend effect op mij ofzo. Word er echt super kalm van op de een of andere manier :p denk dat het door de stilte komt.
    Lang niet meer gehad. Fallout 3 kon dat voor mij ook een beetje hebben.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha, wel herkenbaar. Ik ben pas bij missie 6 ofzo, en vind het heerlijk om in free roam een basis even 'op te ruimen'.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Owyeah, gister Snake Eater theme song cassette gevonden.:cool:

    Qua verhaal mag het misschien de minste MGS zijn, qua gameplay is het genieten.:thumbs:


    Owja, en voor diegene die niet online willen met hun eerste FOB:
    maak het in ieder geval aan via de tutorial die je krijgt, want je krijgt direct meer ruimte voor soldaten per divisie. En ja, dat blijft zo, ook als je meteen daarna disconnect.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2015
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Buiten de missies om wel ja. Tijdens de missies ben ik juist gestresst. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2015
    Jorrie en Rienbu vinden dit leuk.
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tis in elk geval weer zo'n game waarvan ik ineens denk "huh? Al weer twee uur verder, was toch nog maar net bezig?!?"

    Wel jammer dat er zoveel oorlogstuig in zit (guns, shotguns, SMG's, etc) die je nooit gebruikt. Ik research het alleen als er bij staat dat het voor je combat/securtity team is. Anders laat maar :)
    Heb nu een een STUN sniper, nu nog een silencer ervoor!
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zou het zin hebben om de mgs v guide te kopen? Ik ben vooral op zoek naar tips en manieren hoe je de game kunt spelen, niet naar een walkthrough. Ik namelijk alles uit deze game halen want ik begrijp de motherbase menu's nog niet goed.
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Episode 18 helemaal stealth gedaan. S rank en niets gerusht.. Wat was deze missie vet zeg! Serieus, wat vind ik deze game goed.. Heb er al tig uur inzitten en raak bijna nooit de hoofdmissie aan. Het speelt gewoon te lekker :p
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net mission 12 gedaan "Hellbound". Ook een erg vette missie, lekker lang. En ff zweten op het eind.
    ik had er voor gekozen om met die kleine mech te ontsnappen, maar dat was niet zo'n goed idee. Heel de base werd wakker :) Had beter Emmerich op mijn rug naar buiten kunnen dragen! Maar ik kon de verleiding niet weerstaan :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Eén van de beste toevoegingen die ik in tijden in een game heb gezien, kwam in dat filmpje een paar pagina's terug voor.

    Kamp overnemen en de soldaten aan ballonen weg laten voeren, heerlijk. :+

    Op moment nog met andere mensen bezig, maar mensen hier kennen mijn ervaringen met voorpret wel. :+:+
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Misschien van weinig toegevoegde waarde. Maar dit is mijn eerste MGS. Stealth / tactische games heb ik in de vorm van Rainbow Six en de Splinter Cell serie altijd gespeeld dus heb even getwijfeld over deze aanschaf. Voor degene die dat nu nog doen kan ik het spel alleen maar aanraden! Geweldig om zoals eerder hier beschreven door forum leden je missie te volbrengen op de wijze die jij voor ogen hebt! Er is ook echt sprake van een leercurve merk ik... Bij missie 5 of 6 begon ik het pas een beetje door te krijgen. Vanaf welke afstand wordt je wel gezien en hoe sneak ik nu juist toch even die ruimte in zonder gehoord te worden. Ben heel erg benieuwd hoe het spel zich verder ontwikkeld en hoe de Mother Base exact gaat werken. Wordt wel enthousiast als ik over een STUN sniper lees...!
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Het is een tranq sniper, nog beter dus :+
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    En hij doet het goed :+
     

Deel Deze Pagina