Had het vanmiddag al met @Graveheart en @avalonscorpion over. 4 relics, 4 armsdays illuminati confirmed Illuminatie is altijd met drieën Bungie geilt op zevens 4+3 = 7 ILLUMINATI CUNTFIRMED MIND = BLOWN
Wat een hype voor een fusion rifle. God weet hoeveel questen ze hier nog achteraan duwen. Als dit wel de juiste quest is. Spoiler Maar fuckit doe gewoon mee met de hype
Tsssss... S733per S1mu74nt! 733 + 174 = 907 - SLEEPER SIMULANT (letters = 15) = 892. 8 - 92 = Augustus 1992. Satellite TOPEX/Poseidon gelanceerd. Staat gelijk aan NASA > Traveler. Traveler = 7 letters en vertaald in het Duits is het REISENDE. REISENDE = RESIDEN 7 letters + RESIDENE = RESIDENENT EVIL 7 CONFIRMED.
Hoe weten mensen nu dat dit al voor sleeper simulant is? er is nog niks geconfirmed door bungie? god weet krijgen we een Greenie met 50 Attack.
De onderdelen die je momenteel moet verzamelen zijn onderdeel van de Quest voor de Sleeper. Dat is d.m.v data-minen al enigzins bevestigd. Sterker nog, de naam van deze Quest is enkele weken geleden al gevonden. Hierna zal er nog eentje (of twee, can't remember) volgen. Wat ik me afvraag is of deze Quest er morgen ook nog is... vooralsnog heeft deze prioriteit nr. 1 Dat Exotic zwaardje en die Anus of Spades kunnen ff wachten
Best wel vermakelijk om het allemaal te volgen, meeste zijn echt overhyped! wordt weer z'n exotic die in de vault beland naar 1 strike.
@PrutserNL het gaat niet altijd om het resultaat, vaak gaat het in het leven ook over de reis er naar toe. Dat geld in deze ook. Het is toch leuk, beetje achter de mysterie van een exotic aan. Met ze alle zoeken en theorieën bespreken. Elkaar hypen, als je daar plezier uit haalt is dat misschien nog wel meer waard dan het ding uiteindelijk in je bezit hebben. Zoals ik al eerder zei: Niet de eindbestemming maar de reis er naar toe is het doel. Get hyped and enjoy the game!!!!!
Ben je serieus? Kijk het filmpje van nawa en kom nog eens terug op deze vraag. Ben wel benieuwd of je dan nog steeds denkt dat dit misschien wel een groen item kan worden.
Thx voor de run @nawa Beste raid loot sinds de release van TTK. 307 sniper 2x 300 Titan chest 310 Suros uit het kistje 307 helm 310 Hereafter uit een engram die nog viel van een 3oC
Damn damnnnn sonnnn zometeen doe ik denk nog een laatste run. RNGSUS PLEZ GIMME DEM 310 BUTTZ PLEZ. Volgens mijn kreeg je ook nog een dikke ghost toch?
Mars je bent een HOEREN PLANEET!!! Geef mij godverdomme een warsat om te verdedigen. Zit serieus al anderhalf uur te wachten op die specifieke public event