1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Offline

    Online kan altijd nog. Eerst een beetje oefenen... :cool:
     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik zou met ML beginnen vind het echt leuk ondanks dat ik Man City ben en zwem in t geld genoeg tegenstand iig:)
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Champions League toernooitje is dan wel aan te raden. Met de (Master) League zou ik nog even wachten totdat alle transfers kloppen.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat een gedoe man al die shirts importeren.... Importeren is 1, maar dan al die shirts resetten en de kleuren pakken...
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ben ik vanmiddag dik anderhalfuur meebezig geweest haha maar verder prima game:)

    Iemand die weet hoe ik in ML een speler kan kopen? ik snap er niks van
     
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben ik.nou echt de enige die het offline spelen niet bevredigend genoeg vind? Ik scoor echt te makkelijk.. Met een echt niet zo'n bijzonder elftal scoor ik echt minimaal 3 maar vaker 4 a 5 goals per wedstrijd. En speel gewoon op topplayer niveau. Schieten is echt te zwaar over powered. Ook steekpassen zijn in mijn ogen iets te makkelijk. Ik zet echt sowieso mijn spits 3 keer alleen voor de keeper met een steekpass vanaf het middenveld zowat.. En nogmaals speel echt niet met een Bayern of een Barcelona.. En ik kan echt niet zo goed zijn in pes want heb het spel al dik 3 jaar niet meer gespeeld.
     
    appie21 vindt dit leuk.
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je al geprobeerd om passing assistence op manual te zetten en eventueel ook schieten op manual? Dan heb je echt veel meer uitdaging.
    Passing asisstence op level 1 is inderdaad veel te gemakkelijk.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt. het lijkt op een of andere manier echt een stuk makkelijker, ik ben ook begonnen met Newcastle in de Premier League, maar heb nu echt weinig moeite met scoren en wedstrijden winnen, ook zie ik veel doelpunten die makkelijk te stoppen zijn.

    Ook heb ik af en toe nog wel last van een force field, als de tegenstander wilt uitrappen en ik zie dat de keeper naar de verdediger rechts van hem wilt passen, dan loop ik daar snel heen maar wordt ik op een of andere manier geblokkeerd zodat ik niet op tijd bij die speler ben.
    Dit heb ik soms ook in de duels dat ik wordt afgeremd, ik begrijp ook echt niet dat dit soort dingen in de game zitten, ik wil totale controle over mijn speler.

    Ik vind het echt een leuke game, en de commentaar valt voor mij sinds tijden weer mee, lekker enthousiast bij de doelpunten en de kansen die spelers krijgen, het zit nog niet op het niveau van Fifa maar het is vele malen beter dan de afgelopen jaren.
     
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja al geprobeerd, en tot nu toe lijkt het daar iets moeilijker van te worden... Dus ff volhouden nog.
    Maar wat is dat met myclub online? Ik ben daar niet bekend mee hoor, maar ik kan zelf de wedstrijden niet spelen als ik een online divisie wedstrijd inga? Dan doet de computer alles voor me, is dat normaal?
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Pass assist op 0 en advanced shooting, zoveel leuker dan de standaard instellingen!
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het spel is nu een aantal dagen uit en ik lees al dat het half afgeleverd is, rosters zijn nog van vorig seizoen, updates komen pas later, het duurt uren om shirts/logos/namen juist te krijgen (anno 2015?), keepers houden geen bal tegen, schoten zijn overpowered en online blijft kut. Oftewel, eigenlijk precies hetzelfde verhaal als voorgaande jaren. De hype is immens: 'the king is back', 'beste footie sinds jaren', 'beter dan FIFA', blabla, en binnen korte tijd blijkt het toch allemaal niet zo goed te zijn. Ik geef dit topic een aantal weken de tijd en dan is het weer uitgestorven.

    Overigens maakt PES wel degelijk stappen en komen ze steeds dichter bij FIFA, dat al jaren nihiele stapjes maakt. Dat zie ik ook wel. Toch blijft het ieder jaar wel hilarisch om te zien hoe de hype zich opbouwt tot aan de release en dan heel rap afbrokkelt.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2015
    dinjooo vindt dit leuk.
  12. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand een link waar ik de juiste kits, logo's etc. kan downloaden en eventueel een tutorial hoe ik deze moet editten/invoegen ?

    Mijn dank is groot !!

    Wie online een potje wil spelen voeg mij gerust toe : Magikdekay BE
     
  13. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en daar is het prachtig om te zien hoe de AI achteruit kruipt,doelmannen doen soms ook geweldige saves.
     
  14. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Op winning eleven blog staat de link.
     
  15. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is voor PS4 blijkbaar of werkt het ook op Xbox One ?
     
  16. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Neen alleen PS4
     
  17. mssnake24

    mssnake24 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Als ik in het menu naar bewerken ga en dan transfers wilt doen hoe werkt dit dan? Hij zegt dan vergelijken en dan moet je hem ruilen ofzo?
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, half afgeleverd is wel een heel erg groot woord Siemenn. Het is gewoon even een werkje om alle shirts netjes te krijgen. Sowieso las ik het txt-bestandje verkeerd. De competitie logo's waren wel in een mum van tijd vervangen.

    Verder is het offline echt een heel goed spel, vooral als je de pass assistance op 0 hebt staan. De schoten zijn m.i. zeker niet overpowered. Het hangt er een beetje vanaf met welke teams je speelt. Robben, Messi, Ronaldo, Ibra, dat soort spelers, tja, die zijn rete gevaarlijk. Ik speelde even een potje Aston Villa tegen Heracles en ik had zeer veel moeite om te scoren. Uiteindelijk won ik 2-1 via een van richting veranderd schot. Dat is toch wel erg vet, vooral hoe het eruit ziet als de bal van richting verandert (keeper aan de grond genageld).

    Over online lees ik bovendien verschillende verhalen. De ene persoon ervaart geen lag, de ander wel. Dat die schoten er online allemaal invliegen is wel vreemd. Dat ervaar ik offline zogezegd niet. Ik ga voor de offline ervaring en dan is PES voor mij gewoon de allerbeste keuze. FIFA16 zou online wel eens de beste keuze kunnen zijn, we gaan het zien.

    Wel denk ik dat beide games aan een soort hype onderhevig zijn.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    [​IMG]
    Zojuist gehaald voor 47,50 bij Intertoys :) Nette prijs voor hopelijk een game die de beloftes eindelijk weer eens kan waarmaken. Zometeen installeren. :)
     

Deel Deze Pagina