1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Yep, bekend. Heeft vaak met tune te maken. Verder geen knowhow van tunen overigens, maar bij handcrafted tunes komt dat wel eens voor
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ah, dat. Bij sommige auto's heb ik er ook last van, ook met mijn stuur. Gelukkig heb ik gewoon een koppelingspedaal wat ik gedoseerd kan gebruiken, maar handig is anders. Laten we hopen dat er binnenkort een lading fixes voor dit soort kleine dingetjes komt!

    @Surreallistic

    Geen idee, wat netwerkverbinding betreft. Ik heb eigenlijk de MP nog niet aangeraakt :+.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ben er bang voor, want zat ook al in Forza 4 en 5.
    Ga vanavond nog even proberen te rommelen met de versnellingen, wellicht dat het daar in zit. Ook begrepen dat sommige stuurtjes (iig die van Thrustmaster) een mode hebben dat die automatisch voor je koppelt. Wellicht dat dat het probleem verhelpt bij een stuurtje?
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mwah, ik weet van die functie af, maar koppel toch liever zelf!
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Snap ik, maar wellicht enkel voor bij deze paar auto's. Met de controller ben ik genoodzaakt om met die auto's de koppeling uit te schakelen.
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wat kan je hier precies mee? Is het een betaalde app?
     
  7. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Is inderdaad een betaalde app.
    Je kunt er je auto's mee afstellen. Je voert een aantal variabelen in en de app maakt een basis tune (ook voor je versnellingsbak verhoudingen). En dat werkt toch best goed. Je kunt zelfs aangeven of hij neutraal/overstuurd of onderstuurd moet zijn (in percentages)
    In deze nieuwe versie kun je ook de hardheid van het onderstel kiezen.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vindt het maar onzin. Als je jezelf er één keer in verdiept dan weet je wat je ongeveer moet doen. Ben je ook een stuk sneller klaar dan elke keer een app te gebruiken. Ben je gelijk ook klaar t/m Forza XX. ;)
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mwah, persoonlijk heb ik er de ballen verstand van. Ik heb elke Forza gespeeld, maar ik kan nog geen 5 auto's noemen die echt goed door mij getuned zijn. Volgens mij heb ik het in Forza 2 ooit een kans gegeven, uren bezig geweest om een redelijke auto te krijgen. Nu download ik gewoon bepaalde tunes en dan hoop ik maar dat deze nog een beetje te gebruiken zijn (zonder assists, met stuur:+). Soms pakt het goed uit, vaak niet.

    Wat ik dus wil zeggen, ik denk toch dat ik die app misschien een kans geef, als het een beetje goed werkt kan ik zonder al teveel moeite tunes maken die voor MIJ zijn :+.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dan idd lekker doen!

    Net aan het spelen en kreeg een update tussendoor,.... benieuwd wat het is. :)


    [edit] Een hele zwik nieuwe auto's! [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2015
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nieuwe, eerste car pack is vandaag gereleased, zal ongetwijfeld daar iets mee te maken hebben?
     
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor ieder waar wils natuurlijk maart ik vind het ideaal. De instelmogelijkheden zijn eindeloos en zo is het lastig en tijdrovend om een fatsoenlijke afstelling te maken. (En dan heb ik nog aardig wat verstand van auto's)
    De app geeft me in 5 minuten een ontzettend goede basis. (En die is aardig anders dan de standaard afstelling)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Wat een enorme zuigpack zeg!!! Een limo........

    Nu er de eerste logitec stuur op xbox is. Zij dan de oude g25/27 ook ondersteund voor xbox one ?
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind die limo juist leuk, ff precies wat anders dan wat je zou verwachten in een racegame!
     
    Bidle en Ic3DFire vinden dit leuk.
  16. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Wtf? Serieus.. Een limo?
    Niet iets dat je zou verwachten nee maar dat komt omdat het er ook gewoon niet thuis hoort.
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ach, die truck uit Fast & Furious zeker wel? Ik vind het wel leuk dat er af en toe gewoon wat onzin voertuigen in komen. Je hebt ook game modus als tag, gewoon lekker op elkaar inrammen met limo's, geweldig toch?
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Highfive!
     
  19. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, dat is ook niet mij ding.
    Maar verder heb je gelijk hoor.. Alleen zal ik het nooit gebruiken, forza is voor mij nog steeds een soort van sim.
    Maar dat is net als die (kan niet op de naam komen) boost en grip items die je voor een race kunt kiezen. Vind ik ook jammer maar gelukkig kun je zelf kiezen om dit wel of niet te gebruiken.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Deel je mening van de mods. Je verdiend genoeg CR als je gewoon speelt en die Crew gevallen doen afbreuk aan het tunen etc. Aan de andere kant kan het het speelveld wel iets gelijker maken in de dirty rondetijden. Dus tja,.... heb het nu een keer gebruikt (2x boost 60%, 1x boost 100% ed.) bij een endurance race. Gelijk meer dan een miljoen CR. Verder laat ik het gewoon links liggen en dan heb ik er geen last van.
    Wat betreft, de auto's die er eigenlijk niet tussen horen (dat zijn er al best een zwik). Ik vind het ook wel geinig, gewoon af en toe beetje ouwehoeren met een paar aparte auto's.

    Zelf vind ik het erg leuk dat de endurance races terug zijn. Gewoon achter elkaar knallen. Gisteren er twee gereden de "Indy Oval" met Indy-cars op onverslaanbaar en net op het einde het toch niet gehaald en tweede geworden. Even vloeken, maar blijft gaaf. Ook nog de Daytona met de Audi E-tron nr2. Had een uurtje de tijd,... blijkt deze 85 ronden te zijn à ~1:34. Kortom meer dan twee uur over gedaan,...... Toch maar stug door blijven rijden tot na twee uur 's nachts en gelukkig gewonnen. :)

    Oh enne, toch maar een stuurtje besteld!! [​IMG]
    Rijd al Forza sinds de eerste game en al eens een keer een stuurtje gehad, maar dat is lang, lang geleden. Blijft toch wel trekken. Dus benieuwd wat het brengt, zal iig wel wennen zijn!! :)





    Klopt, iedereen moet doen wat die wil. Heb destijds er echt aandacht aan besteed en vond het erg leuk. Heb een keer een bericht gekregen van iemand die met mijn Tune op een paar tracks een Nr1. tijd had neer gezet. Gewoon een bedankje, dat vond ik toch wel erg gaaf. Heel eerlijk was gewoon een simpel probeersel, maar toen had ik het virus even goed te pakken. :)
    Voor wie wil; Wat iig helpt is diverse youtube filmpjes kijken. Ook op het forum staan nog een paar goede tips. Daarnaast zorgen dat je een paar tracks hebt waar je hele constante tijden achter elkaar kan rijden met een verschil van een tiende of twee. Dit om het verschil te controleren.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    allstyles en Ic3DFire vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina