1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

  1. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Pas 1 klein uurtje kunnen racen, wat een heerlijke auto. De baan vond ik wel lastig vooral sector 1.


    Zijn mensen vanmiddag online die me miss kunnen helpen met een mooie steady set-up heb er helaas niet zoveel verstand van xD
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2015
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    Ik hoop dat dit genoeg moet zijn voor de race en ik niet wordt verrast door nog snellere tijden van andere snelle jongens.
    Ik probeer in ieder geval mijn start niet te verpesten.
    Heb zin in de race-avond, zie jullie vanavond.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2015
    B Tender vindt dit leuk.
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik probeer met de vorige berichtjes de raceavond wat al bij voorbaat op te leuken en de spanningsboog al wat te verhogen.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat lukt goed!!!

    Al wordt de 'spanning' voor wie er gaat winnen juist alleen maar minder als ik jou rondetijden zie hahaha. Wanneer ik ze vergelijk met de mijne althans. Allemachtig.
    Wie weet zijn er wel nog anderen die het je moelijk gaan maken! :)
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik niet in ieder geval. :+ Ben al blij als ik een subtopper zou zijn deze race.
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Mijn doel is vanavond niet op een ronde te worden gezet.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wanneer de snelste 1:27.0 rijdt (constant) impliceert dat dat je (bij 21 rondes) geloof ik 1:27 +87/21 = 1.31,1 dient te rijden (constant).
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Op Monza zag ik dat wiethok nog wat extra had op het einde in heat 2
     
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Vrees dat mijn gemiddelde over zoveel rondes wel die kant uitgaat.
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Die rondes van Loyal, niet normaal!

    Ik schaar me in het kamp van Tender en RB, ik ben al blij als ik in het middenveld zit. Dit is echt mijn baan niet.
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De rondjes zijn natuurlijk met maar 1 AI-tegenstander en penalties of aanrijdingen kunnen aardig roet in het eten gooien.
    Om maar niet van een slechte start te spreken. Of een jumpstart
     
  13. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Ga het niet redden vanavond, have fun iedereen !!
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hoe kan ik een "race report" aanvragen? Want tot twee keer toe er in het begin afgereden worden, om als allerlaatste verder te gaan, vind ik wat teveel van het goede. Kan ik net zo goed niet gaan kwalificeren. Zeker in race 2 ging het echt nergens over.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Dat ging vanavond al een stuk beter dan vorige week :)
    In de openingsfase van de eerste heat mooi alle problemen van anderen kunnen omzeilen om op een vijfde plek te belanden. Daarna een paar snelle jongens voorbij gelaten om niet teveel tijd te verdoen aan gevechten. Ik lag op koers voor een klassering als negende totdat ik paar honderd meter voor de finish deze rare fout maak :+
    http://xboxclips.com/PimSmeets/07de9bb9-a947-45c5-bc51-04bb04da0581

    Tweede heat ook weer zwaaiend en lachend langs de mensen gereden die in de eerste ronde langs de baan stonden :cool:
    Zonder gekheid; redelijk foutloos gereden en constante rondrijden leidde tot een prima resultaat.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2015
    B Tender, Racerblade01 en Rossi46 vinden dit leuk.
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Had goede resultaten, maar reed wederom veel alleen. Goed om te zien dat de eerste bocht, zover ik kon zien, wat rustiger aan werd gedaan. In race 1 gebeurde wel in de eerste ronde het één en ander, zeker bij de laatste twee hairpins. NovaCaine remde erg laat voor de laatste hairpin en leek daardoor Loyall bijna te elimineren, dat was een actie die me overigens deed denken aan de kwalificatie van Monza, waar Nova ook een keer veel te laat remde en zijn voorganger (ik dus) raakte. Maar goed, ik verloor zicht op Loyall en wist niet waar hij zat, bij de exit van de bocht pakte ik dus gewoon de racelijn. Daar bleek Loyall dus te zitten, dus sorry daarvoor, die was mijn fout. Dat andere incidentje daarvoor dacht ik wel genoeg ruimte aan Loyall te geven aan de buitenkant, maar die moet ik even terugkijken. Gelukkig beïnvloedde het onze races niet erg veel.

    Reed in beide races verder lang alleen op P2. Race 2 nog een tijdje P1 gereden, maar Loyall was toch niet te stoppen, dus heb die plaats niet zo verdedigd. Jammer dat Tender en Rossi de eerste rondes in beide races niet erg goed overleefde. Die zaten op hetzelfde, zo niet hoger, tempo als ik, had graag met hen gevochten voor P2.
     
  17. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb mezelf de tweede ronde helemaal naar de kl#te geholpen; valse start,gebeukt,extreem lange pitstop en merkte toch dat ik moeite had met de concentratie in de tweede heat. Het afstellen van de auto is ook niet mijn sterkste punt8)

    Ik heb lol gehad en zal volgende week proberen een waardig tegenstander te zijn voor het middenveld.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    [​IMG]
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Laatste bocht is wel erg zuur zeg.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  20. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zat nog even in mij pitstop instellingen te kijken en zag dat mijn bandenspanning op 2.5 bar staat:D Dat verklaard waarom mijn wagen na de pitstop zo aan het glijden was en het insturen zo light was. Voor volgende week even zorgen dat dit wel goed geregeld is.

    Ik ben er achter dat ik met PC online nog niet alles door heb met de instellingen,maar ik doe men best:thumbs:
     

Deel Deze Pagina