1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Schijnbaar heb ik hem ook via Wehkamp voor 99 euro besteld :)
    Idd veel geld, maar ga er met race en shooters veel plezier van hebben.


    "Every day next week... we're unveiling a new Xbox One holiday bundle to complement our incredible lineup of existing bundles and greatest games this year," a Microsoft Spokesperson said. "We’ll refrain from spoiling any details, but make sure to tune into Xbox Wire all next week to stay in-the-know on all the latest Xbox One offerings for this holiday."

    http://forum.xboxworld.nl/threads/xbox-one-algemeen-faq-vragen-opmerkingen-deel-4.170128/page-718


    Hopenlijk een X1 Elite SW Battlefront bundle.
    Zit te denken om mijn X1 te gaan vervangen.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2015
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen die al het nieuwe dashboard gebruiken? Heb nu ook opt in gedaan. Zag dat Destiny gefixed was. Reden dat ik het nog niet gedaan had.
     
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Mijn live abonnement is gisteren verlopen maar ik kan gewoon nog online gamen, iemand dit eerder gehad?

    *edit* Laat maar, ik ben er al achter gekomen dat dit komt doordat een maat van mij nog wel gewoon live heeft wij elkaars xbox als home box hebben ingesteld. Nu hem maar even bellen en kijken of hij nog online kan :D
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2015
  4. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb me zelf al ingeschreven vanaf dag 1. Maar nog altijd geen update gehad.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook sinds dag 1 ingeschreven maar zit er nog niet in. Gaat schijnbaar op basis van je ranking in de Surveys. Ik deed daar nooit iets mee dus ik zal nog wel even moeten wachten. :+
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wil waarschijnlijk een Xbox One halen voor naast mijn PS4. Ik heb vanaf de release een PS4 en niks meer gevolgd over de One. Ik zie dat er nu 2 versies zijn. Zo is er een 1TB versie en een Elite 1TB versie bijgekomen volgens mij. Wat kan ik dan beter nemen. Een Elite of een gewone 1TB? Die nieuwe controller lijkt me wel super chill. Is wel een prijsverschil van €488 t.o.v. €350 voor gewone 1TB. Hoef geen kinect erbij btw.

    Vind de controller van de One toch net wat betere kwaliteit. Triggers voelen gewoon zo smooth, lijkt me prettig bij bijvoorbeeld Forza, die ik o.a. ook wel mis. Heb namelijk al een One controller voor m'n pc. De DS4 voelt een beetje als een samsung telefoon zegma, piepende triggers en voelt alsof hij elk moment uit elkaar kan vallen. Heb ook wat pech gehad met de DS4 controllers, heb ze heel vaak moeten terugsturen voor reparaties. Totdat de garantie om was en ik weer nieuwe controllers moest kopen..
    Daarnaast lijkt me Xbox Live prettiger want PSN is gewoon super kut, en is gewoon erg traag met het laden van de store of downloaden.

    Ik maak me geen zorgen om het verschil in grafische kwaliteit, dat zit volgens mij wel goed vergeleken met PS4. Of zijn er mensen die naderhand een One erbij hebben gekocht en écht verschil merken?
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb wel bij mijn neefje mijn profiel geladen en ingesteld als home Xbox dus hij kan op mijn xbox live gold en mijn digitale game spelen maar als ik op mijn xbox zijn profiel zet en dan instel als home Xbox dan kan dat ook ?? En kan ik zijn digitale games dan ook downloaden die hij later aanschaft?
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als je veel waarde hecht een goede controller dan zou ik voor de Elite console gaan.
    Al moet het nog maar blijken hoe goed die daadwerkelijk is, maar heb er wel vertrouwen in.

    Xbox dashboard is ook niet het super snel, maar dat wordt opgelost met het nieuwe dashboard.
    Het downloaden is standaard ook niet super, maar via een DNS aanpassing is dit vrij simpel op te lossen.
     
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ja, dat heb ik dus met een vriend van me.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  10. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat ik de enige was met het download probleem blijkbaar is dat niet zo. Hopelijk komt er binnenkort met de nieuwe dashboard een oplossing hiervoor waardoor deze work around niet meer nodig is.
     
  11. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb mij ook dag 1 ingeschreven.
    Ben redelijk actief in de surveys. Sta in ieder geval met ~600 punten op 1 in mijn friends leaderboard.
    Ook redelijk vaak via de Dashboard feedback gegeven.
    Meerdere post’s / reacties aangemaakt op het forum.
    En ik heb hem ook nog niet.
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Het werkt idd, geniaal dat game en Xbox live gold share :thumbs:
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het gaat idd om activiteit in de surveys. Mensen die alle surveys gedaan hebben krijgen voorrang, heb je niks gedaan (net als ik) dan moet je nog even wachten :+. Op dit moment zit ik nog niet te wachten op de nieuwe dashboard i.v.m. met bepaalde games die niet meer werken of crashen (hoewel dat ook al gefixed zou kunnen zijn).
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Inderdaad, ik deel alle digitale games met een maat van me waardoor die games de helft van de prijs zijn en nu ook nog xbox live delen waarbij ik alleen geen gratis games kan downloaden. Mocht er een keer een goede game for gold zijn dan moet ik gewoon even een maandkaartje regelen en is ook dat geregeld....
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De ander kan die games voor je downloaden :)
     
    Insane/Erret en Reson vinden dit leuk.
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Helemaal mooi :)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Super vet. We hebben nu al bijna wekelijks dat iemand graag wil joinen maar dat het gewoonweg vol zit, heel erg vet. MS keeps winning wat mij betreft.

    Even iets anders maar het is vast en zeker bullshit. Een maat van me vertelde laatst dat MS straks wil dat je je Xbox alleen maar instelt voor je eigen land, dus wij kunnen dan geen USA meer gebruiken. Ik heb het echt nergens gelezen, iemand van jullie wel?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Speed test van het nieuwe dashboard.

    [​IMG]
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit dat zijn aardige verschillen zeg. MS had dan weliswaar een rocky start om het maar zo te noemen, maar wat hebben ze de boel goed aangepakt en de console echt het geld waard gemaakt. Party met 12 mensen werkt perfect en ze blijven gewoon flink updaten. Netjes gewoon.
     
    Insane/Erret en Santino vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina