1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Over het laatste zijn we het zeker eens. Het kan vele malen beter.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Na 1 dag kun je ook nog niet de PES controlls volledig onder de knie hebben.
    Zodra ja dat kunt zul je zien dat PES een betere voetbal sim is en je meer voldoening geeft imo.

    Snap wel dat de meeste bij Fifa blijven ivm de vertrouwde gameplay en opties.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Krijg gewoon een mail dat mijn Fifa 16 van bol.com is verzonden. Afgelopen nacht gehad. Wel gek, maar ik vind het niet erg. :)
     
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Hier precies het zelfde :lol:
     
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Als iemand nog opzoek is na een CAM/SP voor proclubs voeg me dan maar toe op xb1 HRT WietHok NL ben niet echt goed in fifa maar proclubs heb ik altijd wel leuk gevonden
     
  6. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Van bol.com vannacht ook mailtje gehad.. apart! Zal hem waarschijnlijk toch pas morgen binnen krijgen.
    Maareh, mocht ie nou vandaag gespot worden bij een MM bijvoorbeeld, hou me op de hoogte :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Als je vannacht een mailtje hebt gehad dan is de kans groot dat je hem vandaag binnen krijgt, zelfde was dat Metal Gear die mensen 4 dagen eerder binnenkregen.
     
  8. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Damn... Helaas. Hij staat klaar voor verzenden :p. Komt echt de 24e binnen pas. Zit een track and trace bij zag ik :p.
    Dan nog maar een dagje wachten ;)
     
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Bij mij zit geen track and trace bij.. staat alleen dat de game gister verzonden is.. is natuurlijk leuk als de game vandaag al binnen komt, maar morgen mag ook haha
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bij mij zijn al mijn games die ik bij Bol.com heb besteld altijd op dezelfde dag nog bezorgd als ik 's nachts een mail kreeg. :) Nog nooit gehad dat het een dag langer duurde.
     
  11. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Voeg mij toe gt sulaymanb

    Ik speel profclubs maar ik kon je gamertag niet vinden .
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Done:thumbs:
     
    Suleyman vindt dit leuk.
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Mijn Kinect deed ik geen ruk mee. Stond al maand op marktplaats voor 50 euro maar niemand wil hem. Dus mijn 2 jaar oude xbox one incl kinect met Forza 5 voor 320 euro verpatst ( destijds in duitsland gekocht )

    Gister de pack gekocht bij bol.com Xbox One met fifa 16 en 2 controllers voor 368 euro.
    Vind het wel een mooie deal aangezien de headset al was overleden en ik toch een 2e controller wilde :)
    En opnieuw garantie.
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh, thanks! Dat is echt een chille pack! Zal hem even doorgeven aan een vriend : )
     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie deal.
    Mijn xbox moet weg voor reparatie me controllers vallen de hele tijd uit maar ja hoelang ben je hem kwijt
    Mn garantie loopt tot mei 2016
    Dus denk dat ik een nieuwe haal en deze opstuur en daarna verkoop.

    Of een Playstation 4 maar ik denk een xbox vanwege de legends.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2015
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Support van Microsoft is erg snel. Zelf m'n Xbox One al 3x opgestuurd en hij was telkens binnen 7-9 dagen weer thuis :).
     
  17. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik een nieuwe koop ook vanwege de extra controller.
    Als ik dan mijn oude terug heb verkoop ik die.
    Wat zal ie opleveren met knect en fifa 14,15 en half jaar garantie?
    Zelf denk ik 275,-
    En fifa 16 heb ik al dus die verkoop ik ook.
    Denk dat ik uiteindelijk 50 euro kwijt ben voor een nieuwe xb met een extra controller.

    Wat was er met jou xbox dan?
    Ik heb 1 van de eerste xb1 maar de controlers vallen steeds weg, zou dit een kwaaltje kunnen zijn?
     
  18. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    jezus. heb ea access dus kon al sinds donderdag ofzo spelen. Kreeg zojuist de melding "u heeft nog minder dan 15 minuten speeltijd", want ja, je mag maar 10 uur spelen (WHHYYY)
    Ik dacht, ik doe wel 1 potje en zie wel wat er dan gebeurt, net zolang door tot ie ermee kapt.
    Doe potje FUT online, middenin de wedstrijd knalt de hele game er gewoon uit en wordt ik naar het Xbox startmenu teruggegooid met de melding "Uw speeltijd zit erop. Verder spelen? Koop de game dan"
    wat een kutgame, ik heb 100 euro betaald (digitale super deluxe) en EA Access, dus EA verdient genoeg aan me. En dan nakken ze met zulke bullshit, weer een L erbij. Nu moet ik ook nog eens tot morgen wachten, terwijl mensen die de fysieke game kochten, hem vandaag soms al thuis hebben. Pffff leuk hoor EA
     
  19. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig maar 4 uurtjes wachten.
    Ik werd er zaterdag uitgeknalt ook tijdens het spelen van een potje
    Daarna kon ik de spelers waarmee ik speelde niet op de transfer list zetten nu zijn de meeste spelers minder waard.
     
  20. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had dit ook. Als bonus heb ik er ook bik gekregen dat ik het team waar ik toen meespeelde niet op de tradepile kan zetten ivm synchronisatie ofzo. Ik wou mijn team verkopen voor de release en dan later alles terugkopen. Ach ja, er is gvd altijd wel wat met dat spel :mad:
     

Deel Deze Pagina