1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Lvl 20 exotic?
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ja lvl 20 exotic. Rocket launcher Truth
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    LFG geplaatst op LFG website. Bij Titan Quest, Menorius. Heb ff wat hulp nodig, check op LFG. ;)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei. Het is een legacy engram. Dus alleen year one wapens. Dus met year one damage.
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ja weet ik veel dat legacy year one is hahaha. 31 coins verneukt. Weer wat geleerd
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof me je zal niet de enige zijn. ;)

    ----

    Geniaal haha.

     
    Pride, nawa, mauser8x57 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo twee engrams van ex-zeur en twee 310 helmpjes

    Graviton forfeit
    Helm of inmost ligt
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt totaal niet nodig om dat hier zo neer te zetten hoor. Hou het maar lekker op LFG :)
     
    Rampage en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    NP, maar het was ook even een spoedje op dat moment.

    Ik heb de missie al eerder gedaan en ook al een keer voltooid, maar moet hem opnieuw doen en weet dat het laatste stuk van Crota's Soul gewoon kut is solo.

    Echt een bitch gevecht. 8)
     
  10. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Soms snap ik Destiny echt niet, ben nu al uren bezig met die crucible quest, 2 wins in salvage... (na uren spelen nog 0 kunnen winnen) voor mij nu het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan in Destiny... Ik vind het echt niet meer leuk zo
     
    nawa vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gewoon even iets anders gaan doen kerel, en over een paar dagen of een week weer proberen. Ik heb dat met Diablo III altijd. Eerst een tijd lekker willen spelen, dan dropt er niets.

    Laat je de game vervolgens een tijd liggen en bij de eerste de beste poging dropt datgene altijd wat je wilde hebben. Rust periodes in raiden, questen of levelen kan helemaal geen kwaad.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Git gud scrub.

    Nee, is echt een kut questline idd :p stel hem ook telkens uit.
     
    nawa vindt dit leuk.
  13. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Gaat niet om goed zijn of niet, Laat me gewoon met mensen van mn eigen skill level spelen. Elke match die ik speelde is gewoon enkelzijdig je wint of verliest hard, totaal geen games die close zijn. En als ik het goed doe doen me teammates niks, of ik ben lower skill level dan hele enemy team... ik ga solo... en kom tegen full fireteams...
    Ik word hier echt heel aggressief van, Ik zit te twijfelen om voor ever deze keer Destiny maar te laten liggen.

    Altijd wat met Destiny... rare glitches, rare lag (echt meeste lag die ik heb gezien in de laatste 10 jaar bij een game, zelfs halo 1 door xbconnect zag ik niet zoveel rare dingen)
    Matchmaking is een grapje van bungie, loot system om gewoon vriendschappen voor te verbreken. (gelukkig mij nog niet overkomen maar ik heb het zien gebeuren)

    Black spindle halen is 10x makkelijker dan ff 1 potje Salvage winnen...
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2015
  14. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    take a chill pil en ga morgen of na t weekend verder...als je frustratie is gezakt... Werkt nirt meer namelijk als je gefrustreerd ben..ga je teveel je best doen wat dus averechts werkt ;)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Crucible is zeker met bepaalde dingen zeer frustrerend, maar je bent nu wel enorm aan het overdrijven. Er zijn gewoon echt enorm veel slechte spelers ook bij destiny en als je zelf een beetje redelijk bent, wordt je solo direct bij dat team geflikkerd omdat het spel wel denkt dat je ze kan carryen. Echter speel ik liever de hele avond salvage solo dan dat ik uberhaupt nog een keer die hoerenmissie ga doen.
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
  17. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja klopt wat je zegt hoor, maar dit is toch vreemd genoeg mijn ervaring van de laatste dagen.
    Ik heb woensdag 2x black spindle moeten halen, 1x voor mezelf en 1x een vriend van me helpen, ging deze week vreemd genoeg na 2 fails toch super goed, 2e keer in 1 keer gehaald.
    Maar met die salvage heb ik echt veel problemen, het lukt me gewoon niet. Ik word ook telkens geteased dat mn teammates legendary engrams krijgen en ik niet (maar goed zo gaat dat, dat weten we allemaal en is geen probleem)
     
  18. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29

    Zou je mij daar ook misschien mee willen helpen als hij er weer is?
    Ben een lvl 40 302 (momenteel) light warlock , maar het lukt me gewoon niet.

    Of het nou aan mij ligt of de andere geen idee.

    Echter na 10x proberen had ik er genoeg van.De andere gingen ook gewoon weg.Ik zoek daarom 2 man die me kunnen helpen als de daily er weer is.





    Ik zie ook veel dat mensen andere mensen zoeken en diverse sites langs komen.
    Deze werkt voor mij ERG goed.
    Plaats berichtje in de chat en 20 seconden laten invite in je box.

    Dus zorg wel dat je xbox aanstaat.

    http://destinytracker.com/
     
  19. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja is goed, als ik tegen die tijd mn xbox niet al uit het raam heb gegooid!
    Ben die lag namelijk echt zat.
    Zojuist 4 matches achter elkaar in salvage mercy rule... Echt niet leuk dit
    Laatste match niet eens damage kunnen doen..
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2015
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Pff nog 8 fragments dan krijg ik de laatste stap voor de touch of malice. Morgen nog even tijd aan besteden. Vandaag ook met Prutser alle taken war questen gedaan. Nu alleen nog warpriest, golroth en oryx volgende week dan is die ook af. Iemand die toevallig alle fragments in de missie regicide weet? Mis er daar nog 4 schijnbaar.
     

Deel Deze Pagina