1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Gisteren trouwens Robben in mijn MyClub :) Toch een fijne meevaller na een teleurstellende UEFA GOTY gekregen te hebben.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha Robben was mijn TOTY.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je DEZE al?
    Anders zou ik het niet weten. Ik heb geen PS 4
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik begrijp wat je bedoelt. Moet je dan vloeiende formaties aan hebben staan? Want ik heb die trainer zo ingesteld, maar er gebeurt nog niks.
     
  5. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    http://peskitsallin.blogspot.com.br/p/kits-ps4-full-download.html

    Hier ook andere tenues van de europa league terug gevonden, wel geen volledige Duitse competitie met spelers etc. Enkel tenues.

    Zelf nog niet geprobeerd die Duitse pack
     
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    En anders moet je ff op youtube intypen PES 2016 option file PS4 krijg je een video met link etc etc.
     
    domienr vindt dit leuk.
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik heb het de laatste tijd niet meer zo gevolgd. maar is er al iets bekend over een option file voor de ps4? Ik dacht te begrijpen dat alle tenues dit keer kunnen worden aangepast. Is het ook zo dat bijv de hele bundesliga kan worden toegevoegd?

    edit ik had bovenstaande reacties gemist
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    die matchmaking online blijft wel ongelofelijk hoor nu alweer speel altijd met PSV nu tegen PSG maar das echt niet te doen zo iritant

    Win net online met PSV 8-0 tegen Real Madrid hahaxd
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2015
  9. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Pffffff 29 oktober wat ruk PES!!!!! Waarom breng je een game eerder uit dan fifa??? Als het weer half is!!
     
  11. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Doe die transfers dan gewoon zelf.
     
  12. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Als ik het goed begrijp komt de data update voor online op 1 oktober, maar voor ML pas 29 oktober. Voor offline ML maakt het toch niet veel uit, je kan je eigen team aanpassen en de rest zo laten. Die gaan toch als een malle transfereren, dus daar klopt na 1 seizoen toch al bijna niets meer van. Wel te hopen dat die online update ook echt komt. Anders is het wel heel laat, helemaal als je bedenkt dat het de bedoeling was die update bij de launch vrij te geven.

    Verder nog steeds erg tevreden over PES, echt de goede keuze dit jaar gemaakt om fifa niet te halen (vooralsnog). Misschien later wanneer die 30 euro kost misschien. Dit spel speelt zo lekker weg, en het gaat steeds beter en ik blijf nieuwe dingen ontdekken. PES moet je echt weer leren spelen zoals vroeger. Dit is denk ik de eerste voetbalgame sinds pes6 waar ik zo enthousiast over ben. Dat was in mijn beleving de ultieme game, en die van veel gamers. Maar velen vergeten dat destijds ze grafisch ook een stuk minder waren t.o.v. fifa, de online modes zeer beperkt waren t.o.v. fifa destiijds en dat er nog minder licenties in het spel zaten dan tegenwoordig het geval is bij PES.

    Speel trouwens voor de gein eens die trainingsmode door met die oefeningen, worden een aantal praktische dingen voor tijdens het spelen uitgelegd die je zeker kunt gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2015
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Ik ben het helemaal met je eens behalve dan dat ik FIFA 16 ook nog ga kopen ;p
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteravond voor het eerst met een maat de hele avond PES2016 gespeeld. Ouderwets lol, veel goals en mooie dingen gezien. Het was echt weer heerlijk, schreeuwend van genot als een gruwelijke aanval gaat zoals je het zelf wil en je maakt het af met een bal achter je standbeen of een smerig klein lobje over de keeper. Love it.

    Hiervoor is een game bedoelt wat mij betreft, echt genieten. Natuurlijk, er zitten wel wat minpunten aan de game, de keepers zijn niet geniaal, maar offline zijn ze te pruimen. Ook is het switchen nog steeds niet echt heel lekker, dat was in mijn beleving in het PS2 tijdperk veel beter.

    Maar goed, het speelt wel gewoon heerlijk, de prachtigste aanvallen, hilarische blunders (die vaak aan jezelf liggen), monsterlijke schoten, mooie "ik stuur je het bos in" dribbels enz.enz... Nee, toppie zo. Hier vermaak ik me wel mee.

    Alleen die transfers.... Why? Ik snap het niet, echt niet. Het is zo suf. 29 oktober pas. Ik dacht deze week.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Master League begonnen met Paris FC in Ligue 2, als ik dan weer op het veld bezig ben vergeet ik alle problemen, game speelt zo enorm fijn!
    Ook een paar potjes via Shareplay tegen een maatje gedaan, hij met default settings en ik op manual, leuke potjes met uiteindelijk 2 winstpartijen voor mij, dat manual passen gaat echt steeds beter en je kunt er zoveel beter mee spelen dan met 1+ assists!
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als ik het goed snap komt de grote brok, de downloadable content, dus de transfers, de 29e en alle statistieken die je na online wedstrijden hebt op 1 oktober.
    Ik heb toevallig gisteren wat basis-dingetjes getrained, maar daar heb ik nog niet veel horen vertellen over die praktische dingetjes. Dat komt misschien verderop bij de training. :)
    Maar ik begrijp er wel uit dat jij in trainingskamp bent gegaan voor het toernooi op Digitaalgras.nl ? ;)

    @Cyrax , dat van die speler-switching dacht ik nou ook, maar omdat ik er niemand over hoorde dacht ik dat het aan mij lag. Zeker voor een vol strafschopgebied is het soms wat chaotisch switchen, vind ik.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zie dat er een probleempje is met de bereikbaarheid van Digitaalgras. Erg slecht moment, zo met de inschrijving van de toernooien.
    Het is wel eens meer gebeurd en dan duurde dat niet langer dan één of twee dagen.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er staat letterlijk in de tekst dat online squads wel al up-to-date zijn vanaf 1 oktober. :)
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, klopt, online wel. Het is wel een beetje krom dat ze de updates wèl online kunnen doen, maar niet off-line.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja dat snap ik ook niet, als je online de juiste squad krijgt hoe moeilijk is het dan om diezelfde squads ook offline beschikbaar te maken?
     

Deel Deze Pagina