1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hier ook, had 'm bewust voor de x360 gehaald omdat Bethesta en Ps3 niet echt een juiste combi was. Heb bijna 200 uur zonder bugs doorlopen. Wel irritante laadtijden
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Gewoon wachten op de benchmarks, de i5 4460 doet in games weinig onder voor een i7.
    Ik game op een matige laptop die heel veel games volgens de minimum specs (fifa 15/16 bijvoorbeeld) niet zou kunnen draaien, maar FIFA draai ik gewoon op 60 fps op high.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je hoeft hier in dit topic niet te komen voor je dagelijkse dosis Fallout 4 zeg. Er wordt maar bar weinig uitgebracht (info, video's, etc) tot nu toe.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze houden de boel relevant door die SPECIAL video's maar ze tonen inderdaad niets aan gameplay. Er zal ongetwijfeld nog wel een launch trailer komen, maar daar blijft het wel bij. Fine with me. Mooi zelf alles verkennen straks.
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik snap echt niet dat mensen allemaal moeilijk doen omdat er maar weinig getoond wordt. Juist super toch. Zo ga je tenminste nog een beetje fris die wereld in. Ik ben ook wel benieuwd hoe je nou echt start. Je weet dat je uit de vault komt, maar ik wil weten wat er allemaal daarvoor gebeurt.

    Zit er trouwens wel aan te denken om deze keer wel echt met 2 characters te spelen. Juist omdat je nu voor de man en vrouw een stem hebt. In bijvoorbeeld Mass Effect was dat toch wel anders als je met de femshep speelde. Dat scheelde al behoorlijk hoe ze beide dingen zeiden. Menshep had toch een beetje een monotone stem, maar die femshep klonk echt veel beter in bepaalde situaties.

    Nog 1 maand nu:cool::cool::cool:
     
    McSparkle en B Tender vinden dit leuk.
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je hebt gelijk, maar het is toch fijn om een beetje die addiction te feeden. :p
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ga zo'n bizar grote game als Fallout niet 'twee keer' spelen voor wat extra geluidjes. Als ik de vrouwelijke variant wil horen zoek ik tzt wel een youtube-video op ;) Maar ieder z'n ding natuurlijk :D

    EDIT:
    Áls ik hem een tweede keer speel zal ik dan natuurlijk wel voor het andere geslacht kiezen, maar dan speel ik hem met name opnieuw zodat ik een heel andere kant op kan gaan qua SPECIAL-dingen en/of perks enzo (weet nog niet precies hoe dat levellen precies werkt).
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Tja ik heb Fallout 3 ook al iets van 100 keer opnieuw gespeeld. Ik speelde die game tot eind vorig jaar nog. Wel mede door de mods maar toch:+ Als een wereld mij echt pakt dan kan ik het spel heel moeilijk loslaten. Dat was dus met Fallout 3 het geval.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb ook het idee dat recommended specs de laatste jaren sowieso veel te hoog worden ingeschat door publishers. Bethesda heeft daar sowieso een handje van, die van The Evil Within waren echt belachelijk :lol:
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb inmiddels een goede videokaart (R9 290) besteld, en volgens Tweakers (en hier) is een i5 geen probleem. Dus ik verwacht alles wel op high of hoger settings te kunnen draaien.

    Dan terug naar het spel:

    Ik hoop dat er ook hardcore mode in komt:



    Ik heb het in New Vegas niet gespeeld, maar het lijkt me wel leuk. Het lijkt er wel bij te horen iig. Die settlements zouden ook wel aan Hardcore Mode bijdragen, aangezien je dan steeds terug moet om al je loot te dumpen.

    Hebben jullie al enig idee hoe je de SPECIAL gaat verdelen aan het begin? Ik denk dat ik wat in Luck, Strength, Endurance en Charisma ga steken. Ik heb het idee dat Luck altijd handig is, Strength komt van pas in hardcore mode, omdat ammo gewicht heeft, endurance misschien tegen het slaapgebrek in hardcore mode(?) en charisma komt altijd van pas om mensen te overtuigen van dingen.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Sinds vandaag bezig met Shallout: Felter. Leuke game tot Fallout 4 uitkomt! ;)
     
  12. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat die fallout maar komen en vooral men pip boy edition. Heb er zelfs twee besteld voor er zeker van te zijn dat ik er één heb!
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat stuk plastic mogen ze houden, ik zoek mooi de goedkoopste versie op :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geld teveel? 8)
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb het gevoel dat er juist geen Hardcore mode in gaat zitten. Normaal was ik daar ook niet echt van, maar met Fallout New Vegas gebruikte ik wat mods en de ervaring wordt wel echt 10x keer beter hoor. Niet die lullige standaard hardcore mode van New Vegas, maar ook mods als meer damage en natuurlijk project nevada.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Mocht je er 2 krijgen en er 1 weg doen dan wil ik hem wel kopen:+
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Gamedumper lijkt het goedkoopste.
    Ik twijfel nog waar ik hm bestel en wel of niet digitaal
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ook. Ik vind het te handig dat je gewoon een game kan opstarten zonder de disc erin te doen. Maar ik vind het ook weer tof om de hoesjes en boekjes te hebben :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    PC versie halen, dan zal er wel een Steam key inzitten :+
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ja en je hoeft niet te wachten op de post.
    Bij een fysiek exemplaar krijg je een postertje.
     

Deel Deze Pagina