1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. DeKootje

    DeKootje Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zat er ook al naar te zoeken. Frank de Boer is er niet als manager..

    Zie: http://www.futhead.com/16/staff/?nation=34
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik denk dat je de woorden: 'kans op' bent vergeten. Dus hoe meer je wint hoe meer kans je hebt op betere packs, geen garantie dus.
     
  3. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom zitten er geen internationale shirtjes in fut? Ik speelde voorheen altijd met de Nederlandse uit- en thuistenues, maar kan ze nergens vinden op de transfermarkt. Moest laatst wel tegen een gozer die het uittenue had, heel vreemd.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zitten er wel in. Heb zelf thuis tenue van Duitsland
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja die zitten er wel gewoon in, ik heb Nederland uit en thuis.
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm heb daar eerlijk gezegd niet zoveel last van.
    Vind de opstelling ook niet echt geschikt voor een echte CDM.

    Wel heb ik ingesteld dat Modric en Kroos beide achter blijven en het werkt tot nu toe prima.

    Ik kan evt altijd nog switchen naar 4231 als het in de hogere divisies te lastig word.
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat is deze goede manier om te handelen dan?
     
  9. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Waar vind je deze dan op de transfermarkt? Ik kan heb echt overal gezocht maar vind ze nergenso_O.

    Edit: loop er nu toch tegen aan, denk wel 30 keer overheen gelezen de afgelopen week...
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2015
  10. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn bepaalde spelers op de markt die mensen voor enerzijds te weinig verkopen, en anderzijds voor teveel kopen.
    Ik heb tot nu toe spelers gebruikt onder de 10K die ook veel verkocht/gekocht worden.

    Zo kan je ze op de 59e minuut voor goedkoop oppikken en verkoop je ze rond de 1-5 minuut voor bijvoorbeeld 1000 meer.
    Het kost wel wat tijd en is niet het meest leuke maar zodra je hiervoor een goede speler hebt gevonden maak je zo 30-50K per dag.

    Je moet natuurlijk wel wat geld hebben om mee te investeren.
     
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Misschien is de Boer niet meer als manager, aangezien hij een legend kaartje heeft. Ik zie bijvoorbeeld ook geen Inzaghi manager kaartje. En ja, ik weet dat dit vorige fifa wel kon, maar dit is tot nu toe de enige verklaring wat ik kan bedenken.

    En voor de internationale tenue's etc. : Hiervoor moet je op de web app zoeken. Gek genoeg zit er geen zoeksectie voor Internationaal in FUT zelf... Op de web app werd het volgens mij 'Men's national' genoemd.
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ben ik nou de enige die de gameplay echt veel te snel vind gaan? Normaal gesproken ben ik wel wat gewend kwa FUT maar dit slaat echt alles.

    Er staat in zo'n wedstrijd echt zoooveel druk op je en je kan letterlijk geen halve seconde wegkijken. H2H spelen is echt een verademing en de gameplay is daar echt perfect, maar ik ben nou eenmaal een ongelofelijke FUT fan dus overstappen naar H2H zit er echt niet in. En ik weet natuurlijk ook dat de gameplay bij FUT altijd sneller gaat dan bij H2H maar dit jaar is het verschil wel errug groot zeg.

    En om het nog eens erger te maken speelt letterlijk iedereen met high pressure tactics en dat werkt super goed dus geef ze nou eens ongelijk.

    En dan ook nog is het automatisch verdedigen waardoor iedereen opeens super goed kan verdedigen terwijl bij Fifa 15 er letterlijk niemand iets van bakte.

    Nja.. het is maar effe wachten op de eerste patch want ik lees en verwacht dat er veel gaat veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijn eigen ongenuanceerde mening: de gameplay van FUT is ieder jaar kut in vergelijking met de H2H-gameplay van hetzelfde spel. Ongelofelijk dat ze deze gameplay per se zo arcade willen maken om een groot (jong) deel van de gamers blij te houden. H2H is tactischer, FUT opportunistischer.
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja precies.

    Ik snap best dat ze dat hele chemistry elk jaar een beetje willen verwerken in de gameplay maar je kan ook te ver gaan.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    High Pressure tactics? Automatisch verdedigen?

    Vertel...
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Gewoon voor of tijdens de wedstrijd je quick tactics veranderen naar High Pressure (down), schijnt erg goed te werken.

    En ik heb geen idee hoe je dat auto defending gedoe doet maar ik lees er veel heel veel mensen over klagen op de EA forums

    Net weer eentje met een klaagmuur met waaronder iets over auto defending en high pressure:

    1. Skill moves still go through your defenders legs.
    2. Stamina does not matter to high pressure abusers
    3. Horrible mechanics mistakes which result in a goal you had no control of.
    4. Passing seemed to be harder. But after a while people adapted and I am seeing lob passes and blind turn passes everywhere now.
    5. The defending was already assisted in Fifa 15 , but, now, it is even more OP. Auto Defending makes bad players look world class in this game. Ultra Defensive has never been more useful in any game.
    6. Defending stats yet again barely matter. Slide tackle, stand tackle and interceptions everyone can perform. Hell I had bronze players at the beginning of the game intercepting balls like they are Sergio Ramos. Hilarious.
    7. Penalties are even worse in this game than they already were in Fifa 15. Like, 2x worse.
    8. Referees are worse than in Fifa 15.
    9. Crossing on corners is useless. The keepers always boxes them out no matter where you cross.
    10. High pressure pressure is worse than it has been in any Fifa ever. Even Fifa 14. Because they nerfed agility so damn much, it is impossible to turn and lose a defender that comes at you like a rocket. EA never listen to the community it seems, high pressure has been a problem since Fifa 10 and instead of fixing it, they made it even worse.
    11. Offensive AI horrible. I would expect one year later improvements. Instead, they wait for the ball to come to them and get intercepted, or they always start running too early. But, maybe this could be fixed with a custom tactic. However, you cannot beat high pressure with standard tactics because your strikers and wingers never make the good run.
    12. The slogan " play beautiful" meant Counter Attack the whole game? Because, really, this game is anything but played beautiful. Counter attacking is the way to go this year.


    Spijtig genoeg ben ik het met bijna alle punten met hem eens.

    Toch vind ik het wel een leuk spel en 2 belangrijke minpunten van vorig jaar (Pace all-day en de Dramatische keepers) zijn nu gelukkig zo goed als verdwenen. :)

    Nu nog even hopen op een beestachtige eerste patch en we hebben weer een topgame!
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben even benieuwd: ik post YT films van mijn FUT gameplay etc. Is er behoefte aan soortgelijke YT films alleen dan van H2H en pro clubs? Zo ja, dan zet ik die op mijn 'schedule'. :)
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ipv drama keepers heb je nu drama scheidsrechters,wat zijn die slecht zeg.Krijg veel penals mee maar ook erg veel tegen
     
  19. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat ook al in alle fifa's zit en waar ik mij kapot aan erger is dat wanneer er iemand van jouw team buitenspel staat en jij wil naar iemand anders passen voorin die niet buitenspel staat, hij bijna altijd naar diegene die buitenspel staat gaat. Ergerlijk
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee denk het niet.
     

Deel Deze Pagina