1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six: Siege

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2014.

  1. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
  2. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ga ik dat vanavond ook maar eens proberen. Ik vraag me wel af hoeveel dat leunen zin heeft als ze toch de hele muur kapot schieten....
     
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Haha lekker, ik heb de beta een uurtje gespeeld, vond het een leuk concept maar het greep me niet meteen. Maar met een groep mensen lijkt het me wel tof.

    Max Qubit, ik heb je al in mijn friend list (BF: Hardline), maar nooit echt samen gespeeld haha :p. Wie weet als ik RB6:confused: ergens een keer haal. Maar zal geen release buy worden denk ik...
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
  5. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Iemand interesse in beta code? Pm mij ff
     
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vind de beta echt tof met wat vrienden. De graphics zijn idd niet top, maar dat boeit me weinig.
    Kan iemand me vertellen wat de season pass inhoudt? Want de mappacks waren toch gratis? En wat is de meerwaarde van bijv een gold edition?? Kan daar niet wijs uit worden namelijk...
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    tot wanneer loopt deze beta?
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo, laatste dagen ook een beetje de beta kunnen spelen en eigenlijk voornamelijk terrorist hunt gedaan. Ik vind de gameplay op zich wel verfrissend en vooral het team aspect erg tof. Potjes waar gecommuniceerd en op elkaar gelet wordt, leiden veel vaker tot een goed einde dan wanneer mensen er in hun eentje op uit trekken. Voor mij wordt het waarschijnlijk geen koop op de release maar hij komt wel in de collectie terecht.

    Ben vooral benieuwd of de game net zo lang boeiend blijft als bij RBSV 1 destijds het geval was.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Beta codes..
    Alsjeblieft.

    TJA9-JPNM-TCF2
    6CH7-NHND-2PR2
    H9K7-5LNN-JJMQ
    8CH6-PKN7-EA4J
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    En nog 4:

    3QWJJ-WPMXM-6HTF4-W7WQY-YDK3Z
    WW9QK-YFX2V-VFX7D-3WF9V-MCM6Z
    V2HQY-XW3HX-QRXDX-D6G6K-2MP9Z
    677XH-2QQ29-RP9PC-WQ2P4-QYW2Z
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    34BJ-99NK-B6DE
    LT33-LBN5-B6EQ
    KCKK-FFNM-EQ9N
    T9NJ-BPNB-HQ2M
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jezus wat een bende deze game 8)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Slecht?
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laatst bewerkt: 2 okt 2015
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Waardeloos, trage gameplay, achterlijke suicide vijanden waar je weinig tegen kunt doen, slechte graphics, matige animaties. Nee, als je dit de beste 'versus bots' noemt heb niet de voorgaande RBS games gespeeld.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik heb nu redelijk wat tijd in de beta gestoken en ik vind het juist erg vet. Traag? Het is inderdaad geen COD ofzo, maar dat wil ik ook niet. Vind de gameplay soepel lopen, tactiek is belangrijk en samenspel ook. Juist met wat vrienden vind ik het super leuk.
    Grafisch is het niet top maar ook zeker niet slecht, daarbij voor mezelf dat als ik plezier heb, ik hier niet eens op let.
    Enige wat ik me afvraag is of er genoeg content in de game gaat zitten, zodat ik er even zoet mee kan blijven.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    8)
    Die graphics lijken ook nog op elkaar.

    Maar ik had het over Vegas 2, dat ging naar mijn idee veel soepeler en beter zoals ik al zei.
     
  18. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166

    Ja maar er is ook een season pass beschikbaar. Dat zou die gratis content dan toch tegenspreken?!
     
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ahjah ik zie het wel, haal de standaard game en kijk dan wel of ik het waard vind om extra content te kopen.

    Edit: is er al iets bekend over clan support? Dit lijkt me namelijk een te vette game om via clanverband te spelen...
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2015
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Als RB6 speler van het eerste uur voel ik me verplicht om te zeggen dat dat natuurlijk onzin is. Dat je in 3rd person bij hoekjes/deuren kan staan scheelt echt heel veel. Nu sta je veilig terwijl je als speler wel gewoon om het hoekje kan kijken. Bij de delen tot en met Raven Shield en uitbreidingen zat je, vooral bij moeilijkheidsgraad elite, echt te pielen bij deuren en hoekjes. Soms was het gewoon zo oneerlijk dat een smoke de enige oplossing was. Regenerating health heeft ook een grote impact. Een kogel in je been bij Raven Shield betekende de rest van het level slepen met je been en daardoor ben je langzamer en tegelijkertijd wordt je aiming onnauwkeuriger. Om dat te voorkomen doe je toch wat voorzichtiger. Ook de aiming in general gaat nu veel sneller en je kan zelfs gewoon een half magazijn met full auto leegschieten. En... en... Het zit diep :'-(

    Los daarvan vond ik Vegas (2) wel een tof spel en Siege lijkt me ook aardig. Maar ik zie die de spellen die na Raven Shield (en uitbreidingen) zijn uitgekomen niet als 'echte' Rainbow Six spellen. Stiekem moet ik ook altijd een beetje huilen als iemand iets zegt van "Rainbow Six moet weer terug naar zijn roots" en daarmee Vegas bedoeld.
     

Deel Deze Pagina