1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ben ook geen fan ervan, maar zoals ik het lees wordt het nu gewoon een voor een wegrijden. Als ik op P6 kwalificeer, kan ik echt niet zien wanneer de polesitter het gas op gaat. Dus ik moet gewoon wachten tot mijn voorganger ziet dat zijn voorgangers gaan rijden etc.

    Dat is toch best logisch? :+ Met een moderne tv zou je net zo weinig zien denk ik.

    Ik ga ook gewoon zonder racelijn rijden overigens.
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    In Forza 5 hebben we met deze methode nooit problemen gehad en vaak hoor je ook wel in de chat dat we gaan rijden :) Niet verplicht overigens om het te zeggen.

    Pro tip: Zet je camera achter de auto met de rollende start. Zo kan je over het veld heen kijken en kan je dus wel zien wanneer de polesitter weg rijd!

    Hoe zit het nou met game chat? werkt het nu met 2 groepen in party's of werkt het inmiddels?
     
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Denk dat ingame chat nog niet goed is.. dat moet vanaaf dus even bekeken worden. Anders is het weer 2 party's, er is een stille en een babbelparty :lol:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik reserveer alvast een plekje in de praatgroep :D
     
    Racerblade01 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat probleem heb ik ook een beetje. Zodra het echt donder is wordt het ineens veel moeilijker. Maar goed, ook wel weer gaaf.

    We zien het allemaal wel.

    Kom je trouwens gezellig mijn team versterken in de #46? ;)
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik heb het gisteren ook even geprobeerd; leidt enorm af vind ik. Bij mij blijft de racelijn dus ook uit vanavond :cool:
    Je zou in het instellingenmenu van Pcars het gamma misschien nog kunnen opschroeven?
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Tijdens oefenen loop ik meestal alleen in de nacht tijdpenalty's op,
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Als 26 bezet is heb ik een optie gedaan op nummer 46.

    Dat is volgens mij ook de bedoeling van zo'n start, dat er wat ruimte tussen de auto's ontstaat. Nu is de huidige rollende start eigenlijk erger dan een staande start omdat nu iedereen tegelijkertijd de eerste bocht in komt.

    En misschien heb ik hele goede ogen maar als ik op een onverlichte weg sta en er is volle maan dan heb ik redelijk zicht.

    Had nog even gezocht maar helaas niets gevonden. Met de instellingen van de xbox zelf kom ik ook niet verder want zelf als ik het zo helder mogelijk zet zie ik nog bepaalde tekens tijdens de test niet.
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    hoe gebruik ik de mic als ik me stuur rij??

    als ik 2e controller aanzet, wisselt die knoppen om op mijn stuur....
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  10. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Vanavond................ Tijd zat #8
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Hoi volgens mij je controler uitzetten (via XBOX Guide knop) en daarna je stuur aanmelden en pas daarna weer controler aanzetten voor de chat.
     
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Volle bak vanavond :thumbs::lol:
     
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik start elke keer me game al op met me stuur en laat me controller uit tot in het hoofdmenu anders werkt me stuur ook niet
     
    allstyles vindt dit leuk.
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zo hopelijk vanavond ook eens voor of gelijkwaardig aan mijn kwalificatie plek proberen te finishen o_O:lol::confused:......

    En natuurlijk ook lekker alles uit, geen lijntjes aan of wat dan ook, gaat mij om de beleving...

    Hieronder even een overzichtje van de nummers:

    [​IMG]

    Tik tak en All Styles geef even jullie nummers door of kies tijdens de race iig niet 1 van bovenstaande. Anders is bij racereports moeilijk te verifieren wie wie is.....
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Allstyles doet niet mee geloof ik, die speelt op de PS4 als ik het me goed herinner.

    En Racerbalde? Ik heb nog wel wat haar op mijn hoofd hoor. :lol:
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  16. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    #41 voor mij ;)
     
  17. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Ahhhhhh Tender zomaar vergeten
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb er zin an! Kwalificatie wordt denk wel pittig. Je kan in 15 minuten 2 rondes (+ rondje pit exit) neerzetten, mits je direct de pits uit gaat. Als je te lang wacht of het is te druk op de weg kan het zo zijn dat je maar 1 rondje kan doen. 1 foutje en je staat dus achteraan. Gelukkig is er genoeg tijd om iemand in te halen. :)
     
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Pffff, jullie leggen ook op elke slak zout....., Blade aangepast en Tender toegevoegd (O-):whistle:).

    @ tiktak; Thansk!

    @ Fuzzy, hopelijk en waarschijnlijk niet nodig, maar als iedereen van het lijstje mee rijdt zit volgens mij de lobby vol.......dan zal je helaas moeten gaan als laatste, maar de afgelopen jaren kennende zal dat wel niet nodig zijn.....:oops:

    @ Loyall, kan jij deze lijst ook in OP zetten.

    [​IMG]
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    lol, had me niet aangemeld, maar zit wel te twijfelen om project cars voor de one erbij te kopen om met jullie te spelen..... (speel hem zelf op de ps4)
    heb voor forza 6 wel stuur en stoel extra erbij gehaald, dus misschien ook pc maar ff halen.....
     

Deel Deze Pagina