1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Idd, officiële aankondiging:

     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoi XBW racers! Wij willen graag een multiplayer review publiceren nu het spel eventjes uit. Vanuit de redactie kunnen we er momenteel geen goede invulling aan geven, dus ik ben benieuwd of er onder onze community mensen zijn die een stukje willen schrijven! Je stukje wordt - uiteraard - onder jouw naam gepubliceerd op onze website.

    Als je niet zo'n schrijver bent, maar wel een duidelijke mening hebt, mag je altijd je comments hier dumpen en maak ik er een mooi verhaaltje van. Ben vooral benieuwd naar wat jullie vinden van:

    • Matchmaking en lobby's
    • Stabiliteit
    • Eerlijkheid van de gamers (clean racing?!)
    • Support voor clans, teams enz.

    Ik hoor het wel! :D
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja omaai dan moet da paljaske is zeggen waar dat je die kan aanschaffen voor 50 euro. Maar is al lang verkocht voor 55 euro dus....
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb alles netjes binnen en alweer flink aan het Ringen.
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nog een filmpje gemaakt Vd 2 racegames.

    Met een stuur racen is project cars zoveel beter, maar met Forza nog steeds best goed alleen de FFB voelt wat vreemd en slapjes, met de controller speelt Forza alleraardigst moet ik zeggen. Tot nu toe beleef ik veel plezier aan Forza 6




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  6. Devil_Danny_NL

    Devil_Danny_NL New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 2 oktober en zaterdag 3 oktober vanaf 19.00 uur wil ik een boosting sessie beginnen voor forza 6 Thru the pack online achievement
    Deze achievement moet met 24 mensen dus geef je vast op via deze site of via xbox live gamertag van mij is Devil Danny NL
    Alvast bedankt
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Gister geprobeerd online te gaan, maar hij vind geen matches bij mij, iemand een idee hoe dit op te lossen??
    Heb al hard reset geprobeerd, maar dat had geen nut,....

    Lees op forums dat veel meer mensen matchmaking problemen hebben =(

    je kunt wel joinen via invites, maar gewoon een game vinden doet die niet,.... hopelijk iemand hier met een makkelijk antwoord?? :thumbs:
     
  8. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Forza tune 6 is te downloaden voor ios en Android!
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Is er al meer bekend over de Leaderbords? Bij mij pakt ie elke clean lap als dirty op de LB.... :-(
     
  10. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Als je mods gebruikt is het altijd dirty.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    KAK!! Had ik dat geweten...... Heb alleen die je als eerste krijgt op Abu Dabi night races nog aanstaan.... tjongejongejonge.... :+
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat blijft dit een gaaf spel,... enkel de mods hadden ze eruit mogen laten. Voor mij iig totaal geen toegevoegde waarde. Speel tegen de computer meestal op "pro" en bevalt me prima.

    Enkel merk ik dat ik met meerdere auto's niet mooi van de startlijn kom met handmatig schakelen en koppeling. Was ook al met Forza 5. Je moet dan echt precies goed zitten en dat is niet makkelijk. Eigenlijk jammer dat je niet nog een trigger hebt voor de koppeling. :)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2015
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik speel ook op pro, zonder assists natuurlijk, maar het is zo vreselijk irritant dat de nummers 1 en 2 eigenlijk altijd weg rijden (vooral de nummer 1). Tegen de tijd dat ik het halve veld heb ingehaald moet ik altijd een gigantisch gat dichtrijden. Merken andere mensen dit ook? Ik rij echt iedereen zoek, maar als ik de difficulty opschroef heb ik gewoon teveel problemen om die nummer 1 weer op te pakken (en nee, 2e of 3e is geen optie :+). Op een droge baan is het nog enigszins te doen, maar zodra er een regenrace plaatsvind... En ik weiger TCS aan te zetten, tenzij de auto het echt niet toelaat!

    Verder bevalt het spel prima, met mijn TX458 + T3PA pedalen, heerlijk gewoon!
     
    Insane/Erret, Bidle en VanDen vinden dit leuk.
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Nummer 1 is altijd 5 seconden sneller dan de nummer 2 tenzij je zelf hem inhaalt dan is ie opeens langzamer dan de andere drivatars.
    En dan heb je natuurlijk de laatste die 20/30 seconden langzamer is (in je friendlist zit) en alle hulpmiddelen aan heeft staan zoals auto remmen. :lol:
    Skill level PRO my ass. Ik ga hem niet op Unbeatable zetten omdat de AI toch aan het cheaten is.

    Deze alleen halen voor de multiplayer want met drivatars of beter gezegd retards valt niet te racen.

    http://xboxclips.com/Denvan/3282f6fe-6242-487b-bace-9ed52302f3ea
    Ze kunnen ook niet in de regen racen.
    Na een tijdje proberen een bocht te nemen worden ze gereset op de baan.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Herken wat je zegt,..... wat me ook opvalt als er nog twee voor je zitten of drie,... dat ze soms netjes bij elkaar rijden. Als jij dan dichterbij komt, dan zakt de achterste af en mag je daar eerst mee stunten en loopt degene daarvoor uit. Heel irritant. Denk je bijna bij de twee voorste te zijn en het dus te halen voor de finish,.... nee hoor.

    Maare iemand een goede tip om niet stil te vallen met handmatig schakelen en de koppeling met controller!? Net een paar races in de P-klasse gedaan met de Audi nr2 uit 2014. Heb wel de banden achter iets breder gezet, maar kom gewoon niet netjes van de startlijn. Heb nu dus maar de clutch uit gezet en enkel handmatig schakelen.
    Denk er nu over om toch maar een stuur aan te schaffen met pedalen ed.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Weet iemand wat dat "oogje" betekent in een lobby achter iemands naam? Kinect?

    Morgenavond mensen wat online racen?
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Nope helaas, maar denk idd dat het te maken heeft met kinect!
    Iemand nog een tip m.b.t. het handmatig schakelen met koppeling icm de controller?
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Enige tip die ik je kan geven is (LB) en (A) omwisselen. De rest is gewoon wennen, ik snap niet dat mensen het zo moeilijk hebben met de koppeling :+. Duim op de (A) om te koppelen en dan naar links of naar rechts rollen naar (X) en (B), om te shiften. Bij mij zit het helemaal in mijn systeem, daarom zeg ik ook, ik snap niet dat mensen het zo moeilijk vinden. Bij elke andere race game moet ik er juist opletten dat ik de (A) niet constant indruk tijdens het schakelen omdat het er zo ingebakken zit :+.
     
    Bidle en Surreallistic vinden dit leuk.
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Meer mensen last met fm6 van een weak network connection melding? Zowel via draadloos, bedraad achter powerline en bedraad rechtstreeks op modem heb ik die melding bij online fm6
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx, maar dit (handbrake/clutch switch) heb ik al en heb geen probleem met het koppelen. Schuiven met de duim, klikken tegelijk,... soms met gas even los bij de zwaardere auto's om verlies van tractie te beperken,... enfin, geen probleem.
    Enkel bij sommige auto's, zie mijn bericht daar voor, kom je niet weg bij de start,.... niet met half gas, niet met vol gas en ook niet zonder gas. Je moet dan nagenoeg 3x snel koppeling indrukken voordat je van je plek afkomt. Dit is onder andere met de Audi R18-E ton 2014 nr 2 icm bredere achterwielen.

    Zijn meerdere mensen die hier last van hebben en een bekend probleem bij sommige auto's.
    http://www.gamefaqs.com/boards/112918-forza-motorsport-6/72528116
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2015

Deel Deze Pagina