1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wellicht een keer mee doen; Leuk!
    Hoe, waar kunnen we suggesties indienen?
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    In dat topic. Check de openingspost maar eens. Staat alle info. Als je nog vragen hebt, kun je ze daar posten ;-)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind het tunen wel leuk en vandaag tussendoor een beetje aan het rommelen. Kortom als iemand vandaag een tune voor een S-klasse auto wil,.... geef de auto hier maar door en eventueel het circuit. :)
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  5. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb de game toch na een tijdje maar gekocht en heb er geen spijt van. Rijd lekker met de controller,stuurtje bevalt me niet bij deze game,bij Project Cars is het precies andersom:D
     
    Insane/Erret en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Maar als je eenmaal met stuur gereden hebt dan wil je toch niet meer anders?
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou in het geval van Forza 6 gebruik ik liever een controller.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik kan beter met mijn stuur rijden in Forza 6, vind het een stuk makkelijker dan bij Forza 5 zelfs :+.
     
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik gebruik in Forza6 ook liever me controller
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb inmiddels mijn stuur een paar dagen binnen en bevalt erg goed!! Moet zeggen dat het wel wennen is en ik voorlopig nog wel sneller zal zijn met de controller. Ook de tunes moet ik aanpassen, want reageert toch anders. Even je stuur helemaal op en gaat toch iets anders met een stuur. ;)

    De beleving is zoveel leuker met een stuur. Leukste vind ik nog dat je nu eindelijk kan rijden zoals de betreffende auto; schakelen met de pook of flippers.

    Wat betreft de instellingen; alle dode zones ingesteld en die blijven hetzelfde. Het enige wat ik aanpas is het aantal graden. Bij de Indy en F1 staat die op 330 en daaronder op 520. Soms zet ik hem nog hoger, maar meer voor de lol bij een oude Amerikaan of de Ford bus.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het is rustig hier,.... iedereen gefinisht? ;)
    Hieronder enkele auto's waar ik even wat meer aandacht aan besteed heb.


    Heb mijn Mini weer in orde (favoriete auto) en dit keer maar mat zwart met vlammen:
    [​IMG]

    Daarnaast voor zoonlief Dusty op de bus gezet; helemaal blij:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Voor een vriend, die gek is van Monster, onderstaande in elkaar geknutseld. (logo niet van mij)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Die bus blijft leuk om in te rijden,... De ring op en dan knallen, dus gelijk voor mezelf er maar een PostNL bus van gemaakt. Best wat werk, want logo en icons waren er nog niet in FM6.
    [​IMG]
    [​IMG]


    Nog meer designs gemaakt, maar voor nu is het even goed zo!
     
    Ic3DFire, Insane/Erret, AnubisNefer en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Geen idee hoe die skin creator (?) werkt van Forza 6, maar ik geloof best dat je daar wat werk in gestoken hebt :p Ziet er verdomd goed uit! Die postnl bus :lol:

    Dinsdag komt mijn One binnen, game heb ik al gekocht. Kan niet wachten om deze te spelen. Gaan we eens wat records verbreken bij de challenges van XBW :cool:
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Aaah cool!! Je zal iig niet teleurgesteld zijn. :)

    Die PostNL bus ben ik ook wel blij mee,.... Lastige van dit ding was dat de meeste letters anders zijn en die iconen viel wel mee op de @ met een 'e' na. Heb het hele design iig gedeeld online, dus wie hem wil,... enkel wel even 'leuk bevinden' dan hè! ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2015
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister een One gekocht met forza. Zeker al 5 uur erop zitten. Begin even inkomen maar nu echt heerlijke races gehad. Vooral die races dat je allemaal dezelfde auto hebt vind ik leuk.

    Hoe start je eigenlijk snel? Ben altijd zo langzaam weg.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Welkom bij de club! :)
    Snel starten verschilt per auto en je settings (met of zonder koppeling, tune van auto, etc.) Al met al is het een kwestie van proberen. Bij sommige auto's kun je het gaspedaal bij de start onderin trappen en de koppeling loslaten,... andere moet het allemaal beheerst, want anders heb je totaal geen tractie. Kortom veel oefenen! ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2015
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik snap er niks van, waar kan ik user made vinylgroups vinden? Zoals kentekenplaten enzo.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vanuit het hoofdmenu kun je er naar zoeken of tijdens het painten, dan optie drie vanuit het menu als je een nieuwe laag selecteert.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Vanmiddag een v8 Aussie cup gestart.. Met alleen banen in de regen! Damn... zoveel power die eerder last als lust is. Slipslip... Wel vet hoor 24 slippende bakken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hmmmmmzzzz.... Tijdesn het downloaden van een giftcar loopt mn xdoos vast. Herstart loopt hij vast op groene opstart scherm. Reset lijkt niet te helpen. Ook daarna in groene scherm vast.....
     
  20. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Green screen off death.. xbox dood..
    Dat had ik met me eerste xdoos binnen 3 weken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina