1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee echt niet fifa 15 is veelste makelijk het dribbelen en scoren.
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja denk dat het persoonlijk is. Ik hou zelf meer van arcade als ik aan het gamen ben. Hoe realistischer hoe minder leuk ik het vaak vind spelen.
     
  3. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik vind het precies ook allemaal zo traag. Ik moet veel meer moeite doen om een actie bijeen te spelen. Niet dat dat erg is, maar de tegenstander lijkt dat probleem niet te hebben. Keepers failen bij mij ook wel vaak precies.
     
  4. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag een aantal potjes FIFA gespeeld maar naar mijn mening is het echt een afgang. Weinig vernieuwend ten opzichte van 15 en speelt echt traag. Moet wel zeggen dat ik gisteren en vandaag ook veel Pes heb gespeeld wat naar mijn mening een betere game is! Alleen de transferupdate hadden ze op orde moeten hebben.
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb vandaag een paar potjes pes gespeeld maar ik ben dit totaal niet met je eens dat pes de betere game is , de game is voorspelbaar in de zin dat de meeste tackles van achter gewoon geel zijn en soms ook een waarschuwing , de scheids is echt dikke schijt in deze pes editie , de keepers kunnen amper een bal stoppen , dit is nog erger dan in fifa 15 , de pes spelers vinden pes natuurlijk aanvoelen ? sorry hoor ga fifa checken , het is veel realistischer en moeilijker dan pes , de beste pes is en blijft voor mij pes6 . naast de transfer updates die niet zijn doorgevoerd vind ik de animatie,s ook maar matig , 1000 nieuwe animaties zeggen ze , ik merk het niet .. naast de transfers die niet compleet zijn en online wat nog niet lekker werkt en dat er maar heel weinig competitie,s in zitten geef ik persoonlijk deze game een 6 .5 .
     
  6. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb tot nu toe grote moeite om een bal ar te pakken bij het verdedigen in tegenstelling tot fifa 15.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb de app gedownload op de play store maar ik krijg elke x bericht op de app(aan de slag)nu staat hier 3 paginas terug een link van de Ea site en als ik die app wil installeren moet je emailadres geven maar zegt die dat google mijn emailadres niet herkent,iemand een oplossing?
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Gisteren helemaal niet kunnen spelen met Early Access. Downloaden ging echt traag! Om 23.00 uur heb ik mijn Xbox uitgezet en toen stond hij pas op 80%. Ik heb de download om 17.30 uur gestart.
     
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En whats'up eigenlijk met dat je geen opstellingen voordat de wedstrijd begint te zien krijgt?

    *oeps... verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2015
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hier duurde het downloaden nog geen 2 uurtjes. Had hem na 20.00 uur aangezet en kon voor 22.00 uur spelen. Heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin om weer te gaan traden om een leuk teampje te bouwen....

    Had in de gratis packs wel 2 redelijke spelers gekregen, namelijk Valencia en Shaw. Helaas een RM en LB dus qua chemistry heb ik er niet zoveel aan...
     
  11. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Bron: VG24/7
    FIFA 16 laat een andere manier van voetbal zien met de toevoeging van vrouwenteams. EA is echter tegen een onverwacht probleem aangelopen, waardoor een aantal vrouwelijke spelers alsnog uit de game moeten worden verwijderd.

    De betreffende spelers volgen onderwijs in scholen die deel uitmaken van het Amerikaanse NCAA-programma. In dit programma zijn regels opgesteld die ervoor zouden moeten zorgen dat student-atleten, naast het beoefenen van hun sport, succesvol hun opleiding kunnen voltooien. Dit betekent onder andere dat ze geen professionele contracten kunnen tekenen en geen geld mogen verdienen door het beoefenen van een sport.

    De NCAA heeft EA gewaarschuwd dat de spelers in de game die onderwijs volgen op een NCAA-school het risico lopen om te worden uitgesloten van hun opleiding. EA laat weten dat ze het niet eens zijn met deze uitspraak, maar dat ze geen risico willen lopen en hebben besloten om dertien vrouwelijke spelers uit de game te verwijderen:
    We do not agree with this position. All rights were secured following standard protocol with national governing bodies and federations, and none of these NCAA student-athletes or potential student athletes were to be individually compensated by EA SPORTS for their inclusion in the game. We believe this decision denies these 13 athletes the opportunity to represent their countries in the game, but we have removed them from FIFA 16 to ensure there is no risk to their eligibility.
    De volgende spelers zullen worden verwijderd uit de game:


    • Kadeisha Buchanan, Canada
    • Jessie Fleming, Canada
    • Ashley Lawrence, Canada
    • Janine Beckie, Canada
    • Rebecca Quinn, Canada
    • Sura Yekka, Canada
    • Celia Jiménez, Spain
    • Tanya Samarzich, Mexico
    • Greta Espinoza, Mexico
    • Christina Murillo, Mexico
    • Amanda Perez, Mexico
    • Emily Alvarado, Mexico
    • Maria Sanchez, Mexico
     
  12. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Nou die lijken ook voor geen meter. Wel de dug outs in de arena kloppen.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb nu een aantal potjes gespeeld (Fut en Pro Clubs) en om eerlijk te zijn valt het me niet mee. Het voelt allemaal heel stroperig aan. Passes zijn te hard, te zacht, of ze vliegen een kant op waar je niet naartoe richt. Soms lijkt het wel manual. Keepers zijn nog slechter geworden. Bijna al mijn tegendoelpunten komen uit rebounds via de keeper. Daarnaast komt elke keeper als een soort Neuer uit zijn goal vliegen bij een lange bal. Hierdoor kun je hem makkelijk omspelen of een lobje over hem heen plaatsen. Dribbelen/acties maken/truukjes voelt erg stroef aan.

    Misschien is het nog gewoon wennen, maar tot nu toe heb ik het lekkere Fifa gevoel nog niet te pakken.
     
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Eens! Maar dit was ook al in de demo het geval. Super stroperig, totaal niet vloeiend. Daarom voor PES gegaan.
     
  16. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren letterlijk heel de dag fifa16 gespeeld heb nog maar 75min speeltijd over :mad:

    Het is een stuk uitdagender geworden om bijv te scoren of een mannetje uit te spelen ( persoonlijk vind ik het echt top want bij 15 was het te makkelijk ). Alleen het passen heb ik nog niet door lijd nog teveel balverlies daardoor maar ook dat is gewoon even wennen.

    Ik kan niet wachten tot ik het volledige spel kan spelen.
    Tevens ben ik op zoek naar gamers die een team willen maken en dan profclubs willen spelen.

    Mijn gamertag is : it i montana
     
  17. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook grote moeite met het passen. Ik speel normaal vaal op balbezit en combineer veel, maar dit lukt mij totaal niet. Balletjes zijn heel vaak veel te zacht. Hou ik de knop langer in dan zijn ze vaak te hard.

    Ook komen de spelers nooit in de bal. Wat kan ik hier tegen doen?
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2015
  18. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: ik wil via de webapp me team is gaan bekijken maar nu staat er dat ik nadat ik ben ingelogd perse fifa 16 al moet kopen voordat ik de webapp kan openen? Is dit nieuw en moet je dus fifa 16 via de playstation store kopen om de webapp te gebruiken... ?

    Edit: companion app inloggen werkt ook niet... ??

    Edit 2: Heb fifa 15 via een usa acount gekocht zou dat dus de rede kunnen zijn dat die aangeef dat ik geen team heb en dus de webapp niet kan gebruiken voor fifa 16?
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2015
  19. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb fifa 16 via xbox store besteld. Ik krijg nu 15 weken lang 15 gouden pakketjes. Hoe gaat dit in werking en kan ik ze nu al openen?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Lijkt me dat het vanaf de release begint.
     

Deel Deze Pagina