1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja een iPhone kost veel meer en die gaat als warme broodjes over de toonbank. Eveneens kost de Galaxy S6 ook meer dan de prijsindicatie die ik hierboven heb gegeven. De Lumia 950/950XL doen niet onder voor deze toestellen.

    Daarnaast gaan er geruchten dat deze toestellen samen met een accessoires pakket ter waarde van 200 euro verkocht gaan worden (Continuum). Als MS de toestellen daarmee in de markt zet dan zou het nog wel eens heel anders kunnen gaan lopen.

    De Surface tablets verkopen ook goed en er gaan geruchten over een Surface Phone (Intel based) maar reken er maar op dat die straks boven de prijs van een iPhone gaat zijn.
     
  2. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja ik weet dat die toestellen meer kosten, maar dat is ook waarom ik die shit niet koop, te weinig voor je geld. Mja het is ook niet gek zo'n prijs hoor, maar het blijft veel geld als net afgestudeerde. Was de Lumia 920 niet goedkoper? Ik had gehoopt dat deze toestellen ook een prijs van ~500 euro zouden krijgen.

    Achja we wachten 6 oktober maar af, wie weet komt er een leuk midden model.

    Ja de Surface Phone lijkt me helemaal vet, maar inderdaad daar zul je wel wat meer duiten voor neer moeten leggen
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik koop er ook geen voor zo'n prijs maar ik denk dat de prijzen snel zullen dalen. Dat was bij de 920 ook zo, hier op het forum hebben veel mensen (waaronder ik zelf) hem voor 360 euro gekocht. Daarvoor was hij volgens mij tussen de 500/600 euro.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Nog een weekje wachten en we weten maar, ik zou het wel ontiegelijk jammer vinden dat er een kleur variant op de markt komt.

    Het strakke design van de telefoons gecombineerd met een felle kleur had toch een bepaalde charme.

    Het hele Surface Phone verhaal boeit me net ietsje minder aangezien ik toch een Surface Pro 4 wil halen en ik m'n telefoon liever voor de ietwat lichtere dingen wil gebruiken.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja mij boeit de Surface Phone wel. Alleen al om het feit dat (mochten de geruchten kloppen) het de eerste volwaardige Continuum telefoon gaat worden oftewel echte applicaties x86 kan draaien.

    Die kleuren is idd jammer, maar had hij niet een verwisselbare accu? Dan zou je heel snel van kleur kunnen wisselen.

    Edit: ja hij heeft een verwisselbare accu. http://nokiaviews.com/lumia-950-and-950xl-have-removable-battery.html
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2015
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nog 3 dagen en dan weten we eindelijk de release dates, kan die gelijk de pre-order in. Eigenlijk is alles verder al bekend over de 950 en 950XL, alleen de surface pro 4 heeft nog wel enkele "geheimen". Laten we hopen dat beide machines begin november al op de markt komen :)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geruchten gaan over een xl variant met een 4k resolutie!
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Totaal overbodig 4K op een telefoon en gaat alleenmaar ten koste van prestaties & batterij.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Normaal denk ik er ook zo over, maar met deze telefoons kan het best wel handig zijn. Daarnaast behoort de accuduur van Windows Phones toch al bij de beste.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    4k screen vind ik ook overbodig. 4k filmen zeker niet.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    4k filmen kan al met onder andere de Lumia 930 en Lumia 1520. 4k als scherm lijkt mij ook overbodig omdat bij die afmetingen je het verschil tussen 1080p en 4k toch niet kan waarnemen. Maar wie weet wel, ben benieuwd ga sowieso de toestellen bekijken als ze in de winkel liggen en waarschijnlijk dan toch voor de gewone 950 (ivm formaat).

    Hier trouwens de informatie voor morgen -> http://www.xboxworld.nl/artikelen/nieuws/microsoft-weekly-6-oktober/
     
    appie21 en hayabusa halo vinden dit leuk.
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    4k is voor de Surface...
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oh een Surface XL ik dacht dat je de Lumia XL bedoelde. Er gaan idd geruchten over een 14" Surface toestel hoe en wat horen we morgen. :)
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dacht ook dat dit het Windows devices topic was, maar een 4k surface van 14" met zo'n scherm wat aanpast in tablet modus klinkt wel geniaal.

    [​IMG]
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja vanaf morgen kan deze topic wel een naamswijziging krijgen want Windows Phone is er met de komst van Windows 10 Mobile niet meer. Dan kunnen ook de rest van de Windows 10 devices hierin (op de desktop na daar is immers al een topic van) Surface producten en Continuum zijn ook mobile.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik mag vrijdag mijn Sony Xperia Z5 Compact ophalen. Ben normaal gesproken een Apple dude.

    Maar ik heb een jaar terug tijdelijk voor even een Sony Z2 in bezit gehad (toen mijn iPhone stuk was) en dat beviel me erg goed.

    Ik wou in eerste instantie voor de iPhone 6s gaan. Maar qua specs doet de Z5 niet onder voor de iPhone 6s, integendeel zelfs, de Z5C heeft nog betere specs en een veel betere batterijduur. Daarnaast is de 6s bijna 2 maal zo duur. Na lang wikken en wegen ben ik toch voor de Z5C gegaan.

    Ik ga wel het gebruikersgemak missen van de iPhone. Ben nog altijd geen fan van de Android UI (komt denk ik omdat ik al jaren een iPhone heb).

    Maar dat is een kwestie van wennen.

    Meer mensen hier die de Z5 compact gaan halen ?
     
    Excess-Denied en Willem vinden dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En dit post je in het Windows Phone topic omdat?:+
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Zie nu pas dat ik het in de verkeerde topic post. :+
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hij hoopt dat Sony ook met een nieuwe windows phone komt
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Is er iets van een live stream o.i.d.? Zo ja hoe laat?
     

Deel Deze Pagina