1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tja, nogmaals. Het is maar wat je belangrijk vindt. Ik vind het zeker slordig hoor, begrijp mij niet verkeerd. Het hangt er vanaf of ze het online nu goed geregeld hebben. Als dat niet het geval is straks (dat is namelijk hun excuus), dan pas kun je ze er op aanrekenen. Commentaar zet ik overigens vrijwel altijd uit (deed ik bij FIFA n.v.v.t ook). Commentaar voegt niets toe aan de gameplay. Het is hoogstens aanvullend.

    Weet je, ik zal er wel geen fuck van kunnen. Ik heb de demo ook gespeeld en daar heb ik zelf ook aangegeven dat schoten veel te overpowered zijn. Misschien scheelt het al dat ik zonder assistance speel. Dat is het enige wat ik mij dan kan voorstellen. Nogmaals, ik ervaar dit (tot op heden) nog niet in de retailversie. Bovendien speel ik niet op Top player, maar op Superstar. Ik rol zonder assistance geen enkele ploeg op, tenzij ik met Bayern tegen bijv. Heracles speel. Maar dat lijkt mij niet meer dan normaal. Dit is mijn ervaring en je kunt dus niet zeggen dat hetgeen ik zeg niet waar is.

    ML heb ik nog niet geprobeerd, ik heb daar ook geen tijd voor momenteel. Ik speel gewoon af en toe wat potjes en begin pas met de ML als ik alle teams in de PL heb voorzien van de juiste kits en als de scheidsrechter gepatched is. Ik geloof dat er nog wel wat zaken gepatched worden.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hoi han, ben nog in italie. dank! 2 vs 2 via teamplay (11 vs 11 max) nog wel hoop ik toch?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat lukt zeker wel :)
     
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    thx!
    richthulp vs indicatiehulp, wat is t verschil ook alweer?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat staat voor elk item bovenaan als je daar in de instellingen bent.
     
  6. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    Staat er bij iemand ook servers onderhoud?

    En weet iemand hoe je wat je vorig jaar met pijltje verticaal deed ; attack en defence spelen kiest?
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Het gaat allemaal wel erg traag in de menu's online...
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik krijg nu ook al twee keer een CE-nogwat error na een gespeelde wedstrijd (PS4).
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Pff vanmiddag alle kits en emblems gefixt. Had toen ik het uiteindelijk af had (na 4 uurtjes ofzo) gewoon geen zin meer om PES te spelen. Die hele soundtrack had ik al iets van 10x achter elkaar gehoord (zitten trouwens wel een paar lekkere nummers bij). Ben toen maar Until Dawn gaan spelen. Morgen weer PES voor mij.

    Je kan ook de stadion- en trainer namen fixen zag ik. Maar bij de andere competities hebben ze die namen ook niet juist. Dus dat heb ik maar even gelaten voor wat het is.

    Gisteren trouwens 2x online gespeeld. Maar halverwege de eerste helft werd het potje afgebroken. Ik heb een 200MBs verbinding en nooit problemen met MP games. Dus geen idee aan wat het ligt. Morgen maar weer even proberen. Offline speelt het trouwens wel super lekker. Nog iets lekkerder dan in de demo imo.

    Menu's laden wel erg langzaam zeg; eigenlijk het enige minpuntje aan deze game. Dit is next-gen Konami...geen Xbox 360 game uit 2009 ofzo. :eek:
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ze waren vandaag ook bezig aan de server. Ik was net ageQned met een potje bezig en toen werden we er daardoor uit de lobby gekicked. Daarna konden we weer verder... lag loos
    We ( ik eigenlijk ) vonden nog iets interessants. We waren puur de keeper aan het testen, omdat bekend was dat er een zwakte bij lage schoten zat. Dat had bij veel mensen op online tot ergernissen geleid.
    De grap is nou dat, als de tegenstander een laag schot schiet en je heel kort op (Y) drukt ( driehoekje voor de PS4 ) dat de keeper dan wèl goed reageert. Van de 9 schoten binnen de palen ging er eentje door een laag schot in, en eentje was een blunder en eentje een twijfelgeval! De rest werd gestopt ( Romero, keeper van Argentinië ).
    Je moet het maar eens uitproberen. Je moet het goed timen en heel kort tappen op de (Y)-knop.
    Dit was in de lobby met een prima verbinding. Het zou natuurlijk kunnen dat dat ook gunstige invloed op het keepen heeft.
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had gisteren ook wel een geinig momentje tijdens Ajax - Feyenoord: Speelde een steekpass met Klaassen in op Milik maar die laat de bal lopen, Vermeer schrikt en geeft er nog een zielig tikje tegen, Milik kan vrij inschieten. Een Kennethje :)
     
  13. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet iemand hoe je tijdens het spelen naar aanvallend/verdedigend switch

    In pes 2015 deed je dit met pijltje omhoog/omlaag maar nu werkt dat niet bij mijn
     
  14. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij nog niet voorbij gekomen hier, de feedback aan Xbox om image importing beschikbaar te maken. In de hoop dat we op de X1 ook degelijke kits kunnen maken.

    Iedereen met een MS account dient deze natuurlijk even te ondertekenen :)
    https://xbox.uservoice.com/forums/2...ages-and-data-for-pes-2016?page=1&per_page=20

    Ik vraag me overigens af hoeveel 'druk' er wordt uitgeoefend op MS door Konami om dit alsnog mogelijk te maken middels een patch. Hoewel het voor de een niet zo belangrijk is, wil ik gewoon volledig gebruik kunnen maken van de edit mode zoals dat op de PS4 ook kan. Het maakt de game echt een stuk mooier imho.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2015
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ingevuld :)
     
  16. badfixation

    badfixation Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of heb ik het dynamische weer, waarin plots er een bui kan vallen, nog niet gezien? Of is dit ergens in te stellen?
     
  17. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5

    Heb dan geen xbox maar toch ingevuld. Xbox hoort dit ook gewoon te hebben.
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Vraag ik me ook af. Bij FIFA kan je je er makkelijk dmv pijltjes anders spelen. Bij pes kan ik alleen de laatste lijn dichterbij of verder weg van het middenveld zetten
     
  19. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Staat in je tactische instellingen. Daar kan je 3 tactieken kiezen. Was voor mij ook even zoeken op het begin want dat hebben ze van plaats veranderd.


    Ondersteunings instellingen.
    En dan wijzig vooraf bepaalde tactiek op aan zetten.
     
    Exionche vindt dit leuk.
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nadat ik in MyClub eerst al Ibrahimovic had gescoord via de TOTY, heb ik nu Cristiano Ronaldo via een zaakwaarnemer gekregen. Wat een voorhoede...

    Probleem blijft de trainers, die zijn maar mondjesmaat beschikbaar, vaak niet gekoppeld aan de gewenste opstelling en eigenlijk alleen te koop met MyClub munten. Bagger, aangezien je bijna gedwongen bent om die dingen met echt geld te kopen...
     

Deel Deze Pagina