1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    zelfde hier!
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Stuk of 10 coop potjes gespeeld en 1x had mijn teamgenoot een disconnect en een keer de tegenstander, voor de rest geen problemen (PS4).
     
  3. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeer tevreden over Fifa 16 en speel zowel ultimate team en career mode. Als je eenmaal aan de passing bent gewend gaat het soepel en het spel is veel gevarieerder dan vorige edities.

    Het enige wat mij opvalt in Career mode is de belachelijke salarissen die spelers vragen bij contractverlenging. Ik heb een Career Mode met Arsenal en het talent Iwobi van 55 punten wil van 2000 euro p/w naar 7500 euro p/w. Terwijl Santi Cazorla van 160.000 euro p/w naar 250.000 euro p/w wilt. Bij vorige Fifa's lukte het zeer zelden om minder te bieden dan de eisen van de spelers. Ik heb het tot nu toe een enkele keer geprobeerd bij Iwobi en Jon Toral, helaas zonder resultaat. Hebben jullie het ook al geprobeerd en hoe ging dit? Ik hoor het graag en wacht maar even met verlengen van écht belangrijke spelers, voordat ze ineens pleite willen.
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat trainen d.m.v. skill games in Career mode is wel een toffe toevoeging.
     
  5. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar hoe gaat het met het beter worden van spelers in career mode? Moet je ze perse trainen of worden ze uiteindelijk ook gewoon vanzelf beter zonder die trainingen?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, net zoals de eerdere delen krijg je ook punten door verschillende doelen te behalen.
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel voor het eerst carreer, voorheen altijd fut, vind alleen dat de AI wel erg veel de bal achterin rond speelt ipv de aanval zoekt. Valt jullie dit niet op?
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Career mode moet je eigenlijk niet spelen met de standaard slider instellingen. Je kunt beter op internet rondkijken voor meer realistische slider settings.

    @Jorrie: dit zat toch nog niet in eerdere delen, of heb ik het mis?
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de tip, bestaan er "ideale" settings?
     
  10. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    De game neemt niet meer automatisch 'speciale' goals op via de dvr zeker? Kan je dat nog ergens aanzetten?
    Vond het altijd wel leuk om even op xboxdvr.com te kijken naar mijn goals
     
  11. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd, ik scoorde een omhaal met lacazette. Ik kon de goal na de wedstrijd bij hoogtepunten bekijken maar kon de goal niet opslaan. Belachelijk als je het mij vraagt.

    Speel trouwens op xbox one.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je kan zo'n goal dan toch gewoon recorden? Bij mij worden er regelmatig doelpunten automatisch opgeslagen.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Inderdaad, je kunt die highlights toch gewoon handmatig recorden?
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ideale settings is voor iedereen verschillend natuurlijk. Ik pak vaak de settings van Orion (even googlen) en deze pas ik dan aan naar eigen wens. Dit omdat zijn sliders vaak bedoeld zijn voor full manual assistance settings.

    Edit: @gaizka kijk hier eens
     
  15. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd ze worden vaak automatisch opgeslagen. Echter deze goal niet. Hij zat daarna wel in de highlights maar kon m verder niet opslaan of uploaden.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Als het niet automatisch gebeurt kan je het altijd toch handmatig doen. Tijdens de wedstrijd 2x Xbox knop en dan X, dan slaat hij de laatste 30 seconde op. Of na de wedstrijden bij highlights gewoon via het tab DVR oid, dan kan je tot 5 minuten geleden opslaan.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  17. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    In Fifa 15 werd altijd mooi het goal opgenomen.
    Als je nu handmatig de laatste 30 seconden opneemt, zit er misschien een heel stuk celebration voor of tussen enzo.
    Ik heb nog 0 automatisch opgeslagen doelpunten, terwijl ik er bij Fifa 15 elke dag wel 1 had
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hmm, als je dat doet bij de PS4 word de laatste 15 minuten opgeslagen, dat is dan handiger :+
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij Fifa 15 werd elke volley, elke lob... alles werd opgenomen. Gemiddeld 10 video's per 2 uur... Zelf vond ik het maar irritant. Hebben ze bij 16 een stuk beter geregeld.
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is er veel veranderd in carrière met eigen speler? Meer opties qua uiterlijk bijvoorbeeld of is dat nog steeds allemaal hetzelfde?
     

Deel Deze Pagina