1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Nou als Darth Vader al huppelend zegt 'feel the power of my Light Saber' dan hoef je dit als Star Wars fan geeneens meer te proberen.
     
    Alexknl en inoway vinden dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet welke games jij gespeeld hebt?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat leeftijdsverhaal slaat natuurlijk nergens op, ik ga richting de 40 maar vind het na honderden uren BF4 wel eens fijn om wat meer casual rond te kunnen schieten in deze game. ;)
     
  4. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij een verplichte aankoop de beta is super. En ben juist tevreden dat het niet op battlefield trekt hardline was ook al een tegenvaller! Nee dit is puuur star wars en maar goed ook! Het enige minpunt is dat de rebels op de hoth map wat underpowered zijn maar ja en dat de gfx op xbox one er niet zo goed uitzien als ze lieten zien. Geen anti aliasing en dat is soms wle vervelend.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Pff, wat heeft leeftijd hier mee te maken 8)

    'Kijk eens mij oud zijn'

    Bovendien zie ik niets van BF hier in terug.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    De vraag is alleen hoe lang dat leuk blijft. Pick up and play hoeft niets mis mee te zijn als er ook een wat diepere gameplay schuil onder gaat. En dat is iets wat lijkt te missen bij battlefront.
    Ik ga de beta nog wel een keer een kans geven, maar voorlopig ben ik niet echt onder de indruk.

    Dat vond ik ook niets, daarbij bewegen de heroes zo houterig door het veld heen alsof je een derde rangs hack and slash spel speelt/ziet. En iets zegt mij dat dit niet veel gaat veranderen meer in die laatste paar weken.

    Iets wat wel, voor mij althans, in het voordeel van Battlefront spreekt is local MP.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat kaart-systeem lijkt me anders wel leuk en ik ben benieuwd naar hoe uitgebreid dat zal zijn in de volledige release.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Volg ik de mening van andere als ik de game al (weet ik veel hoelang) in de pre-order heb staan? Denk het niet. Mag toch geloof ik wel een mening hebben dat ik, voorlopig, niet warm word van de gameplay filmpjes die ik zie? Het ziet eruit als een dertien-in-een-dozijn shooter maar dan in een Star Wars jasje. Dan kan ik nog zo'n Star Wars nerd zijn ... dat wil niet zeggen dat ik voor alles maar even 50-60 euro neerleg. Mijn pre-order kan nog altijd geannuleerd worden. Momenteel wil ik de beta gerust gaan proberen ...

    Sterker nog ... ik mag hopen dat de uiteindelijk game iets meer te bieden heeft. Anders zie ik deze game de kant van Titanfall op gaan. Die game heeft 3-4 maanden echt geleefd en is toen in alle stilte gestorven.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je begon over die rating inderdaad maar kwam daarna ook nog met verhaal over dat een 13-jarige niet zit te wachten op recoil e.d., en daar reageerde ik dan weer op. ;)
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Star Wars fan van het eerste uur. De game ziet er echt heel tof uit. Echt heel erg jammer dat ze geen SP maken. Een pakkend verhaallijn met huidige GFX is voor iedere fan strakke plasser werk. Zelf ben ik niet zo van die MP games. Coop wel maar de rest laat ik aan andere over...
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind de bèta echt heerlijk spelen. Het is alweer een tijd geleden dat ik een Star Wars game heb gespeeld maar komen gelijk weer herinneringen naar boven. Gaat nog best lekker ook, alleen van dat vliegen bak ik echt geen fuck. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ik kan doen. Andere vliegtuigen krijg ik nooit neer en op de grond iemand neerschieten is ook geen optie. Geef mij maar de AT-AT, of natuurlijk gewoon spelen als Darth Vader. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is inderdaad geen Battlefield MOD en dat is juist goed. Deze game heeft geen recoil nodig, heeft niet al die dingen uit Battlefield nodig. Dit is arcade gehouden en het speelt perfect. Zeer trouw aan Star Wars qua alles ook. Ben zeer benieuwd naar de andere maps.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dark Vader?
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha kan niet zeggen dat ik net wakker ben. :oops:
     
  15. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    De audio is echt wel goed. Iets te veel BF voor mij, maar voor star warsfans moet dit toch wel een aanrader zijn
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sodeju, de graphics zijn in ieder geval wel in orde!
     
  17. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Pc of xbox of ps4?
    Op de pc lock je andere planes met rechter muisknop en je special moves doe je met F1 t/m F4.

    Gruwelijk awesome deze beta. op de pc zijn de graphics ne het geluid (virtueel 7.1 dolby met een razer kraken pro 2015 headset) om van te smullen. Om in een x-wing of tie fighter te vliegen is als een natte droom voor me. (Ja ik ben een erge nerd) Ook teamplay is prima mogelijk in de lucht door net je team genoot ass te redden als hij in de problemen zit.

    Ook al een stuk of 4 keer gewonnen met de rebels.
     
    X-Junk en vanDulken vinden dit leuk.
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    De game bevalt me eigenlijk prima. De gunplay is vrij simpel, maar ik stoor me er eigenlijk niet aan en speelt lekker weg. Echter hetgeen dat me doet blijven spelen is het vliegen. Wat is die shit awesome. Dogfights, at-st en turrets kapot schieten voor je teamgenoten en bij gebrek aan die dingen over het veld vliegen en poppetjes blasten. Als ik dat het hele potje kan doen is het voor mij al geslaagd, ook als de rest van je team geen reet doet en je dus weer eens dik verliest als rebel. Hoth als rebel is echt te moeilijk te winnen als niemand doet wat er van hem verwacht wordt.

    De game heeft geen Blood and Gore, Intense Violence, Strong Language en Use of Drugs omdat het niet in het star wars universum past, niet om op een grotere doelgroep in te spelen en ik geloof er dan ook geen zak van dat ze daarom maar de gameplay simpeler hebben gemaakt zoals jij doet overkomen. Sowieso, alsof ze bij EA/Dice de illusie hebben dat battlefront door de Teen rating en meer casual gameplay ook maar 5% van de casual tieners die geen historie hebben met star wars doen switchen van cod naar battlefront. Misschien dat ze degenen waarbij de ouders actief in de gaten houden welke rating er op de games staan die hun kinderen spelen binnenhalen, maar dat is echt maar een heel klein gedeelte van de afzetmarkt.

    Het ding is dat wat beelden en berichten van anderen een star wars fan niet zou weerhouden de beta te spelen die iedereen en z'n moeder gratis kan downloaden. Gast, je kan fucking Hoth naspelen in die graphics en sfeer. Moet toch een dream come true zijn voor een 'fan'. Ik weet dat het het voor mij is na die hoth missie van shadows of the empire op N64 helemaal kapot gespeeld te hebben en nog steeds soms op te starten.

    Je typt een hoop, reageert verontwaardigd, maar je zegt helemaal niks. Je hebt nog steeds geen reden gegeven dat je de beta niet gespeeld hebt. Boeiend dat je de game in pre-order hebt staan, alsof dat de zaak verandert.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ook de beta heel wat uurtjes gespeeld. Graphics zijn werkelijk bloedmooi, Star Wars-sfeer is ook heel vet gedaan. Het is een arcade-shooter en daar ben ik zelf wat minder fan van, maar wat het doet doet het goed. Helaas vind ik dat Walker Assault level wat er in zit wel echt mega saai. Allemaal open veld en er kan ook niks kapot. Dat laatste mis ik wel erg in dit spel. Het is voor mij té arcade en ik weet nu al dat ik hem na een korte tijd al heel snel aan de kant ga leggen en weer terug ga naar BF4. Maar dat heeft misschien meer met mijn smaak te maken dan met de kwaliteit van het spel.
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik vindt de graphics op de X1 juist best tegenvallen.
    De aliasing stoor ik me aan.
    Op de map Hoth valt dat het meest op.

    Al met al ben ik wel tevreden met wat ik tot nu toe gezien heb.
    De Star Wars sfeer zit er goed en het speelt prima weg :)
     

Deel Deze Pagina