1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Vandaag was niet echt succesvol, fut wordt er niet leuker op. Vooral die fases waarin echt alles misgaat zijn ergerlijk. Je verdedigers passen dan echt alles in de voeten van de tegenstanders omdat iedereen als een gek vooruit rent.

    Ben door dit team uiteindelijk wel gepromoveerd naar divisie 4!

    Marchetti
    Abate-Rudiger-Jesus-Zuñiga
    Naingolan-De Rossi-Guarin
    Cuadrado-Totti-Anderson

    Totti speelt in dit team als schaduwspits erg goed. Kan met hem telkens mijn vleugelspelers lanceren. Verder is Totti topscorer, kan met beide voeten scoren.

    Naingolan is echt een beest! Is overal te vinden. De Rossi is een hele goede cvm, een van de beste uit het spel denk ik. Zijn schotkracht en passing is ook uitstekend!

    Guarin is onopvallend maar kan erg goed van afstand schieten.

    Backs zijn lekker snel en centraal duo vult elkaar ook goed aan.

    Ik heb nu nog 200k om dit team te versterken. Eens ff goed kijken.
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Valdes
    Gibbs koscielny mbemba coleman
    Willian ramires nasri
    Coutinho firminho
    Lukaku

    Dat is mijn basis team nu ❤
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel met:

    Enyama
    Dja Djedje-Sane-Rekik-Assou Ekotto
    Diaby
    Hamouma-Ayite
    Boufal
    Braithwaite-Ben Yedder

    Bazen elftal!
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijke voorhoede. Hoe vind je 4-1-2-1-2 dit jaar? Zijn de LM's/RM's nuttiger dan vorig jaar? Ik heb er nog weinig over gehoord dit jaar, i.t.t. andere formaties zoals de 4-3-2-1 etc.
     
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat heb je gehoord over 4321 dan?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vorig jaar al een zeer gewilde formatie, maar blijkt dit jaar nog beter/populairder te zijn.

    Op papier is het natuurlijk ook aanvallend een top formatie, aangezien je eigenlijk drie spitsen hebt: 1 spits en 2 naar binnen trekkende flankspelers. Geeft ook populaire mogelijkheid om flankspelers als spitsen te gebruiken aangezien de LF/RF als verkapte spitsen fungeren.
     
  7. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja idd, speel het ook bijna altijd. Heerlijke aanvallende tactiek, alleen wel redelijk countergevoelig.
     
  8. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik had 4321 geprobeerd, maar was niet echt mijn formatie. Ik houd me lekker aan het dominante 4231
     
  9. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat zijn een beetje goede spitsen duo's in een 41212 BPL team?

    Heb nu Benteke-Rooney maar kan beter denk ik..

    Edit:

    Zojuist gepromoveerd naar divisie 3 met dit team:

    Valdes
    Walker-Smalling-Jones-Moreno
    Wanyama
    Walcott-Bolasie
    Eriksen
    Rooney-Benteke
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2015
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hebben mensen hier ervaring met Ramires? Hoe speelt hij?
     
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Snelheid en verdedigend sterk. Passing vond ik erg matig tot slecht.
     
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Passing is juist erg belangrijk heb ik ondervonden. Vond Ramires ondermaats.
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  13. Djilocoo

    Djilocoo Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment is dit mn team
    Ospina
    Darmian-Rojo-Ogbonna-Monreal
    Fellaini-Wijnaldum-Dembele
    Dyer-Diouf-Lens

    Dyer wil ik vervangen, maar twijfel tussen shaqiri of lamela... iemand van jullie toevallig ervaring met een van deze.
    Op korte termijn ook Eriksen voor Wijnaldum. Daarnaast heb ik moeite met goede C(V)M's in de BPL.... Ook hier mijn vraag of jullie tips hebben.
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ben nog een beetje zoekende naar de ideale FIFA 16 formatie voor mij. Heb het idee dat een middenveld met de punt naar voren voor mij het beste werkt. Heb het idee met 1 CDM dat het je kwetsbaar maakt in de opbouw (zeker als mensen high pressure spelen). En de CDM drukt zelf te ver naar voren. 4-1-4-1 en 4-3-3 (5) zijn het dit jaar dus net niet voor mij. Ga nu kijken of 4-2-3-1 of 4-2-3-1 (2) een beetje goed werken. Tot dusver ben ik daar enthousiast over.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind 4-1-2-1-2 dit jaar beter in vergelijking tot vorig jaar. Als je een uitstekende (lees: grote, sterke, redelijk passende) CDM hebt kun je de vleugels goed bedienen. Boufal zakt goed terug waardoor je de vleugels kunt activeren. Binnenkort heb ik een nieuwe video voor je, waarin je heel goed kunt zien hoe de opstelling speelt dit jaar. Een 5star skiller op CAM is wel echt funest imo.

    Ik geef de spelers wel instructies m.b.t. agressive interceptions en stay forward, etc.

    Heb nu ook een BPL team om de fitness hoog te houden van beide elftallen.

    Vorm
    Sagna-Reid-VanDijk-Davies
    Kouyate-Firminho-Blind
    Zaha-Rondon-Lens

    (Hidden) Gems in dit elftal: Kouyate, Fiminho, Zaha én Blind!
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had hetzelfde probleem met de 433 opstellingen. Ben nu overgestapt op 4321. Daarbij laat ik de twee buitenste CM's achter tijdens aanval en de centrale heb ik een vrije rol gegeven aanvallend. Backs achterin laten tijds aanvallen. Dit werkt voor mij prima tot nu toe, sinds de switch 8-1-1.
    Precies, vind dit ook opvallen bij de CB's. Belangrijker is geworden dat fysiek en verdediging sterk is. En pace in mindere maten. Geld eigenlijk ook voor de backs, al is daar wat pace nog wel fijn
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gisteren weer even met een vriend Ultimate Team gespeeld. Wat is het eigenlijk toch een ongelooflijk slecht spel. Het is een wonder dat dit zo'n grote franchise is geworden.

    Na 50-60 minuten zijn de indicatoren blauw en rood niet meer uit elkaar te houden. Ze verliezen allebei hun kleur en zien er beide grijs uit. Kan me moeilijk voorstellen dat dit soort de testfase is gekomen. Echt verschrikkelijk slecht dit.

    Daarnaast kan ik als P2 nog steeds niet van speler wisselen bij corners en vrije trappen. Dit is elk jaar hetzelfde, hoe moeilijk kan het zijn. Vraag me af of ze überhaupt iets van de winst in de ontwikkeling stoppen... Wat een kut bedrijf.

    /rant
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Waarom speel je het dan?En kom je beetje op dit forum de zuurpruim uit te hangen
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Bij de pearl kunnen ze je wel helpen met die kleurenblindheid
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oke thanks voor jullie reactie. Weten jullie betere alternatieven voor een CVM uit de BPL? Uit ongeveer dezelfde prijscategorie of evt iets duurder.
     

Deel Deze Pagina