1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Bedankt voor de Wehkamp deal. Ik las ook dat als je een eerste bestelling plaatst je ook 10,- korting kreeg. Deze werkte alleen bij mij niet, kan ik hier nog achteraan? :rolleyes:
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2015
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk dat korting op korting niet werkt. Zal wel ergens in de kleine lettertjes staan
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die 'welkom' code werkt niet icm die 'zinin' code.

    Vriendenkorting werkt weer wel icm die 'zinin' code.

    Als die welkom code wel werkte kon je Fifa 16 voor €20 bestellen. Denk niet dat ze zo dom zijn daar bij Wehkamp

    Ach ja, ik heb Fifa 16 voor €31,95 (€30 + €1,95 verzendkosten) gekocht. Vind ik zelf al een super prijs.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Waar dat?

    Edit: laat maar, zie het al

    Nog een edit: wat is die vriendenkorting, wat houdt dat in?
     
  5. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet niet zeker of het werkt, maar zeker het proberen waard:

    Op de X1 heb je dus EA Early Access waarmee je tien uur kan spelen vanaf de zeventiende. Ons no-lifers kennende vliegen we daar doorheen. :D Nu kan je met een tweede account nogmaals 'EAA' bestellen waardoor je nog eens tien uur hebt, maar je kan deze uren gebruiken voor je eerste account door in-game uit te loggen met je tweede account om daarna in te loggen met je tweede account.

    Nogmaals, ik weet niet of het werkt, maar het is zeker een poging waard als je een voorsprong wil opbouwen met bijvoorbeeld traden in FUT.
     
  7. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14

    Maar FUT is zo groot en PES heeft niet een soort gelijke mode die even leuk is. 75% speelt alleen maar FUT. PES heeft geen licenties en geen fut mode en online is er altijd lag. Jammer dat FIFA geen concurrent heeft want dat zal de kwaliteit van de games groeien. Fifa hoeft zich helemaal geen zorgen te maken om PES.
     
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil dat ea access halen, dus ik koppel mijn paypal aan xbox live maar ik krijg het maar niet werkend. Hele tijd blijft er gevraagd worden om creditcard. :mad:
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er is net zoveel lag in FIFA als in PES online?
     
  10. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Absoluut niet.
     
  11. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt, het is een heel gedoe. PayPal kan niet meer. Als je de game koopt via de xbox store (pre-order) krijg je ea access er gratis bij.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als je lang klant ben bij Wehkamp krijg je een vriendenkorting link. Deze link kan je naar 5 mensen sturen. Als je gebruikt maakt van die link moet je een nieuwe account aanmaken en krijg je €10 korting op je eerste bestelling.

    Echter is er momenteel bij Wehkamp ook een algemene kortingscode die je kan gebruiken (die geldig is t/m vandaag) waarbij je nog eens €10 korting krijgt.

    Als je de vriendenkorting met die kortingscode combineert heb je dus €20 korting.

    Op budgetgaming is er momenteel een 'vriendenkorting topic'. Ik zou dat topic even in de gaten houden. Maar het gaat erg snel. Als iemand een link post kan je hem na 5 min meestal al niet meer gebruiken. Omdat je met 1 link maar 5 mensen gelukkig kan maken. En iedereen wil natuurlijk met €20 korting Fifa of PES bestellen.

    P.S. De mensen die een vriendenlink uitdelen krijgen trouwens €10 als er via jouw link een bestelling wordt geplaatst. Als je je link naar 5 mensen stuurt krijg je dus €50 Wehkamp tegoed.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik sta maandag 21ste en zaterdag 26ste in die fifa popup store in de kalverstraat. Wie brengt me KFC?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ehh, waarom zet je dat hier neer, geil je soms op gefrustreerde reacties? :+
     
    Miem vindt dit leuk.
  15. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    ''My thoughts exactly''

    Ben wel benieuwd of EA genoeg werk heeft gemaakt met het maken van nieuwe Starheads.
     
  16. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Je kan er al redelijk wat vinden op YouTube onder FIFA 16 starheads.
     
  17. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanks! zo op het eerste gezicht zijn er best veel gescand :)
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vooral premier league weer maar goed om te zien dat spelers als Alderweireld, Blind en Pelle nu echte gezichten hebben :) Zonde dat ze dat niet eerder doen als ze nog in de Eredivisie zitten maar kost vast teveel tijd, moeite en geld.
     
  19. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    de mensen die nu dus de xbox bundel kopen kunnen fifa al spelen , de rest moet wachten tot de 24ste , mag dit zomaar ??

     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Zal geen disc versie inzitten maar een download code en je kan dan waarschijnlijk pas spelen op release
     

Deel Deze Pagina