1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Als je alle hardware toch al hebt... :thumbs:
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    is het niet gewoon 10 min (1 vliegend rondje) kwalificeren?? Heb zelf nergens 15 min. Gelezen..
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    [​IMG]

    15 minuten dus. ;)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Is het niet een idee om nog een warm-up van 5 minuten in te stellen? Zeker voor zo'n lange race is het misschien wel handig een korte plaspauze in te voeren.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Mijn naam is Beltoon en ik steun dit voorstel.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2015
    B Tender vindt dit leuk.
  6. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn naam is rugnummer en ik steun dit voorstel.
    En als iemand even een goede setup heeft,hou ik me aanbevolen....ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Vanmiddag heel even wat rondjes gereden en was weer erg wennen met controller te rijden. Hele subtiele aanpassingen in de setup gedaan zodat de auto stabieler is.

    Tot zo! :)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2015
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb alvast een practice lobby open.. 90 min free practice.. vast niet alles klopt maar gaat er meer om aan de baan te wennen
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Heren nog een last minute briefing N.a.v. een aantal vragen:

    Pit exit, neem de linker pit exit (en niet de rechter langs de betonnen rand ivm mogelijke time penalty die je daar kan oplopen en dan met slakkengang de baan voor de dunlop curve opkomt). Je moet wel aan de rechterkant van de witte lijn blijven en op achteropkomende verkeer letten. Ook voor achteropkomende verkeer geldt let op dat jij aan de linker kant van de witte lijn blijft en dat alert bent op mensen die de pit uitkomen.

    Polesitter: Zoals in de briefing aangegeven mag 400 meter na Terre Rouge jij bepalen wanneer je op het gas gaat . Dit punt ligt ongeveer daar waar aan de linkerkant de zwart/blauwe banner (met logo 24h le mans) boven de vangrail ophoud.

    Het verzoek aan leden in de party party dit even nog door te geven, tanks,

    Allen veel plezier en succes!!
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    WARM UP ingelast van 5 minuten voor de start.
    Eigenlijk wel een goed idee, zeker voor mijzelf op mijn leeftijd.
    Hoef ik de tena lady niet om.
    Ik heb net de lobby dag nacht cyclus eindelijk goed nadat ik ook de free practice en qualificatie bleek te moeten meerekenen in doe cyclus.
    Voor de 5 minuten extra warm up weet ik niet in te schatten hoeveel uur ik ingame het event moet laten starten .
    Met 15 x tijd en start free practice om 07.00 uur is het nu in ronde 7 donker en 12 weer licht.
    Ik stel ingame de start van het event op 06.00 uur en begint de practice in de schemer.
    Geen klachten als de dag nacht cyclus niet helemaal juist is.
    5 minuten warm up wordt ingelast.
     
    Beltoni en B Tender vinden dit leuk.
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Lobby gaat over 5 minuten open.
     
  12. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik heb iets fout gedaan en de game heeft niet mn goede Livery geselecteerd, ik sta nu op de baan met #65. Toen ik er de vorige race uit ging kwam ik er niet meer in en aangezien niemand anders dat nummer heeft houd ik het er maar even bij. Succes met de race!
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    kutspel
    superzin im vanavond, veel geoefend, derde gekwalificeerd. Tieft de game je een minuut voor de race uit de lobby, joinen lukte daarna niet neer :mad::mad::mad: beetje klaar mee

    absoluut geen boosheid richting organisatie, maar wel naar de maker voor het leveren van een wanproduct. Overweeg serieus ze in gebreke te stellen voor niet nakomen van hun kant van een overeenkomst :mad:
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    :'-(
    Ik had mij erg verheugd op deze race, misschien wel de mooiste van de kalender, maar helaas werd ik getroffen door verbindingsproblemen. Xbox gereset, modem gereset, wifi uit, alle andere apparaten ontkoppelt, het mocht allemaal niet baten.
    Veel succes met de donkere rondjes, concentratie en fairplay, mannen!
    [​IMG]
     
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Grrrr! Wij zijn boossss!!!!1!1!!
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :mad::mad::mad::mad::mad:
    Ben er goed ziek van, had er de hele dag al zin in en een superleuke tacktiek voor de race bedacht.
    Rete-irritant dat die online technieken 15 jaar geleden beter werkten dan nu:mad::mad::mad:

    Een soortgelijk akkefietje zorgde er ook voor dat ik afhaakte bij Forza Motorsport en ben er nu eigenlijk ook wel klaar mee. Online-gedoe met uitzondering zijn, geen regel.. Die amateuristische online-ellende bij xbox trek ik gewoon heel slecht. PC-racen lonkt steeds meer..
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Helaas hier ook een disconnect! :mad:

    Reed dan wel laatste, en kon de rest niet bijbenen qua constantheid maar toch zonde dat het gebeurd ...
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zonde.... Onacceptabel:mad:
     
  19. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Complete shutdown 2 ronden voor het eind,.……… ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
     
  20. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    eerste 3 rondes helaas maar naast de baan gestaan dan op de baan en zo ging ik al snel van plek 3 naar plek 9. Werd helemaal gek van die 5 secondes, af en toe kwam ik iets te wijd een bocht door waardoor ik al tijd verloor en als verassing kreeg ik er nog is 5 seconden boven op. Na 12 rondes kreeg ik weer is een een 5 seconden aan mijn broek en dat werd een DQ.. :mad:
     

Deel Deze Pagina