1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Lager dan PES
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat klopt. Een week geleden had ik hier enorm veel waarde aan gehecht. Nu niet meer, aangezien ik hier in het PES topic veel gezeik lees en vrienden veel hoor klagen. Same story every year: enorme hype (the king is back, blabla), wat uiteindelijk weer tegenvalt. Dit jaar niets anders. Ik heb de full-game zelf ook 5 à 10 potjes gespeeld en: nee.

    Leg het hier ook uit in het PES topic:

     
  3. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Fut draft is ideaal voor spelers zoals mij die alleen pack only doen.. Je krijgt veel value als je meer wint dan verliest.

    Leuke toevoeging!
     
  4. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is alleen pack only?
     
  5. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan koop je geen spelers via de transfermarkt.. Dan gebruik je alleen spelers die je krijgt uit packs... Veel uitdagender en leuk doordat je spelers tegen komt die je anders nooit zou gebruiken... Weet nu dus ook niet hoe mijn team eruit ziet over een paar maanden... Niet zoals de meeste standaard teams


    Nu met futdraft word het een stuk makkelijker om goeie spelers te krijgen.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  6. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Investeer je dan met geld of ga je spelen totdat je genoeg coins hebt om weet een pakje te kopen?
     
  7. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb nog nooit geld gestoken in UT(of elk ander spel waarin je echt geld kan gebruiken om beter te worden) dat is principe kwestie ben daarin erg tegen.
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Spelers zijn weg na 4 potjes of als je verliest met draft. Niet ye vergelijken dus met fut
     
  9. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk is die aan het downloaden..as we speak:) alleen wachten tot ik kan spelen tot donderdag:mad:. Vorige jaar via m'n Amerikaanse account gekocht, toen kon je al dinsdag spelen maar die is helaas gehackt dus dan maar m'n Nederlandse en rustig afwachten:) Nog mensen die club en/of FUT gaan spelen op de ps4? Voeg me dan maar toe: YBurn88
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En dat snap ik niet. Pes speelt gewoon weer kut. Jammer want ik ben ergens ook wel fifa moe. Maar pes doet het gewoon weer niet. Win op top player niveau me wedstrijden met gemak terwijl ik maar met Groningen speel. Hoesen heeft er gewoon 30 inliggen in 12 wedstrijden. Zodra je teamgeest hoog is, ben je gewoon onverslaanbaar. Zeer onrealistisch. Commentaar wat niet aan te horen is. Menu's wat ik nog steeds lelijk vind al doen ze wel hun best. Onwaarschijnlijk onrealistische bedragen in ml. 6 miljoen voor een speler die ik nog nooit heb opgesteld en die in het echt ook absoluut geen basis speler is bij Groningen.
    Rosters van een jaar geleden, bij fifa op hooguit 1 a 2 transfers gewoon compleet.
    Tel daarbij op dat de presentatie vele malen beter is in fifa, het betere commentaar, de vele competities, realistischere bedragen.
    Nee dan snap ik absoluut niet dat pes hoger scoort. Is gewoon dikke bullshit
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is geen dikke bullshit, het is de mening van iemand anders..

    Ik vind bv. PES heerlijk spelen, verre van 'kut'.
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is wel "bullshit" dat een game hoger scoort die niet eens volledig klaar is en online weer niet goed loopt. Als de game dan ook nog in een bepaald aantal dingen duidelijk de mindere is, denkend aan commentaar, licenties,hoeveelheid beschikbare competities moet het qua gameplay echt vele malen beter spelen dan de concurrent en ook dst betwijfel ik. Dus hoe kan pes dan hoger scoren? Dat is gewoon onmogelijk. Dus "bullshit"
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    In jouw ogen ja.
    Maar dus niet in de ogen van de reviewers die FIFA dit jaar een ''matige'' score geven. :)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hahaha, jij bent echt te funny. Je leest alleen wat je wil lezen. 90% van de mensen in het topic vindt de gameplay echt helemaal top. Kijk even in het topic van Fifa 2015, een week na release. Ik kan me nog herinneren hoeveel er werd en wordt geklaagd over die game. Dat gebeurt altijd en zal ook altijd zo blijven, zowel in PES/Fifa als welke game dan ook.

    Ik vind PES 2016 geweldig spelen, en met mij nog heel veel andere mensen. En er zijn mensen die PES 2016 niet geweldig vinden, ga jij het Fifa 2016 topic maar in de smiezen houden, je zal het zien hoeveel klagers er zijn. Kijken wat je dan gaat zeggen.
     
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, niet in mijn ogen.. Het is een feit dat PES niet af is, dat PES minder licenties heeft en minder competities. Daar kan je toch niet omheen? Het gaat mij er absoluut niet om om PES af te kraken, want nogmaals, ik ben ook wel een beetje FIFA-moe, maar ik snap nooit waarom mensen PES altijd anders beoordelen dan FIFA. PES een 9 geven met alle tekortkomingen is gewoon lachwekkend te noemen. Hoger dan een 7 mag deze game nooit scoren
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je begrijpt me verkeerd, jij vindt dat het bullshit is dat een game met minder licenties e.d. een 9 krijgt terwijl die reviewer dus blijkbaar wel vindt dat de game zo'n cijfer verdient..
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is echt onzin hoor. Wanneer begrijp je eens dat Konami er NIETS aan kan doen dat ze minder licenties hebben en minder competities. Een game daarop afrekenen is dus bullshit en het cijfer daarvan laten afhangen dus ook. Dat de rosters niet compleet zijn en het online niet werkt op dit moment, dat zijn nou punten waarom ik ook van mening ben dat een 9 te hoog is.

    Maar jouw argument is echt onzinig en mensen moeten echt eens leren dat Konami het niet laat liggen als het om licenties en competities gaat (Geen Bundesliga, maar wel CL en EL, en die heeft Fifa niet) maar dat er gewoon niet meer mogelijk is dan dit. Zo simpel is het gewoon.
     
  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    yo vraagje,

    Als ik van uit Belgie via Bol.com ofzo bestel.. wanneer krijg ik hem dan in de bus? al op donderdag of pas vrijdag of later?

    en hebben jullie een idee waar hij het goedkoopste is? Media Markt of ergens anders?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MM 52euro, 80 voor de Deluxe (of 60 voor de deluxe als je die koopt in de Kalverstraat Fifa winkel)
     
  20. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Kan hem nu als spelen,blijkbaar komt die in Rusland ook 2 dagen eerder uit.
     

Deel Deze Pagina