1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Vorig jaar ook gedaan. Spelers voor het dubbele kunnen verkopen. Een mooie tactiek als je al veel coins hebt.
     
  2. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Na 3 dagen toch een aardig team bij elkaar gekregen.

    Kreeg in het begin Di Maria in een pakje en vanuit daar verder gehandeld.
    Heb het volgende team: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jSjIKjphnLXmj:FFA16PS4

    En heb nu 180K over.
    Ik zit te twijfelen of James, Modric, Benzema en Ramos het geld wel waard zijn.
    Ben nu zeer tevreden over mijn verdediging dus Ramos kan wel wachten.

    Heb Griezmann en Benzema vergeleken en die verschillen nauwelijks van elkaar.
    Denk dat ik James of Modric ga halen om Rakitic te vervangen, die ook zeker niet slecht speelt..

    Het liefst haal ik Neymar maar die is wel erg prijzig momenteel..
    Iniesta kan ook nog evt,

    Iemand andere tips?
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je middenvelders prima spelen, zou ik het geld op zak houden en sparen voor spelers die het écht waard zijn, spelers alla Neymar of Bale. Maar het is moeilijk om dergelijke tips te geven van afstand. Welke spelers vind je fijn, welke spelers niet?
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bohhh Di Maria in een pack, dat zou ik ook wel willen...

    Mooi team hoor. Zou zelf Danilo RB neerzetten. Niet alleen omdat ik een gruwelijke hekel heb aan Alves maar ook omdat hij maar 56 strength heeft. Danilo kan echt verdedigen en en heeft ook nog een lekker schot in huis.

    Als ik de stats van je spelers zie zou ik toch kijken voor een andere spits. 10 doelpunten uit 17 wedstrijden is best wel weinig.
     
  5. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    40 euro ingestoken en heb alleen maar shit gekregen.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ach ja doe je niets aan,had zelf ook 40 euro erin gestoken en kreeg als beste Candreva,vriend van me had 90euro erin gestoken en kreeg Ramos en Modric
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Echt ongelooflijk dat de companion app nog steeds niet (vanuit de playstore) te downloaden is voor Nexus 6/note.. Wordt gewoon niet ondersteund.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Samsnug Galaxy S6 ook niet. Schandalig.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Op Windows phone heb ik de app al ruim een week. De versie van vorig jaar werd automatisch geupdate.
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb mijn team verkocht omdat ik er dikke winst op kon maken en het niet geweldig speelde. 433 (4) kan mij nog niet bekoren, iemand die ervaring heeft met andere formaties?

    Heb nu ongeveer 200k. Wat is over het algemeen de beste dag om je team in te kopen? Dinsdag of maandagavond ofzo?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    4-3-3(4) vond ik vorige jaren altijd al erg gevaarlijk. Ik hoor dat dit jaar 4-3-2-1 érg sterk is. Vorig jaar waren daar de meningen over verdeeld (geweldig of kut), maar dit jaar blijkt ie erg goed te zijn.

    Enige tips:
    1) als RF's/LF's complete aanvallers gebruiken, die ook kunnen afmaken en passen. Dus eerder een Sanchez dan een Walcott, eerder een El Ghazi dan een Narsingh, Mirallas dan een Lennon, etc.
    2) Backs mogen mee aanvallen, gezien zeer gecentreerde middenveld.
    3 ) Middelste CM is aanvallender ingesteld dan buitenste twee.
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  12. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor m'n gevoel zijn er nog wel auto-buyers trouwens. Als je ziet hoe snel sommige spelers weg zijn.
     
  13. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3

    http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/424759

    Misschien is dit wat voor je.

    Ik heb zelf deze:
    http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/424867

    Maar denk dat ik de bovenste ga maken.
    Denk dat tevez de beste ST onder de 100k is.
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb ook een S6. Open deze link op je telefoon: http://www.file-upload.net/download-10913092/Companion.apk.html

    Downloaden en installeren en het werkt!

    (Ik weet niet of het voor de Nexus 6/note werkt)
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dank je, ik zit te denken aan de Bundesliga. Alleen buitenspelers is wat lastig in Bundesliga.. Voor Robben en Ribéry heb ik niet echt genoeg.

    Thanks!
    Die bovenste is wel fijn ja!
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Thanks, heb het inderdaad ook op deze manier gedaan. Maar toch, is gewoon sneu dat het niet wordt ondersteund. Updates moeten ook weer op die manier apart gedownload worden.
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Is wel heel apart allemaal. Ik zal het in ieder geval even doorgeven. Mij is deze week gevraagd om even feedback te geven op de web en companion app, aangezien Rob Hodson daarover een feedback verslag moest uitbrengen aan het hoofdkantoor. Zal Rob dus even influisteren dat het niet alles ondersteunt.
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat vinden jullie van 41212?
     
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb even overlegd met Rob en enkele anderen achter de schermen: het schijnt door anderen opgemerkt te zijn in hun feedback aan EA over de companion app. Dus EA zou dat deze of begin komende week te horen krijgen. Dus hopen dat ze er snel mee aan de slag gaan!
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja zit wat in. Ik had eerst Carvajal maar vind Alves toch beter. Vooral aanvallend is hij enorm gevaarlijk en hij komt heel makkelijk zijn directe tegenstander voorbij.

    Misschien toch maar voor Benzema gaan of Jackson. Ik mis zelf ook nog teveel kansen.. Heel vaak 10 schoten op goal en dan maar 1 goal.

    @Siemenn
    Ja denk dat ik voor Neymar ga of anders een ander team maak. Heb nu 230K en nog 40-50K aan items te koop
    Denk dat wanneer ik alles verkoop toch aan de 500K moet komen.

    Vind de Liga BBVA erg leuk alleen zijn de echte toppers onhaalbaar en daarachter heb je weer spelers als Vela etc..
     

Deel Deze Pagina