1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha wat een onzin van jullie, dit wisten jullie en de release was gewoon bekend. Jij neemt het risico om in een kwartiertje een potje te spelen (wat te kort is, had je zelf ook kunnen weten) en dan huilen dat je een L hebt 8)
     
    WorkingTitle en iMark 007 vinden dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    The fuck verwachten jullie dan?? Dat je nog rustig je potje af kunt maken of nog door mag traden?? Hahahha
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Uh sorry hoor, maar als er staat dat je nog 15 minuten te spelen hebt, dan start je toch geen potje meer op? Tenzij je het niet erg vind om er uit te knallen. Je weet toch dat dit gaat gebeuren?
     
  4. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat ik er uitknalde is opzich nog tot daar aan toe (maar even het potje af laten maken, is dat zo'n groot offer wat ea moet maken?) Maar goed, dat is nog niet zo erg. Maar dat nu dus al die spelers vast zitten en niet meer te verhandelen zijn via webapp of telefoon app is wel weer typisch.
     
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Iedereen kan en mag toch traden via de apps wijsneus! Wij dus niet meer. Dat is toch klote? En typisch iets voor ea.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2015
  6. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat potje maakte me niet uit. (Ik kreeg helemaal geen melding) Maar het traden kon ook niet meer en dan bedoel ik het traden in de webapp.
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ben wel benieuwd naar FIFA 16 heb morgen 1 week Pes 16 en die bevalt erg goed..
     
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Mijn Xbox had en heeft problemen met de disc drive. Na 3x opgestuurd te hebben kwam die steeds terug met hetzelfde issue.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mensen die gaan zeuren dat ze geen potje 'mogen' afmaken van EA. Er zit niet voor niets een TIMER op! :')
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja, no shit
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Als je van plan bent die pack te kopen. Bij de duitse amazon krijg je er nog een 3 maanden live bij en een downloadkaart van 10 euro.
    Die verzenden in 2 dagen. Nooit problemen mee gehad.

    Maar ik zou dan eerst die pack kopen en daarna je Xbox One incl. kinect en fifa 16 verkopen. Nieuwe game dus verkoopt veel beter. Die fifa 14 en 15 zit niemand op te wachten. Denk dat je dan wel rond de 325 kan vangen.
     
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een code gekregen voor een maand ea acces omdat ik het spel heb gepre orderd. Wat kan ik hier mee?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bepaalde EA games spelen.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Met die code kan jeje aanmelden bij EA Acces en dan kan je de game al spelen. Geloof een week voor de release 10 uur lang ofzo.
    Maar daar heb je niet zoveel meer aan aangezien hij morgen officieel uit is.

    Ook fijn. Vandaag om 19.00 uur Fifa aangezet met downloaden. Hij is pas op 45%. Damn wat een trage stront is dat ook.
    Games installeren duurt ook belachelijk lang. Echt een groot minpunt van de Xbox One.
     
  15. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    bij de ps4 kan het ook lang duren hoor dus het ligt niet alleen aan xbox ;)
     
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Oki thnx.
     
  17. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    zo, nou vandaag eindelijk wat potjes FIFA 16 kunnen spelen.
    Ik moet zeggen, ik ben er NOG niet helemaal weg van. Ik vind dat de passing vaak heel onzuiver is en dat als ik een aanvallende speler inspeel link/rechtsbuiten of spits, dat héél vaak de verdedigers ervoor komen. Wat echt heel irritant is en heel onrealistisch in mijn ogen. Ik weet niet of dit aan mij ligt, want dit was ook pas m'n eerste dag dat ik echt tegen andere heb kunnen spelen. Vraag mij af of jullie dat ook hebben.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Probeer geen onrealistische passes te geven, zoals blinde ballen, passes terwijl iemand in de dekking staat, harde inspeelpasses (RB + pass) op korte afstand of met slechte spelers of passes recht naar achteren (180 graden). Gewoon - net als in het echt - simpele passes proberen te geven en zoeken naar de ruimte.
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    De downloadcard gister om 19.00 uur aangezet. Vanmorgen was ie eindelijk klaar. Kan ik vanmiddag spelen. Zucht.
     
  20. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gekozen voor fifa, wat mede de doorslag gaf was toch wel een aantal dingen , ( gebaseerd op de demo)
    Fouls, freekicks , gele en rode kaarten penatlies, goede refs, presentatie.
    ja ik scoor minder dan met pes, ja pes passing game is zeer vloeiend, maar ik hou niet van arcade racers en zo ook niet van arcade footies.
    Mischien is fifa ook wel geen echte sim maar bij dat gevoel heb ik in ider geval niet.
    Bij pes zie ik echt dingen die gewoon niet kunnen, fysiek niet, en tijdens de gameplay ook dingen die niet kunnen.
    Nu ga ik hier geen discussie voeren welke beter is of wat de 1 goed doet en de ander niet, ik baseer mijn keuze op de beide demo's en mijn gevoel erbij.
    Wat wel mee telt is dat pes 2015 mij toch wel tegen viel, vooral met de foul count, nu dit weer het probleem lijkt te zijn ben ik bang dat ze dit weer niet gaan oplossen.
    ben benieuwd hoe de full version speelt straks.
     

Deel Deze Pagina