1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Live-update geinstalleerd en snel even gecontroleerd of de transfers in orde zijn. Ik begin bij Man Utd en zie dat Januzaj en Rafael nog in de selectie zitten |:- één team waarvan ze de licentie hebben in England en dan nog kunnen ze het niet in orde krijgen ...
     
  2. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je offline de transfers in een oefenwedstrijd wil checken moet je eerst op RS drukken om ze offline te activeren.
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe ben je daar achter gekomen Thomas? :)
     
  4. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ai foutje van mij :oops: Mijn welgemeende excuses Konami !
     
  5. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    PESEP op YouTube liet het zien...
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah... hier dus! Bedankt Thomas!

     
  7. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan ik het instellen dat de transfers gebeuren en blijvend zijn? Ik wil een master league beginnen maar ik krijg daar nog altijd de selectie's van vorig seizoen te zien. Bij vriendschappelijke wedstrijden kan je het inderdaad instellen dat je met de huidige selectie's kan spelen.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan pas de 29e october. Dan komen de off-line Downloadable Contents ( DLC ).
    Dat is het verschil met online.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Pff volgens mij is het niveau superstar ook bugged. Op pro kon ik met moeite winnen, toen naar top player gegaan en won daar ook. Nu superstar en win alles met 6-0?
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Top player is 1-na moeilijkste toch? Die gebruik ik in Master League maar het verschilt heel erg per wedstrijd hoe moeilijk het is, en dat voelt in veel gevallen erg scripted aan, dus gisteren tegen Man Utd en daar viel serieus NIET van te winnen, want zodra je scoorde dan scoorden ze gewoon meteen weer terug, en vaak op zo'n manier dat je niet het idee hebt dat je er iets aan had kunnen doen. Meerdere keren diezelfde wedstrijd gespeeld en uiteindelijk maar genoegen genomen met een gelijkspelletje.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik vind het spel echt heerlijk spelen maar ik irriteer me mateloos aan de waardeloze scheidsrechters en de keepers.
    Ieder jaar is het gewoon dezelfde fouten die ze maken, waarom leren ze hier niet van? ik zie ze dit ook niet met een patch oplossen, waarschijnlijk snappen ze het gewoon niet.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste manier om dat tegen te gaan is om direct de tegenstander te tackelen als zij mogen aftrappen na je doelpunt. In dat geval lijkt het alsof er een soort van scriptje meteen stopt.
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor mij lijkt het alsof de veldspelers meer animaties hebben gekregen, maar om dit te compenseren hebben ze er voor de keepers minder in het spel gestopt.. Damn wat zijn die lomp! 8) Maar met advance/manual shooting vind ik dat het minder erg opvalt omdat je afwisselender op goal schiet.

    Keepers irriteer ik mij dus niet aan, maar aan de scheidsrechters wel des te meer inderdaad. Echt geen lijn op te trekken wat die voor beslissingen maken. Zelfs doorgebroken spelers neerhalen word soms niet eens gezien als een overtreden. Zeker op cruciale momenten als je heel hard een doelpunt nodig hebt kan dit wel gaan frustreren helaas. =( Enig idee of dit wel nog gepatcht kan worden, of zit dit toch te diep in de engine verweven waardoor de 'foul-detection' nooit optimaal zal zijn?
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Helemaal mee eens!
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Het valt me wel op dat het publiek en de spelers wel reageren op overtredingen, waar niet voor gefloten wordt. Maar die reageren ook weer vaak als er niks aan de hand is.
    Dus ergens herkennen ze het wel
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb nu eens twee keer een Champions League seizoen gespeeld en moet nu ook toegeven dat er inderdaad een soort van 'scripted goals' gemaakt kunnen worden...
    Is net alsof de cpu opeens een boost krijgt en je echt met geen mogelijkheid meer ertussen kunt komen, zelfs overtredingen lukken niet. o_O Game oogt wanneer dit zich voordoet ook beetje onnatuurlijk snel aan, althans de CPU-spelers, mijn eigenlijk spelers krijg ik niet eens meer bestuurd want daar ben je simpelweg te langzaam voor met je controller. 8)

    Apart, bij 'vriendschappelijke wedstrijden' nog nooit opgevallen... Willen zeker de game lastiger maken naarmate je naar een finale toewerkt.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Idd had het filter over het hoofd gezien het gaat nu iets beter online. Jammer dat online en offline 2 verschillende ervaringen oplevert!
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel jammer dat je trainer in Myclub meteen weg gaat als je niet genoeg geld hebt om hem te verlengen (tenzij je munten gaat kopen, maar daar heb ik geen zin in). Je krijgt niet eens de kans om wat geld te sparen met een reserve trainer (die ik toevallig had). Nu dus teamspirit van grond af aan opbouwen met de reserve trainer.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb mijn fysieke copy teruggestuurd ik wacht mooi tot ie helemaal geupdate is qua transfers enz moet zeggen vind PES wel veeel meer voetbal ademen dan FIFA (heb ook FIFA 16) normaal zou ik uren achtereen FIFA spelen maar dit jaar heeft me mening echt veranderd ik vind FIFA wel chil maar PES 16 is echt voetbal gewoon beter ondanks dat ze niet veel licenties hebben
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    .
     

Deel Deze Pagina