1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

  1. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Thnx loyall !!!!
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Raceday! Al kan ik niet mee doen :)
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik was Cold nog vergeten. Oefenbuddy.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Race-day:laatste aankondiging: briefing, journaal, tussenstand en signatures
    [​IMG]

    Briefing BMW M3 GT3


    Heren vanwege de warmte op Sonoma is de practice sessie erg vroeg in de ochtend, zodat de bandjes dan nog een beetje heel blijven......
    Het weer is zonnig en erg warm, zorg dus voor verkoeling.

    Heat 2 verplichte pitstop (8 t/m 14)

    Pit entry:
    Je kan de pit vol gas nemen om vervolgens via de muur door te rijden. Dit omdat de schade-optie uit staat.
    Full speed de pit nemen mag niet.
    Men moet duidelijk afremmen en er moet duidelijk te zien zijn dat men niet aan wall-riding doet.
    De duidelijke intentie om tijdig op het normale rempunt te remmen moet te zien zijn op de replay.
    Even de muur raken of scrubben door je enigzins te verremmen zal nu nog mild worden beoordeeld tijdens de eerste cup.
    Wij rekenen op jullie eigen sportiviteit.
    Gebeurt het wall-riding in de pit-entry wel buitensporig en er is positievoordeel dan kan de wedstrijdleiding het als een onreglementaire pitstop zien.

    Pit exit:
    Aan de linker kant van de ononderbroken gele lijn blijven. Let op achteropkomende verkeer. Check dat ff met de Y knop als je de baan weer op komt.

    Blue flags/signals.
    Gezien de te verwachten time-penalties door het karakter van de track en het onderlinge verschil in race- tempo van de deelnemers, het verzoek om alert te zijn op de blue flags/signals en deze te respecteren.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
    Beltoni vindt dit leuk.
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb helaas nog niet kunnen oefenen. Gaat wat worden als ik zo hoor dat de banden zo snel slijten... De afstelling van Le Mans kan ik voor dit circuit waarschijnlijk beter niet gebruiken, zo nog maar even een tune van het internet plukken.
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zover ik weet staat de tire wear gewoon uit, dus het zal vooral aan de temperatuur liggen.

    Heb zelf ook nog niet geoefend en voel me nog een beetje ziek, dus dit wordt een toekomstig wegstreepresultaat. :+
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja ik bedoel ook de temperatuur. Als de banden na 4 rondes rood zijn dan is het een lang stuk nog naar de finish...
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    1 rondje rustig rijden tot de banden weer groen zijn.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha ja dat is niets voor mij joh. Misschien op het einde... Tijdens de race wil ik gewoon pushen tot het uiterste :D Vanmiddag nog even een sollicitatiebrief schrijven en dan kan ik misschien nog even oefenen.

    Zijn de 12 player party's al online?
     
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Raceday!!!! Straks ook nog maar ff beetje klooien aan me setup.. speel beetje te weinig Pcars de laatste tijd.. loyall maak ik me niet meer druk om. Hij raced vast tegen zichzelf:lol::+ p2 is de nieuwe win :cool:
     
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Jongens, moet helaas.....helaas afzeggen. Kan er niet bij zijn, snik, snik. Lag me we heel erg lekker deze baan.....
     
  12. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



    Jammer pieke
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Wat heb ik gemist???
    12 pers in party is wel nice
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    "As of last night, Microsoft has increased party chat from eight players to twelve. You don’t need to be in the preview program or using the New Xbox One Experience. Everyone has the feature."
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nice!!!!
     
  16. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Lilillililili waarom nou????:F:
     
  17. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Heren was weer een leuke race avond, mooie battles gehad met UnitedArt.
    Zoals beloofd nog de Xbox "RECORD THAT" video's

    3 Man door de bocht, past dat?
    http://xboxclips.com/N0vaCain3 NL/bb49be9e-9caa-4e14-8717-e235a8e50a3c

    Close call als je de achterkant verliest bij het aanremmen over de hobbel...
    http://xboxclips.com/N0vaCain3 NL/27b34803-f2d7-44e4-916b-9f808f63a5bd

    Dan heb ik verder nog even een aandachtspuntje, ik zou gewoon het verhaal van degene en de standpunten van de rijders hiervan willen weten.
    Tis tenslotte een forum.

    Bekijk dit filmpje aan de start van de race bocht 2 is dit meen ik.
    http://xboxclips.com/N0vaCain3 NL/73629922-b536-47b0-8c34-4b2e67fb23d2

    Ik zit al aan de buitenkant, ik kan geen kant op behalve het gras of stug tegensturen.
    Het gevoel wat ik tijdens de race had was eigenlijk dat ik van de baan "geduwd" werd, het kan zijn dat ik niet gezien ben wat mij eigenlijk de meest logische verklaring is.
    De andere auto had toch iets eerder een tikkie naar rechts kunnen gaan, zodat ik weer wat eerder op de baan kon komen.
    Op dit stuk kreeg je gelukkig geen penalty, maar het kan dus zo zijn in andere races dat je hier dus wel voor gestraft wordt, das eigenlijk een beetje dubbelop.

    Wat ik eigenlijk wil zeggen :D let op je omgeving en gun elkaar de ruimte...:thumbs:

    (ahum en dat gezegd van degene die volgens sommige als een idioot rijdt ;))

    De vorige RACE op le mans was in de andere party het kwalificeren ten spraken gekomen, dit omdat er gepost was op het forum, dat huh alweer ik personen in de weg zou zitten tijdens de snelle ronde.
    Ik had het volgende voorstel over daarover, tijdens de outlap laten we de verlichting uit en als je in een snelle ronde zit zet ze dan aan. Dan is voor degene in de outlap ook duidelijk dat ie aan de kant moet gaan. Verpest je je ronde knal dan ook je verlichting uit totdat de volgende hotlap ingaat of iets daar voor, maar dan is volgens mij voor iedereen duidelijk dat er iemand in de snelle ronde zit.

    Zo weer genoeg getypt voor 6 maanden.
     
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik moet gelijk denken aan Hamilton en Rosberg afgelopen weekend in bocht twee van de eerste ronde. De #8 zit voor je en heeft de principe recht om zijn lijn te houden. Volgens mij dan he :cool:
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    @NovaCaine, daar word je inderdaad gewoon van de baan afgeduwd. Niet zo netjes. Denk niet dat het bewust was maar meer door gebrek aan overzicht.

    Heerlijk geracet vanavond. Jammer dat ik met de standaardtune moest rijden, daardoor was mijn auto toch iets minder snel... Denk dat ik dan P2 wel had kunnen pakken in race 2. Daarentegen waren de battles wel heerlijk. Het smalle circuit geeft maar weinig inhaalpunten en die waren daarnaast relatief eenvoudig te verdedigen, dat deed @Rossi46 heel netjes. Eerste keer ook dat ik deze versie van het circuit reed dus ben met P5 en P3 erg tevreden.
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja dat is wel vet zonde, want je was goed snel deze race. Je inhaakactie op start/finish in heat 1 was trouwens echt magnifiek, die had ik echt niet verwacht daar :thumbs:

    Mwah, nou... Ze rijden bijna evenwijdig. Dan is het niet echt netjes om de ander volledig naast de baan te drukken.
     

Deel Deze Pagina