1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    @ Rossi en Wiethok: Voortaan niet te veel replays bewaren. De bug komt doordat de opslag in de Cloud een limiet heeft.
    Ga je er over heen dan krijg je die replay bug.
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Bij mijzelf zag ik dat ondanks de nieuwe installatie die corrupte replay nog steeds in de higlights gesaved staast. Gooi die er nog een keer vanaf.
     
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Heb nu ook bijna alles verwijderd.. behalve race 1 van gister :cool:
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    tip: Maak screenshots van jouw tuning set ups: DAt scheelt heel veel tijd om alles nog een keer van zero op te bouwen.
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga vanmiddag na time attacken en replay bekijken met de joetoep aan de slag.
    Ik maak weer scenes van 5 minuten (de max die upload toestaat van Xlive)
    Ik zal proberen random de leukste gevechten eruit te halen via de replay camera.

    Ik moest nog eerst ff wat kleding van mijn dochter strijken (alsnog straf) en nu PCars :+:);):thumbs:
    Mijn vrouw wil de replays ook bekijken omdat zij wil weten waarom ik niet sneller heb gereden zodat ik op tijd was.:+
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    HRT WietHoK NL en FuzzySkittle vinden dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Hahaha als jij dat nou elke keer doet dan scheeld dat weer en maken we meer kans :lol:
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nee screenshot met jouw smartfoon natuurlijk zodat niet iedereen kan meekijken met jouw feed!:+
    Ik dacht dat ik het vroeger zwaar had met de oude garde van de XBWR leden. Maar jullie kunnen er ook wat van:+
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Flauw hoor :+:lol:
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Zit je nu op LIVE?
     
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zo was erg leuk weer gisteren....

    Heat 1 kan ik me geeneens zoveel van herinneren, anders dan een tikkie met Tender en voor de rest is het 1 grote leegte ?????, maar dat komt waarschijnlijk door de leeftijd :)
    Ik zal hopelijk vanavond ff de replay kunnen bekijken.

    Heat 2 weet ik nog in de eerste ronde bleven Tik tak en ik aan elkaar plakken direct na de start. Gelukkig schade kunne beperken en weer door Om even laten in de 2e ronde met Nova eraf te gaan. Ik zat erg dicht op Nova zijn bumer aan de binnenzijde en raakte zijn rechter achterzijde ,mea culpa, met Tik tak en Cr00k direct achter ons was er geen houden meer aan.....

    Achteraan aansluiten en opnieuw beginnen aan de inhaalrace. En die was erg leuk, heerlijke acties op (sorry in mijn ogen) op Pim, daarna een aantal rondes achter Cr00k jagen en met hem samen gaan pitten om de druk erop te houden Cr00k en uiteindleijk Tik Tak voorbij ....., alledrie de keren met zweet in de handjes om er clean voorbij proberen te komen. En volgens mij is dat ook iedere keer gelukt omdat men op elkaar let.

    Om Tiktak voorbij te komen vergde ik erg veel van mijn banden, toen ik er eenmaal voorbij was had ik de rondes erna veel last van een uitbrekende "twitchy" achterkant. Tiktak merkte dat ook en probeerde hem er ook een aantal keren naast/voorbij te zetten. Een aantal keren tikkies gekregen, maar van mijn kant uit no hard feelings, er werd iedere keer gewacht en dat is in mijn ogen de spirit van gezamelijk racen.

    Ik vond het iig heel erg leuk!!

    @ Wiethok, BALEN!! en wellicht doe je dit al, maar ik sla replayy op en verwijder ze de week erna. Ik maak ook maar 1 setup per auto en dan maar in de lobby aanpassen. Let ook ff op dat je ook alles uit de cloud verwijderd.

    Succes en op naar Italia!!
     
    thetiktak92 vindt dit leuk.
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Haha nee ben net offline gegaan. Moet nog van alles regelen ivm verhuizing eind deze maand
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ah dat had ik afgelopen dinsdag moet doen. Baal er wel van dat ik de set up van mijn SLS AMG kwijt ben, hopelijk kan ik die nog ergens terug vinden.
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Meh, ik heb nu iedere week last gehad van die bug. Iedere keer mijn replays verwijderd en na opnieuw opstarten is alles nog steeds weg. Volgens mij is er niet echt een oplossing voor.
     
  14. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Erg leuke races gehad race 1 reed ik erg constant zelfs nog even op de 4de plek gereden puur omdat ik uit de duels bleef en mijn eigen tijden steady bleef rijden. Er kwamen nog wat snelle jongens van achter mij voorbij hoopte nog 7de te kunnen worden maar vlak voor het eind kwam tender me nog voorbij wat ook nog even spannend was.

    Behaalde hier ook nog de achievement: Consistency Is King (3 rondes achter elkaar minder dan 0,1 tijdverschil) :)

    Race 2 was ik een stuk minder maakte te veel domme foute en 3x en domme tijdstraf.. Hierdoor kwam ik in duel met Asjemenou denk dat we wel een ronden of 10 bij elkaar in de buurt hebben gereden, dit was wel heerlijk racen en vooral spannend! Allebei bleven we foutjes maken en zo bleven we dicht bij elkaar. Helaas was ik zelf iets te brutaal met inhalen en dook elke ruimte in die ik zag, sorry nog daarvoor! Volgende keer moet ik gewoon veel meer geduld hebben.

    Nu hoop ik alleen nog dat PC het plakken gaat aanpakken wat is dat toch verschrikkelijk irritant als je in een duel zit.

    Dit keer maar wel van te voren gaan oefenen en kan ik volgende week weer om de punten gaan rijden ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    asjemenou75 en Rossi46 vinden dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat aan elkaar plakken is inderdaad nog steeds super hinderlijk. Daardoor wordt onbedoeld contact maken een veel dramatischer dan dat het eigenlijk zou moeten zijn.
     
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Boh wat een gaten al in de tussenstand..
    zie ik dat goed? Heeft @Rossi46 een penaltie gehad?? Zie verder niets er over staan dus vroeg het me af
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Newsflash: Buienradar voorspelt mogelijk regen in de laatste race op Spa.
    Un-edited You tube clips van heat 1 en 2 inde volgende post.
    Ik heb random een beetje gescrolled naar gevechten.
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Goeie buienradar dan als die al zover vooruit kan voorspellen hahahaha
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Debrieving Oschersleben;

    Respect hoe iedereen de bottelneck (bocht 1) heeft genomen en iedereen elkaar daar ruimte heeft gegund.

    Dan de pitstops: Als er een "rollende start" wordt aangegeven zoals in de brieving is het niet handig als jezelf een drive through veroorzaakt door te snel weg te rijden. Auto nr# 45 heeft dit getracht op te lossen door zijn drive through als pit stop te zien om vervolgens zijn directe tegenstanders en voorgangers (auto nr. #8 en auto nr #85 ) weer voorbij te laten gaan. Echter hij laat niet auto nr # 8 en #85, maar achterblijver auto nr# 56 voorbij, waarna hij weer aansluit en de race hervat.

    In deze omdat gezien is dat auto nr. #45 gepoogd heeft zijn directe tegestanders weer voorbij te laten gaan, maar achter de verkeerde auto weer aansluit, wordt hij niet uit de uitslag geschrapt voor heat 2, maar zal hij 2 plaatsen (in deze van plek 3 naar plek 5) geclassificeerd worden, zodat auto nr # 8 en # 85) voor hem in de uitslag staan. Verder geen consequenties voor de aankomende race.

    In het algemeen geldt wel vanaf heden: Als bij een vliegende start procedure, men een valse start veroorzaakt dan dien je zowel je drive trough en een reguliere pitstop te ondergaan. (Dit omdat er dan niet subjectief gemeten wordt hoeveel tijd er eventueel wordt gewonnen/verloren t.o.v. de voorgangers, maar ook omdat de game af en toe simuleert dat er bij pitstops ook wel eens iets fout kan gaan. Ikzelf had b.v. op Donnington de mededeling dat men problemen had met de "wheel nut" en dat de pitstop daardoor langer duurde dan normaal.

    In algemeen, er zijn veel kleine, soms bewuste of met risico genomen, tikjes uitgedeeld, maar iig werd door de " veroorzaker" keurig gewacht waarna de race hervat werd. Dat is de spirit waarmee wij rijden, maar houdt wel rekening dat deze "tikjes" in een volgende cup zwaarder gesanctioneerd worden omdat men dan meer aan elkaar gewend is.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015

Deel Deze Pagina