1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Pfff ik word elke keer aan het eind van de wedstrijd naar het hoofdmenu gestuurd waardoor ik een verlies erbij krijg en geen coins... Zelfs bij de offline wedstrijden gebeurt dit.
    Iemand anders hier last van??
     
  2. Rony

    Rony New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

    Ook mijn zoontje heeft hetzelfde probleem maar dan met de Xbox360.
    Gisteren voor mijn zoontje Fifa16 voor de XBOX 360 gekocht. Maar als hij een ultimate team op wil starten krijgt hij de melding 'je clubnaam of afkorting bevat een niet toegestaan woord'. Hij heeft al heel veel verschillende namen geprobeerd maar niks werkt. Wie kan ons helpen?
     
  3. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit geldt ook voor Fitness/Head coaches? Hoeveel kun je hier max van krijgen?
    En geven deze echt 15% meer shooting, bijvoorbeeld? Als dat ook stacked tot 50%, is dat toch zwaar overpowered? haha[/QUOTE]

    Ja, maar ze maken shooting of fitness niet beter, maar geven je een bonus als je een training gebruikt of een fitness kaart. Stel dus dat jij een trainingskaart gebruikt van +10 shooting, dan krijg je daarop een bonus van bv 50%. Dat is maar voor 1 wedstrijd. Overbodig ook, ik gebruik die trainingskaarten nooit. Zelfde voor fitness, hoewel voor team fitness zou het kunnen (de bronze geeft maar +10), want als mijn spelers onder de 90 zitten geef ik ze al snel rust. Soms dan nog één wedstrijdje, maar onder de 80 komen ze zeker niet bij mij.

    Wat voor namen gebruikt ie dan zoal? Ik heb het probleem zelf niet, maar EA heeft wel een heel streng beleid. Alles wat een enigszins negatieve connotatie zou hebben, wordt volgens mij geweigerd. Ben je ervan overtuigd dat dit niet zo is - en soms kun je het haast niet verzinnen, of EA ziet er wel een niet toegestaan woord in - dan zou ik even contact opnemen met de helpdesk.
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De oplossing staat volgens mij in de post die je quote. Heb je dat al geprobeerd?
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Net 4potjes op rij gewonnen met futdraft online:),beloningen waren 1 7,5k pack en 2 packs met 12zeldzame gouden items(kreeg alleen Lavezzi)dus heb ongeveer quite gespeeld.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Net 4potjes op rij gewonnen met futdraft online:),beloningen waren 1 7,5k pack en 2 packs met 12zeldzame gouden items(kreeg alleen Lavezzi)dus heb ongeveer quite gespeeld
     
  7. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan via de app en de webapp niet op transfermarkt komen.
    Er staat dat ik Fut moet blijven spelen om toegang te krijgen.
    Hoeveel potjes is dit? En hebben neer mensen hier last van?
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    haha, ik speel het al jaren zo.. Elk potje in een andere game mode is zonde want dan verlies je coins ;)
     
  9. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan via de app en de webapp niet op transfermarkt komen.
    Er staat dat ik Fut moet blijven spelen om toegang te krijgen.
    Hoeveel potjes is dit? En hebben neer mensen hier last van?

    Heb natuurlijk al wel gespeeld op de Xbox one
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Voor iedereen die een indruk wil krijgen van de game, Futdraft, etc. Commentaar is in het Engels en vergeef me mijn snotneus. ;)
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Best als rechter spits en Ben Arfa als RM was beter geweest denk ik. Voor de chemistry iig. ;)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb je dubbele posts verwijderd. Carry on! :)
     
    Stefandaman vindt dit leuk.
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Goede tip. Ga ik de volgende wedstrijd proberen. Alhoewel je met die disconnect error nu even beter geen Draft matche kan spelen. :)
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Begrijpelijk. Het feit dat legends nu met iedereen chemistry hebben is echt een gouden troef in Draft. Geweldig om compleet verschillend spelers te koppelen.
     
  15. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo precies hetzelfde trek je toch ff niet hele vrijdag avond vrij gehouden is nu gewoon voorbij. Is op de ps4 btw wil zo alles naar buiten flikkeren.
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heerlijk net via verlenging 2de x futdraft online gewonnen.Heb precies bij gehouden of je ook winst maakt van die 15k en had 1x 4k verlies en 1x 11k verlies(verloor 1ste ronde) en nu 22k winst.Kreeg wel lekkere packs,Fernandinho,Candreva,Coleman en Diego Alves
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoe zit dat met die disconnect error?
    Ik speel op PC, pas 1 online FUT Seasons match gespeeld omdat ik nog geen 100 chem gold team had maar mn eerste wedstrijd na winst, voordat er stond hoeveel coins ik kreeg bleef ie hangen met de stadion cam met het FIFA logo rechts onderin.
     
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Weer belachelijk weinig coins krijg je weer op fut na een wedstrijd!! Niet zo gek dat er dalijk toch weer flink coinsellers gaan komen!!!
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoeveel coins krijg je dan en hoeveel coins zou je willen krijgen?

    Tip: gebruik coin boosts uit de EA Catalogue.
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zelf krijg naar een 5-0 winst ofzo in futdraft ruim 900 coins,dat vind ik mooi bedragje, trouwens net 3de x draft online gewonnen:p
     

Deel Deze Pagina