1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Alles is wel heel veel...
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Check 't zelf maar.

    Lijkt me een bug want tegen de AI of in local MP is er niets aan de hand.
     
  3. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan ik nog niet want ik ben zo'n stumper die een Xbox One heeft en nog even mag wachten tot ie zijn exemplaar heeft.
     
  4. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier dezelfde waarneming, zelf met Neuer in doel scoorde ik gewoon bijna ieder shot. Heel realistisch is het niet die zaalvoetbalscores :)
     
  5. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Net weer geprobeerd om snel een online potje te doen voor mijn werk, ik kom dus gewoon echt niet online net als in pes2015. Waar kun je feedback geven aan konami? Echt ruk dit, vorig jaar gestopt met spelen omdat ik niets met het spel kon. Ziet er naar uit dat het weer die kant op gaat...

    Ik heb trouwens ziggo als ISP..
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2015
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zit Ordaz er nog in?:D
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ja die keepers laten veel door, gisteren 5-4 gewonnen. Ik dacht dat dat kwam omdat ze maar rating 50 hadden?

    Als ook Neuer alles doorlaat is dit wederom een blunder van jewelste :lol:
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Elk schot op doel is raak in reguliere online games, maakt echt niet uit wie er op doel staat. Het is alsof keepers automatisch rating 1 krijgen zodra je online gaat....
     
  9. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelf de bal plaatsen hoeft niet,gewoon hard rechtdoor is altijd binnen hier,tegen de AI speler is veel leuker en echter.
     
    domienr vindt dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dit is toch triest mannen. Waarom kan er anno 2015 geen goede footie worden afgeleverd?

    Gelukkig komt NBA 2k ook bijna uit :)
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja. Wat moet ik ervan zeggen... De eerste potjes denk je ; niceeee, speelt lekker.. Na 5 potjes had ik al zoiets van ; boring... Het klopt gewoon allemaal niet ofzo. Spelers niet up to date, erger nog, compleet oud seizoen. En dan mag het geen excuus zijn dat de transferperiode nog maar net voorbij is, bij fifa die amper een week later uitkomt klopt het allemaal wel. Irritante scheidsrechters, te makkelijk scorende doelpunten (op topplayer) niveau maken het voor mij op Den duur saai en niet bevredigend genoeg. De master league is niet zoals ik het van vroeger ken.. Dat je met een compleet vreemd elftal in een klein divisietje moet beginnen. Je begint of met het echte elftal van je gekozen team of je begint indd zoals vroeger wel met random spelers, maar als de slechtste speler van je elftal 71 is gaat voor mij de charme eraf van dat hele master league.
    En ook zoiets, de compleet onrealistische bedragen die spelers opleveren. Ik verkocht een speler die noooooooit in de basis staat voor gewoon 7 miljoen... yeah right. Dat soort dingen gaan me tegenstaan aan de master league..
    Dan nog het commentaar.. Zou een compleet andere zijn? Nou volgens mij hebben ze de broer van genomen ofzo want ik merk geen verschil. Snap werkelijk waar niet hoe een voetbal game die onvolledig is, afgrijselijk commentaar bevat, onrealistische dingen gebeuren in datgene wat de game moet maken voor offline spelers een 9 kan scoren.. Deze game scoort niks hoger dan een 7tje. Ga zometeen wel verder spelen, want nogmaals de eerste paar potjes waren echt tof. Maar op dit moment.. Nee dan verkoop ik hem liever en ga dan toch maar weer voor fifa.. die in mijn ogen toch de presentatie met gemak wint en Door de vele competities die het bevat voor mij speelbaarder is
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De gameplay in AI games of tegen elkaar op de bank is gewoon top hoor imo, ook na 2 avonden spelen!
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja idd. Vanavond offline met 2 maten, en dan begin ik wel lekker een offline MasterLeague :D

    Alleen ben bang dat de transferupdate pas in oktober komt...
     
  14. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Vind ik toch wel heel erg tegenvallen hoor. Als bijna elk schot op doel een goal oplevert en nagenoeg op steeds dezelfde manier gaat de lol er snel af voor mij. Want fifa heeft dat ook wel dat je vaak op dezelfde manier scoort maar deze pes kan er ook wel wat van zeg. En dan speel ik het nog op topplayer niveau ook.. En speel ik nog niet eens met een super groot team.. gewoon met Groningen.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Maar in offline games levert niet elk schot op doel een goal op, integendeel.
    (bij mij dan...)
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hebben jullie dit ook bij Online Divisies? Ik heb de korfbaluitslagen alleen in myClub en daar lijkt het te wijten te zijn aan de te lage teamgeest. Het is niet aan te raden om met een net nieuw team met 50 teamgeest online te gaan. Dan is het inderdaad een gatenkaas. Nu ik richting de 70 teamgeest ga, is dat al veel minder.
    In Online Divisies ben ik in een potje of tien geen gekke uitslagen tegengekomen. De hoogste uitslag was 3-3. De keepers daar doen het ook beter; heb al een aantal heerlijke reflexen gezien. Zelf denk ik dat het meer aan het schieten ligt dan aan te keeper. Schieten met basic controls is net iets te makkelijk.
    Overigens lijkt het erop dat Konami iets heeft gebouwd wat ervoor zorgt dat je meer punten krijgt als je met een minder team tegen een heel sterk team speelt. Het divisiesysteem werkt niet met de traditionele drie punten voor winst en één voor gelijkspel, maar je krijgt punten die denk ik deels worden gebaseerd op het verschil in teamsterkte. Erg gaaf gedaan. Bij een nederlaag krijg je overigens nog steeds niets natuurlijk.
     
    domienr vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb vooralsnog enkel myClub online gespeeld en een offline CL gespeeld.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb het in quick matches, de rest nog niet online gedaan.
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is het weer zover....

    Eerst is het PES is back....paar dagen later hoor je mensen alleen maar klagen.

    Ik heb mijn exemplaar nog niet uitgepakt. Wacht bij nader inzien liever even op die update van volgende week.

    Ik speel die demo trouwens nog steeds kapot (net nog even 5 potjes gedaan), zelfs nu ik het spel in huis heb. :+
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Kwam dit tegen
     

Deel Deze Pagina