1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Met welk team speel je in My Club?

    Ik heb de game pas sinds gisteren dus MyClub nog niet aangeraakt. Als het goed is heb ik sowieso Neymar erbij (20th Ed.) plus nog 1 UEFA TOTY speler, dus ben benieuwd, maar weet verder niets over die mode dus zal daar eerst even wat info over opzoeken, voordat ik straks iets verneuk, opnieuw moet beginnen, en dus 1-2 belangrijke gratis spelers kwijt ben.

    Is het sowieso niet verstandig om eerst even die update qua nieuwe transfers af te wachten?
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Napoli, maar das alleen van belang voor de kleuren van de shirts en het logo. Nou, lijkt me zeer bijzonder dat je de MyClub spelers kwijt gaat raken na de roosterupdate, kunnen ze niet maken dus dat gaat vast niet gebeuren.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik bedoelde meer dat sommige spelers dan wellicht iets veranderd zijn qua prijs en contracten enzo... ;)

    Als je dan als Napoli speelt, speel je dan in de Italiaanse League, of moet je zelf een League samenstellen met teams waartegen je wilt spelen?

    Is er trouwens ergens een forum speciaal voor zelfgemaakte spelers in de editor? Vroeger deelde iedereen altijd hoe ze bepaalde spelers zo goed mogelijk hadden nagemaakt in de editor. Was gisteravond zelf al bezig met Bergkamp maken, maar vooral qua ogen wil het niet helemaal lukken. Heb al even online gekeken maar de best lijkende Bergkampjes lijken vooral in de oudere PES-editors gemaakt te zijn. Sowieso valt me op dat het haar in PES2013 blijkbaar een stuk beter eruit zag dan in 2015 en 2016, wat natuurlijk apart is.

    Ik vind de editor sowieso tegenvallen. 10 jaar geleden had je in Tiger Woods de game-face feature, en daarmee kun je echt prima 'sculpten', dus het is vrij betreurenswaardig dat zelfs na 10 jaar men nu nog steeds met dit soort zeer beperkte editors aan komt zetten.
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee, je speelt niet in bepaalde leagues afhankelijk van de herkomst qua land van je team. Je speelt gewoon tegen alles wat je maar kan tegen komen, offline en online.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt vast nog niet alle opdrachten uitgevoerd waarvoor je coins krijgt toch? In myClub kun je naar Statistieken > myClub opdrachten of iets dergelijks en daar heb je twintig opdrachten waar je in totaal 1000 coins mee kunt verdienen. Ik spaar de coins ook speciaal voor de trainers, omdat de duurdere trainers inderdaad alleen via de coins gekocht kunnen worden.
    En verder is het ook af te raden om te vaak een topzaakwaarnemer in te huren. Voor die 10.000 coins krijg je te vaak te weinig terug, terwijl je met de normale zaakwaarnemers vaak heel bruikbare zilvere ballen krijgt met spelers die je naar een hoog niveau kunt trainen. Een team vol met level 30 gouden/zwarte spelers is toch haast niet te betalen.


    Je speelt online tegen willekeurige tegenstanders uit jouw divisie. Je hebt twaalf divisies geloof ik. Hoe meer je wint, hoe hoger je komt uiteraard. Offline speel je tegen teams van andere spelers, die dan door de AI bestuurd worden.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Thanks, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat het zoiets als career-mode (FIFA) zou zijn. Ik weet niet of ik echt online wil gaan spelen.
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ben benieuwd heb nu bijna alles op handmatig staan effe kijke hoe t nu speelt
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben op superstar gaan spelen en het is toch wel wat pittiger, ben nu een carreer begonnen met Vitesse.
    Ik sta nu wel bovenaan in de eredivisie maar wel in de EURO league verloren van Newcastle.

    Propper verkocht (kreeg ik 14 miljoen voor)
    Hiervoor heb ik Ayoub en Vilena gehaald.

    Traore is echt een geweldige spits, snel en doelgericht.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Hoe zit dat nou met loan players in myclub??
     
  10. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    10 wedstrijden per speler. Bedrag verschilt. Ik betaal voor neymar rond de 3300 gp
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ah ja daar heb je dus eigenlijk geen kut aan. Mijn halve team is loan maar zit vooral met die chemistry te kutten.
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    het kan aan mij liggen maar t lijkt alsof je in ML heel t seizoen door spelers kunt aantrekken heeft iemand dit nogmeer?
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Spelers op de bank zetten bij je tweede elftal (als je die hebt) helpt ook om de teamspirit omhoog te krijgen. Leenspelers zijn echt zonde van je geld. Leuk voor een keertje hooguit.
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wat een w*nkers online zeg iedereen allemaal 5 star teams kom ik aan met PSV xd
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Hebben ze niet even geregeld dat je tegen de zelfde soort teams speelt online? Soms lijkt het wel alsof ze bij Konami niet na kunnen denken
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    haha ja klopt speelde net een potje online met PSV haha tegen ManU 3-1 gewonnen speelde hem helemaal ziek maar vind t wel jammer idd dat je als PSV tegen 5star teams komt net ookal Bayern tegengekomen kansloos afgegaan met 1-4 echt jammer verder een hardstikke leuke game de beste pes in jaren voor mij.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb die code die bij mijn 20TH Ed. versie zat ingevoerd, en werd ook geaccepteerd en gaf aan dat het code was voor de fysieke versie van die release, etc etc... maar in de game zelf kan ik nergens iets vinden qua gratis meuk die ik zou moeten krijgen, en in de PS Store staat verder ook niets dat ik kan downloaden ofzo. Beetje vreemd allemaal.
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Die moet je in het MyClub gedeelte bij de optie postvak in ophalen. Maar je moet dan eerst even de tutorial doorspelen.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Iemand al een keer online NIET tegen Real, Barca of Bayern gespeeld? :lol:
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik blijf weg van online zolang er niet iets aan de keepers is gedaan.
     

Deel Deze Pagina