1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Jezus, kan het nog makkelijker? 8)

    Vanavond maar eens proberen dan, maar word ik niet direct gekickt door de echte gegearde T6 spelers?
    Ik bedoel, ga dan nu nog zo dood met mijn T2/T3 toch?

    Is de game dan echt zo generfed? :eek:
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Game is hetzelfde, kwestie van gear he.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, dat snap ik nog wel, maar omdat ik al min of meer uitgedaagd werd om T6 te leechen. Mijn main vraag was dan ook of ik niet direct gekickt werd vanwege mijn gear?

    Misschien verstandig iemand in de community of clan te vragen???
     
  4. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Je joint T6 game. Ziet een spin to win barb, deze rent/spint voor de groep uit. Volg het pad van deze barb en pak items op = profit. Denk dat je niet gekicked wordt


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik kickte mensen altijd vrij snel als ze noobie waren hoor :p. Zocht dan ook altijd een goede groep via de chat/friendslist/clan en speelde nooit geen 'public'. Als je met 1 undergeared iemand loopt doe je ineens 10 minuten over een T6 rift in plaats van 6-7 minuten. Als Pull Monk die voorop liep kon je altijd goed zien wie de damage deed of niet. T6 is wel voor de fanatics, tot en met T4 maakt het weinig uit en de loot is maar een fractie minder. Snelheid is toch het belangrijkste.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dan speel je niet met randoms lijkt me. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit random gespeeld, altijd met mensen uit de clan.
     
  7. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel t6 en hc en meest in clan. Mijn monk kan t6 goed aan. Echter hebben we dh, barb en wiz de killen alles voordat ik ook maar iets kan doen en dan niet 1 maar veel, die laten dus ook leechers toe


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zijn die Witch Doctors nog altijd zo OP trouwens?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wel 12 Paragon levels verder in ongeveer een uurtje. 132 nu, met wat leuke gear op zich en een hoop gold. Ook een Goblin rift meegemaakt, dat duurde even voor ik die allemaal had geloot. Had veel gold, maar dat had ik dan ook nodig om sockets te upgraden en gems om te zetten. Damage, Vitality en Toughness nog niet veel veranderd, maar doe het vanavond nog wel een keertje. De group deed totaal niet moeilijk, zei geen woord. Dat is voorlopig mijn ideale manier van spelen. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nooit geweten dat je geen potions meer hoeft te kopen. Is wel mooi. :+

    Qua gear schiet het bij mij nog niet erg op op T6, maar de groepen zijn wel leuk.
    Gisteren een of andere Belg: Gaat het wat te snel Yellow? :lol:
    Toegevoegd aan vriendenlijst, wil me een keer meenemen op zijn T6 rift sessies.
    Heb wel eerlijk in de party chat gezegd dat ik er nog niet klaar voor ben, maar dat boeit hem niet met zijn Paragon 500+ 8)

    Hoogste wat ik nu tegengekomen ben is 800+, maar dan heb je ook alle Paragon points vol volgens mij.

    @Inferius Ik denk dat jij die Paragon ''skill'' points nu wel allemaal hebt. Hoeveel gold verzamel je wel niet met 50 gold find points, en hoeveel heb je nu? ;)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gold is irrelevant in deze game.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gebruik je ook alleen voor het omzetten of verwijderen of upgraden van gems ja.

    Die gozer die ik gisteren toegevoegd heb aan mijn FL, die heeft mijn 2 level 1 chars, Monk en DH, even naar 70 geboost. :D
    Nu nog gearen. :lol:
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Spelen mensen nog deze game sinds de laatste update. Ik vind het zelf eindelijk is een goede update. De bounties, rifts & greaters rifts hebben zijn allen net zo belangrijk, waar je juist hiervoor de bounties 9 van 10x op een gegeven moment links kon laten liggen. En natuurlijk Torment VII t/m X wat na een tijdje toch meer als nadeel dan als voordeel voelt. In het begin denk je dat het een uitdaging is, totdat je daadwerkelijk aan kan. En binnen no-time heb je je gear bij elkaar, omdat de dropchance veel hoger wordt. In 1 week tijd (Vorige week vrijdag begonnen) ben ik ik full gear en hoef ik alleen nog maar ancient versies te vinden om hogere GR's te doen.
     
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Yups, season gaat leker :) Ondertussen paragon 490 aangetikt en met de 50+grifts vliegt de exp je om de oren (helemaal met een support monk in de groep).

    De patch zelf is geweldig. Veel nieuwe dingen (met name de cube is een welkome bijkomstigheid (helemaal voor de hogere grifts) erbij, de nieuwe torment levels zijn leuk (alhoewel T10 nu al aanvoelt als de oude T6). Nu net als jou farmen en farmen om de gear om te zetten in ancient :)
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb deze game al bijna een jaar niet gespeeld (sinds de GR aangekondigd werden). Ben toch wel heel benieuwd wat er sindsdien allemaal verbeterd is. De originele game was ruk, maar de Reaper of Souls expansion en console versie waren echt geweldig. Eén van mijn favoriete games op beide platformen (game zelden op de PC). Is er al eens een nieuwe uitbreiding aangekondigd of is zijn het allemaal nog patches?
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Allemaal patches, maar wel patches die wel degelijk wat toevoegen. Zo voelt elke grote patch als een kleine DLC, door kleine aanpassingen te maken voelt het toch als nieuw.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Level cap nog steeds 70? Ik meende juist dat er enige tijd geleden wel een nieuwe expansion was aangekondigd?

    Zelf een tijdje geleden nog kort gespeeld, maar ik kon er gewoon niet echt meer inkomen.

    Fantastische game verder, voor een aantal avonden rammen, maar hij voelt mij nog veel te repetitief aan om echt vast te houden voor langere tijd.

    Misschien dat ik hem over een tijdje weer eens op mijn PC zet.
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Er is was een grote patch aangekondigd, geen expansion :) Level cap is gewoon nog 70.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Meende ook net als Yellow dat er iets was gelekt (een afbeelding met de naam) over een nieuwe expansion.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Niet echt, enige aankondiging was voor WoW. En heel recentelijk een release datum voor starcraft 2 expansion.
     

Deel Deze Pagina