1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Ouch is idd overdreven maar als ik het beetje heb begrepen is fifa mooi. Wat kleine nieuwtjes maar is de gameplay en de tactiek van Al vele mate beter
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ouch is idd overdreven.

    Was meer bedoeld omdat FIFA jarenlang met kop en schouders de beste footie was. Maar dat PES nu eindelijk weer eens betere reviews krijgt.

    Wat uiteindelijk alleen maar beter is voor beide games.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  4. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat het mogelijk is om verschillende ea accounts te koppelen.
    Bij het aanschaffen van een PS4 heb ik namelijk een nieuw ea account aangemaakt.
    Hierdoor ben oa al mijn punten kwijt. En voordelen die ik had met Fifa Ultimate team. Kan iemand mij op weg helpen?
    Ik kan niet vinden hoe ik dit doe.
     
  5. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb een vraag met betrikking tot FIFA 16 op de PlayStation 4, hoop dat dit de juiste plaats is om deze te stellen.

    Ik zit namelijk met het volgende probleem: Ik heb de Ultimate Edition zojuist gekocht en opgestart. De code die erbij zit heb ik ook al ingelost in de PlayStation Store. Ik ben echter ingelogd op een verkeerd (oud) Origin Account.
    Nu is mijn vraag waar en hoe deze te wijzigen, en behoud ik dan wel mijn wekelijkse gold packs?
     
  6. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Fifa is onspeelbaar hierzo ongelofelijk hoe langzaam het is... En fut zegt steeds bij spelers veiling afgelopen maar er staat wel een vinkje achter.....
     
  7. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier. Kan geen enkele tegenstander vinden online.
    Ik speel met een PS4.
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    De ea servers hebben het zwaar momenteel
     
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Had je maar Xbox One moeten kopen.
     
    Kwakmannie vindt dit leuk.
  10. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    hier nergens last van op de ps4 dus dit heeft misschien met je internet te maken .. spelen jullie op wifi of kabel ?
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Via kabel.. gamen via wifi werkt niet.. Maat van mij heeft er ook last van ene keer wel goed en dan wordt je weer uit een match gedonderd omdat de servers er weer uitknallen
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Irriteer me na 1 dag spelen al mateloos aan de scheids. Voordeel wordt nooit gegeven, elk licht contact in de 16 is een pingel. Echt dramatisch
     
    donfatos vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hmm, tot nu toe vind ik het wel beter dan 15, daar heb ik me vaak genoeg verbaasd over sommige voordeel situaties (overtreding tegenstander->bal terug gekregen->voorzet->goal->voordeel ingetrokken->geen goal) 8)
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat van het voordeel geven is mij ook al een keer gebeurd, na een actie met Messi vanaf de middenlijn trok ik naar binnen en krulde de bal in de linker bovenhoek. Net voor ik uithaalde werd ik echter getoucheerd op de rand van het strafschopgebied. Eindstand: een wereldgoald geannuleerd en een vrije trap moeten nemen. :+
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat is het stil hier
     
  16. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja klopt. Hier valt niets te klagen :p
     
    Siemenn, iMark 007, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ooooh, is dat het :D Ik dacht al....
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb wel wat te klagen... Ik werd gisteravond de hele tijd van de EA-servers afgegooid. Hopelijk is dat vandaag beter!
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Nu aardig wat uur in de game zitten en mijn punten leg ik graag even langs jullie maatstaven:

    Ik vind de game helemaal niet langzaam, met 5* ploegen tik je razendsnel, echter wat opvalt is dat je ook snel in flipperkast passing terecht komt waarbij je sneller fout overspeelt (zeker met Y). Het draaien gaat met high class spelers ook best snel.
    Her en der lees ik dus dat je eindeloos moet breien maar dat gevoel heb ik dus helemaal niet. Afstandschoten gaan er ook vrij vaak in wanneer je met de spelers vuurt die dit aardig kunnen. Vrije trappen heb ik inmiddels zelfs een streak mee opgebouwd, 4 op rij raak en counting. Het verdedigen gaat me nog wel wat bedonderd af.

    Plus:
    Game zit qua snelheid op prettig niveau
    Passen kan snel gaan
    Afstandschoten voelen lekker

    Min:
    flipperkast effect met passen waar je niet altijd wat aan kunt doen
    Nog steeds een gevoel van scripted events waar de opponent voorspelbaar momentum toebedeelt krijgt
    Vrije trappen voelen goed maar zijlen net wat te vaak binnen.
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb trouwens al wel gemerkt dat de "90e minuut" vroeg begint dit jaar :+ Als een tegenstander Ultra aanvallend/alles op de aanval speelt is er al vanaf de 80e minuut geen houden meer aan. Verder ook alweer een typisch gevalletje gehad van dat de bal er niet in wou, blijft toch jammer dat dit er in blijft zitten.
     

Deel Deze Pagina