1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Die DLC moet nog via de FIFPro.
     
  2. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Pff ben een redelijk ervaren pes-speler maar probeer nu voor het eerst een avondje op manual passen. Dat is nog veel moeilijker dan ik had verwacht. Iemand tips?
     
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ja dat is echt rete moeilijk haha. Ik heb hem weer snel daar van af gehaald
     
  4. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij staat passen op geavanceerd en schieten op handmatig en speelt er heerlijk. Ik speel dan op de ps4 en op prof.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Doorzetten, hoe langer je met manual speelt hoe beter het zal gaan.

    Omdat je nog assists gewend bent zal je niet altijd precies goed richten omdat normaal gesproken de CPU je helpt met richten, dat moet je uit je systeem krijgen. :)

    Je moet echt de stick precies goed richten en gevoel krijgen voor hoe lang je de passknop ingedrukt moet houden, enige manier is oefenen!
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja het is moeilijk. Gewoon op een lager level beginnen en als het beter gaat, het level verhogen.
    Ik gebruik manual passing nu off line, maar ik twijfel nog of ik het in het Digitaalgras-toernooi ga gebruiken.
     
  7. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok dan ga ik proberen door te zetten. Is de beleving van het spel zoveel anders op manual?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, omdat het moeilijker is, geeft het meer voldoening als je wint, of je een mooie goal maakt :)
     
  9. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    [​IMG]

    Nog steeds niet briljant, maar wel beter dan de oorspronkelijke versie:

    [​IMG]
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, zeker beter! :)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    De originele Fischer ziet er echt uit alsof hij de hele dag tegen anderen klaagt dat hij vroeger ook een avonturier was, tot hij een pijl in z'n knie kreeg.
     
  12. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Als je Fischer wat echter wil laten lijken moet je hem een wat arrogantere blik geven :p
     
  13. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat jullie de tijd nemen om al die gezichten aan te passen zeg. Boeit me echt vrij weinig. Echte namen van teams en spelers vind ik dan wel weer belangrijk...
     
  14. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Duurt gemiddeld maar anderhalf uur per speler. Als je gewoon vroeg opstaat en geen pauze neemt kun je in een dag de hele basis van een team aangepast hebben. Zoveel moeite is dat toch niet?
     
    Fiasco en Tyrant vinden dit leuk.
  15. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha oh dat valt idd reuze mee...
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gisteren toch weer echt dat klassieke lekkere PES-gevoel terug hoor... :) Was afgelopen week Master League gestart, met Arsenal. Meteen de eerste wedstrijd tegen Chelsea om een of andere cup met 8-1 (!) verloren. Kansloos. Geen idee ook hoe ik dat voor elkaar kreeg.

    Anyway, inmiddels wat wedstrijden in de competitie gespeeld, 1 gelijk, de rest daarna allemaal gewonnen, en toen moest ik weer tegen Chelsea, dat nog boven mij stond op de ranglijst.

    Zij komen al snel op 1-0, dus meteen denk je al van 'oh sit, daar gaan we weer'. Zij komen op 2-1, ik kom wéér terug, en dan in de 84ste minuut ofzo een uitbraak over rechts die meteen voorgetrokken wordt, naar korte paal, en hoog verlengd naar 2de paal, waar Sanchez met een omhaal de 3de treffer maakt! Vervolgens die laatste minuten volgehouden en een mooie overwinning binnen. :thumbs:

    Iedere wedstrijd heeft nu echt weer zijn eigen verhaal, en eigen helden. Heerlijk dat PES grotendeels weer terug is. :)
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klinkt goed :)
    Ik ben bezig om in de Xbox 1 versie de Premier league teams van oorspronkelijke kits te voorzien.
    Dat is een behoorlijk karwei, want voor sommige shirts bestaat geen goede template en dan is het uitzoeken met welke combinatie van templates je het dichtst in de buurt komt. Zo ben ik een behoorlijke tijd met het uit-shirt van Bournemouth bezig geweest die van boven naar onder geleidelijk van blauw naar zwart overgaat. Nou dat kan niet, dus dan moet je wat anders verzinnen. Zo ben ik een hele middag met 10 kits bezig geweest.
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72

    Han als je dat klaar hebt, kan je dat delen dan met mij?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar jij hebt er niks aan, want jouw option file heeft andere gegevens zoals je naam e.d.
    Bovendien heb ik gekeken, maar ik zie die file er niet zo gauw bij staan, alleen PES en één bestand genaamd 'opgeslagen gegevens', mogelijk zit de optifile daar in. Maar ik zou niet weten hoe dat moet.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  20. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    [​IMG]
    Alweer beter gelukt dan Fischer. Op mijn tv is zijn gezicht trouwens wat langwerpiger dan op het plaatje.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina