1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Net even mn laatste 2miljoen opgemaakt aan packs want kijk toch niet meer na fifa15,kreeg ik in mn 1ste pack gelijk Rm 88 de Bruyne
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja maar ook bij the division 2, dead island 2, en meer en die komen nog lang niet uit.

    Edit: er staat zelfs:
    Bestel nu en ontvang FIFA 16 op donderdag 24 september.
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Daz
    Vreemd bij mij staat bij the division, dead island en elke andere pre-order geen vermelding vamdaag besteld morgen in huis.
    Bij FIFA 16 staat dit wel en ze versturen dus ook nieuwsbrieven dat de game NU uit is.

    Het is zeer waarschijnlijk vrij eenvoudig. De webshop is ook als winkel ingeladen en zal in hun voorraadsysteem ook opgenomen worden voor beschikbare aantallen. Als men dit inklopt schiet de indicatie daardoor naar: op voorraad. Dat staat er dan ook (vermoedelijk automatisch) op de productdetailpagina's van fifa 16. Tekst leest nu: Op voorraad. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis.

    Bij de door jou genoemde titels staat op de pagina wanneer je titels zoekt in de lijst geen info over vandaag besteld morgen in huis. Tevens is dat niet op de productpagina te zien. Of ik moet wat anders zien.
    Er staat weliswaar nog wel een actieregel/tekst open in de groene tekst die ze vaak inschieten bij pre-orders. Daar staat die 24 september gemeld als leverdatum met cadeaubon. Die stond er weken geleden al en verdwijnt pas na release of wanneer de maximum intekeningen behaald zijn. Als laatste bewijsstuk, bij winkels uit de blokkergroep (intertoys en BS) werken pre-orders altijd op basis van intekening en kun je niet daadwerkelijk bestellen voor genoemde prijs. Bij fifa kan dit wel :D

    Ik denk echt dat als ze een foutje maken je em gewoon ontvangt morgen, ben ook benieuwd als je naar de winkel gaat en je laat de mailing zien die ze versturen waar staat: nu uit.
     
  4. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze hebben het wel over een voorkeursbezorgdatum van 17 sept. Dus lijkt mij dat ze nog altijd uit kunnen gaan van de 24e maar een foutje zou fijn zijn natuurlijk haha
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bartsmit gaat echt niet voor release leveren. Heb daar vaker gepreorderd en een paar dagen van te voren verzendbevestiging en een track&trace code ontvangen. Games zijn echter altijd aangekomen op de releasedag zelf. Meerdere xbw leden kunnen dit bevestigen
     
  6. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Lijpe Mocro Ik bestel er mijn games niet dus dat neem ik van je aan. Maar vind het onderwerp van de mail en de communicatie bij hen dan wel de plank mis slaan.
    Voor release leveren vind EA normaal ook niet leuk dus bewust zouden ze dat normaal ook niet doen leek me. Heb ze wel eens een grote fout in mijn voordeel zien maken bij intekeningen ps4 dus dat gaf mij iig wat hoop.

    Zelf pak ik de game morgen via ea acces wel op.
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb het nagevraagd bij Bart Smit , lever tijd de 24e.
     
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn DLC code uit een fifa bundel die ik over had gekocht deed het gisteren niet. Nu kom ik thuis en probeer het nog een keer en hij doet het.
    Paar keer achter elkaar proberen te installeren maar hij pakte hem niet vanwege de release date en nu probeer ik het nog een keer en hij is nu aan het installeren. Dus hoop dat ik kan spelen maar zal wel niet
     
  9. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Je kunt het wel degelijk spelen zodra het spel geïnstalleerd is.
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De plank misslaan? Dat is gewoon misleiding van de klant, of ben ik nou gek?
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Nee je bent niet gek. Ik werk alleen te lang in de r(e)tail om dit wellicht te nonchalant te laten lopen. Erover klagen zou wellicht werken maar voor mij maakt het niet uit verder.
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Yep, staat heel vaak bij Bart Smit zo op de site, maar wordt pas geleverd op releasedatum.
     
  13. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha. Een mail van Bart Smit.

    Vanwege onvoorziene omstandigheden is het helaas niet mogelijk om je bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen

    Dat word cancellen dus.
     
  14. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Te downloaden op EA Access!
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    De app is nog steeds niet in werking,zou toch de 17de online gaan,of stond er ook nog ergens een bepaalde tijd?
     
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Is er een verschil tussen de final versie en demo. Zoja wat
     
  17. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Echt he, dacht eerst ik schaf PES ook aan dit jaar, is ie voor de one een week uitgesteld en ze wachten nog ff met het updaten van de spelers enzo :p. Daaaag pes :p.
    Gewoon lekker FIFA weer halen dus ;)
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tja, had je maar een echte console moeten kopen :+ (niet happen)
     
    Exionche, iMark 007 en Dranx vinden dit leuk.
  19. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hahahahaha en bedankt :p
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er meer mensen die FIFA 15 leuker en vloeiender vinden spelen? ik vind het echt een downgrade.
     

Deel Deze Pagina