1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd die aliasing stoor ik me ook wel aan het is soms echt verevelend. Is dit ook zo op ps4?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op PS4 niet. Jammer want ik ga ook switchen naar One en ga deze game misschien later nog halen. Heb er niet zoveel verstand van, maar konden ze dan niet beter wat minder details in de mappen steken en dan anti-aliasing in de plaats? Of is dat wat simpel gezegd :p Is dat niet ook met BF4 op deze manier (minder details)?
     
  3. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja verdta het ook niet goed maja het is zoals het is mss dat de volledige game meer resolutie bevat dan maar 720 p
     
  4. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Bestaat er zo niets zodat je de aliasing kan verbeteren op xbox one? Scherminstellingen ofzo? Ik speel namelijk op een 23 inch monitor via dvi en heb er wel veel last van. Men broer speelt het ook op een 50 inch full hdtv en daar valt het precies minder op.
    Iemand een idee?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik denk niet dat ze de resolutie in een keer gaan opschroeven.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begreep dat zowel PS4 als Xbox One allebei behoorlijke aliasing hebben hier en daar. Juist op Sullust merk je echt die lelijke aliasing en op Hoth veel minder vind ik. Ik vind Hoth over het algemeen juist een redelijk cleane look hebben.

    Ik vind het hele 720p gebeuren sowieso maar apart. BF4 was dit ook, had echter wel 60 spelers ipv 40, grotere maps (toch?) en het lijkt geen verschil te maken. Hell...de framerate is niet eens 100% locked. We weten niet hoe oud de beta is, maar ik geloof niet meer dat dit echt gaat veranderen.
     
  7. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd
    ja idd bf 4 zag er veel beter uit en was toen met 64 man te spelen. Heel raar oftewel niet genoeg moeite gedaan ervoor. Maar de destiny beta was bij xbox one ook 720 p en het uiteindelijke product in 900 p
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Veel beter vindt ik wat overdreven.
    De special effects zien er wel prima uit.

    Opvallend dat ze in 3 jaar tijd niet met de frostbite engine zodanig hebben kunnen optimaliseren dat ze iig 900P 60fps aan kunnen.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  9. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb zojiist de beta is gespeeld op ps 4 om eens te vergelijken met xbox one qua gfx en dergelijke.
    Moet zeggen dat het er beter uitziet betere aliasing en precuies vlotter draait op de ps4
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Destiny is 1080p op de one ;)

    Ik vind het ook raar dat sinds bf4 er geen verbetering is en dat geldt eigenlijk voor beide consoles. Is de engine dan zo veeleisend? Sommige hebben het over "luie" devs maar daar geloof ik niet zo in.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Destiny was eerst 900p en toen 1080p.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  12. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahja juist :)
    Ja ik denk vooral dat de consoles niet sterk genoeg zijn voor deze generatie. Als je ziet wat dit spel en nog andere spellen al nodig hebben om er deftig uit te zien. Dont get me wrong!ik heb zelf een one en ps4 en het zijn beide goede consoles met elk hun exclusives en features. Ben er tevreden over maar mss hadden ze wat meer power er moeten insteken
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een combinatie van alles eigenlijk. Battlefront en Battlefield zijn gewoon zware games en ze willen ook nog 60 fps. De engine heeft wat problemen met de consoles misschien en de consoles zijn gewoon niet zo sterk.
     
  14. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bizar hoe slecht ze de controls en crosshairs van de voertuigen hebben gemaakt. Die sensitivity is totaal fucked en echt optimaliseren kan niet echt.
    De soldier gunplay is wel grappig maar zit ook totaal geen diepgang in verder. Kan gewoon spammen. Vind de gunplay nu al vastlopen qua gameplay en begint de game al saai te worden.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Vermaak me hier prima mee en kan niet wachten tot die uitkomt...
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bèta is met één dag verlengd. T/m 13 oktober.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2015
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mee eens met dat de voertuigen niet heel fijn zijn qua controls. Ik kan er echt niets mee worden ook en de grondvijanden zie je gewoon niet. De Guns vind ik zelf nog wel heel nice aanvoelen.

    Zou nice zijn als ze nog even een nieuwe map erbij gooien.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Liever een andere spelmode, maps maken me niet zoveel uit.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Idd want zowel Drop Zone als Walker Assault zouden geen game modes zijn die ik in de volledige versie veel zou spelen.

    Denk sowieso niet dat ik Battlefront ga halen want heb niets met Star Wars en terwijl ik de 3rd person gameplay verassend leuk vond denk ik toch dat het snel gaat vervelen omdat er mij wat te weing dipgang in zit
     

Deel Deze Pagina