1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ook mooi dat de servers gewoon dicht zijn op de releasedag.

    Ongelofelijk dat deze games dan alsnog 9's en 10'en krijgen.
     
  2. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    True :p maar had het eerder over de kwaliteit van de online verbinding
     
  3. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Ps versie nergens last van
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Misschien worden die wel betaald om dit soort reviews te schrijven.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Trouwens wel heerlijk hoe vernietigend je kan uithalen bij een afvallende bal :) speelde gisteren na een paar teams te hebben geedit even met Chelsea tegen Arsenal (kits zien er goed uit op PS4!) en kwamen een paar balletjes voor Hazard z'n voeten. Ze vliegen er niet zo makkelijk meer in als in de demo, een aantal gingen net naast maar had er een vol binnenkant paal en die hing er lekker in :D geeft tot nu toe veel meer voldoening dan ik had met FIFA de laatste jaren!
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Aan de ene kant zeg ik ja, aan de andere kant zeg ik nee. De zomerse transferperiode duurt tot de eerste week van september. De game is voor die tijd al "gold" gegaan.

    Het is kiezen of delen. Of je brengt het spel een paar weken later uit (vorig jaar kwam het spel pas op 11 november uit), of je zorgt ervoor dat de roster-update ASAP wordt gereleased.

    Ze hebben blijkbaar voor het laatste gekozen. Het gaat niet om een paar transfers, het gaat ook om een hoop jeugdspelers die zijn toegevoegd. Denk aan honderden spelers. Dat vergt toch wel wat tijd hoor, zelfs met een paar ontwikkelaars als je de stats bijwerkt.

    Ik houd stiekem hoop dat er naast wat teams en een nieuw stadion ook wat gameplay issues worden gefixt. Dat vind ik (persoonlijk) belangrijker dan die paar spelers die nog bij hun oude club spelen.

    Belangrijkste issue dat gefixt moet worden: softheid scheidsrechter.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is niet waar. Het punt is gewoon dat veel sites zoveel mogelijk clicks willen genereren door die review z.s.m. online te hebben staan. Een insidegamer en IGN doen het goed. Die hebben aangegeven dat ze wachten tot ze online kunnen spelen, alvorens een oordeel te geven. De review van IGN is een review in progress. De gameplay is echt wel goed. Het spel is leuk om te spelen, mensen worden enthousiast.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    ''Paar'' spelers is wel een understatement hoor, alle teams zijn gewoon nog zoals vorig seizoen. ;)
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik praat het ook niet goed? Ik zeg alleen dat men aan de ene kant blij is dat ze al wat kunnen spelen. Ze hadden het spel ook eind deze maand pas kunnen uitbrengen, dan wel begin oktober (zoals normaal). Was dat beter geweest? Weet ik niet. Het zijn maar namen. Ik vind persoonlijk gameplay belangrijker. Die roster update komt echt wel.

    Neemt niet weg dat het een beetje slordig is!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zelf vind ik dat niet zo'n probleem nog, aangezien ik al een aantal jaar geen PES meer heb gespeeld.

    Ik vraag me echter wel af als je bezig bent met een seizoen en je download de rosters, wat dan? Je topscoorder die in eens foetsie is bijvoorbeeld?

    Even afwachten tot er meer info is, want zit er niet op te wachten lekker te spelen en goede spelers kwijt te raken door die update.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee tuurlijk niet, als je al begonnen bent met een seizoen veranderd er niks.
     
  13. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Online is echt een drama duurt super lang
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat duurt lang? Voor je een tegenstander hebt?
     
  15. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja vind van wel nu join ik toevallig
     
  16. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Speelt er iemand hier nog meer divisies? Ik kom met ADO telkens tegen Real en Barca etc. waardoor ik mij verplicht voel om met 5-sterren teams te spelen. Anderen hier ook last van?
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het spel binnen voor de PS3. Nu bezig met MyClub en straks even training doen.

    Er werd hier laatst een link gepost met een megepack voor PES16. Ik heb deze toendertijd gedownload, was dit alleen voor PS4 of ook voor PS3?
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is het grote manco van PES ten opzichte van FIFA ja.
     
  19. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat was in PES2015 ook al het geval, bij unranked matches kan je een teamfilter instellen..
    Jammer had gehoopt in PES2016 niet altijd met topteams online divisies te kunnen spelen. Ttenzij er toch een teamfilter is, straks eens checken..
     
  20. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Sta ik 2-0 voor allemaal lag in gane word de verbinding verbroken staat er deze wedstrijd word gestaakt weg punten! En wachten weer op de volgende match
     

Deel Deze Pagina