1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Fijn, 15 september besteld bij Wehkamp en heeft nu de status 'in behandeling'... Top service.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daarom haal ik zo'n game altijd uit de winkel op release. Hype!
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies, lach er elk jaar weer om, mensen die voor een paar euro's goedkoper een spel bestellen en dan niet op de release kunnen spelen. :lol: Gewoon de MediaMarkt binnenlopen en voor 52 euro dadelijk achter m'n Xbox zitten.
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Iedereen ook vrij van school/werk genomen? :+
     
  5. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren Fut Draft offline op Wereldklasse gewonnen beloning :
    1 x Goud Pakket
    1 x Jumbo Goud Pakket

    Helaas niks boeiends eruit gekregen ( zoals altijd )
     
  6. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    jaa dat begrijp ik dat ze op dat oogpunt het veranderd hebben, dat je niet meer van die mensen hebt die van de blinde ballen geven. Daar ben ik ook juist niet van, maar ik heb het over ballen van bijv. een rechtsback naar de rechtsbuiten of een bal van de rechtsback naar de spits, er komt bijna altijd een man voor als ik de bal met 'A' pass. Vond ik erg opmerkelijk tijdens m'n potjes FIFA. maarja, zoals ik al zei, het waren pas mijn eerste paar potjes, ik moet sowieso nog wennen.
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ja lachen man.. Of gewoon je bestelling annuleren als het niet goed gaat en alsnog de Media Markt inlopen... Volgens mij kom je dan op hetzelfde uit.
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zo te lezen wil jij het middenveld overslaan in de opbouw. Dat is inderdaad moeilijk in deze fifa. Met passes over de grond gaat die tactiek niet werken. Maar als dat jouw spel is, kun je misschien beter een sterke target man in de spits zetten en lange ballen op hem spelen.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Moet je zelf weten natuurlijk. :thumbs:
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Bedoelde meer dat 'lachen' onzin is. Preorderen met achteraf betalen is gewoon handig. Gaat het mis dan kan je altijd nog annuleren en zelfde dag (na werk) alsnog langs de winkel gaan.
     
  11. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Die AI man man,net zot getikt door India,alle teams spelen tikka takka voetbal.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  12. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer ja. Ik las eerst dat de AI juist beter was geworden.

    Het is ook een kwestie van wennen. Over een paar weken weet je precies hoe de computer speelt:)
     
  13. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Dus, fifa maar gehaald. Er circuleerden foto's op internet rond waar van het leek alsof creation centre weer terug was gekeerd op de ps4 en xboxone. Maar niks te zien, dus zal wel weer niet. Kopen van spelers nog steeds niet veranderd, je moet ze eerst scouten. Dat waren voor mij toch wel de 2 grootste ergernissen van de afgelopen fifa... Vraag me toch weleens af wat zo'n bedrijf een heel jaar lang doet... Niet veel lijkt het wel.
    Verder speelt het best oke, grafisch vind ik het er toch beter uitzien als PES. Maar het zijn steeds maar van die kleine dingetjes die ze veranderen bij Fifa zodat je toch de eerste paar dagen het idee hebt een nieuw spel te spelen, maar dat is snel voorbij.
    Eigenlijk te gek voor woorden dat je (ik) toch steeds maar weer elk jaar de nieuwe Fifa haal.
     
  14. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Nee, ik hoef helemaal niet het middenveld over te slaan. Juist niet, maar ook daar heb ik vaak, dat als ik een bal tussen twee man (tegenstanders) wil passen, dat dat mij bijna niet lukt. Wordt erg vaak onderschept, wat bij mij irritatie opwekte. Ben zelf juist iemand die graag de bal vasthoudt en de bal lekker wil rondspelen. Maar ja, ik denk dat ik gewoon nog wat moet oefenen. Heb pas 5 potjes erop zitten.
     
  15. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    ik had verwacht dat je het potje wel zou mogen afmaken. ik betaal verdomme 100 euro voor die game. Waarom stoppen er uberhaubt een timer in. Ik heb EA access, dus 5 dagen eerder de game spelen. punt. Begin dan niet met kuttimers
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  17. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Minpunten: Realisme ten koste van gameplay'

    Ja verdomme, maken ze het moeilijker (wat ook wel mocht, je kunt nu niet zo maar even een steekpass doen die 95% van de keren aankomt), is het weer niet goed 8)

    Beetje biased deze review.
     
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad. Het is gewoon wennen, je moet wat anders spelen nu. Altijd die steekpassjes en zoveel snelheid was eentonig.
    Heb het idee dat de reviewer vooral tegen de CPU heeft gespeeld btw. Dat doe ik nauwelijks..
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033

Deel Deze Pagina