1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Guitar Hero Live

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 14 apr 2015.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256

    [​IMG]
    Platforms
    PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en Wii U.

    Release
    Herfst 2015

    Nieuws

    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Videos

     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Awesome! Laat maar komen die nieuwe Guitar Hero!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vreselijk.

    Behalve de laatste paar seconden, over clips heen wil ik nog wel spelen. Maar ga eens snel weg met dat fmv gedoe. Zal ook heel erg snel repetitief worden.

    Komt GH eindelijk terug, krijg je dit...
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die FMV is wel erg nep ja, die drummer die volgens mij geeneens de drum raakt lol. Wie weet valt het allemaal wel mee.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is Guitar Hero, dus ik houd het zeker in de gaten. Blijven geweldige games. Maar het maakt geen goede eerste indruk. :p

    Die gitaar ook wat meer gemaakt is op het spelen van akkoorden. Die waren altijd het minst leuke deel van een nummer om te spelen, dus dat is opzich goed (90% van een nummer akkoorden is doodsaai), maar van de andere kant ben ik bang dat er daardoor ook minder gewone pull-offs en hammer ons in zitten. Maar 3 noten in de breedte. :cmS:
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Die soundtrack, verschrikkelijk... Serieus is dit Guitar Hero TMF? Fucking Skrillex? Doe normaal.

    Also, zet deze eens in Xbox Games :+
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2015
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    wie heeft dit nodig als de nieuwe rock band ook dit jaar uitkomt :+
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Valt mee dat het niet: First on xbox is...
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Crowd Rating: Awesome. :lol: Hij gaat gewoon af.

    Ziet er verder natuurlijk nog wat saai uit, want het is maar 'Regular'. Ik ben meer geintereseerd in Hard/Expert.

    Waarom kan niet de hele games met de clips op de achtergrond zijn, dat zou ik denk ik stukken leuker vinden dan dit cheesy live publiek.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Inderdaad! Ik heb zelf meer vertrouwen in Rock Band 4 dan de nieuwe Guitar Hero, ik vond zelf dat de laatste Guitar Hero games niet eens zo heel goed waren als ik het moest vergelijken met de Rock Band games. :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat was er mis met de laatste GH games?
    Buiten de tracklist wat al dan niet naar je smaak was. :+

    Ik heb nooit een echte voorkeur gehad voor een van de twee. Timing window bij GH was wel wat vriendelijker dat kwam me soms goed uit. :p
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  13. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Game zojuist opgehaald, was bij een vriend in intertoys al binnen dus zo aan de slag. Ben benieuwd!

    Edit: gister aardig wat uur gespeeld, tot nog toe veel belovend! Begonnen met career en daar paar giggs gespeeld.

    Noten zwart wit zijn in het begin wennen, begonnen op medium maar na paar nummers kon ik de moeilijkheid alweer opschroeven naar expert. Het speelt leuk omdat je wat meer het accordeon en toonladder gevoel krijgt. Gameplay is ook nieuw wat weer voor een extra prikkel en uitdaging zorgt.

    Optredens worden aan een stuk gespeeld en je krijgt echt het gevoel dat je aan het optreden bent. Elk gig area heeft verschillende artiesten, dus het is niet dat je constant tegen dezelfde koppen aan loopt te kijken.

    Het meeste tijd heb ik echter gestoken in GH TV. Op het moment een setlist van 250 nummers waarbij je mee kan spelen op 2 kanalen waar elk uur een ander genre gespeeld wordt; metal hour, best of pop enz.

    Eerste indruk hierover is super. Je hebt een gigantische setlist aan nummers (die constant uitgebreid wordt) waar je coins verdient om plays te kopen. Van deze plays kan je zelf nummers spelen uit de aanwezige setlist.

    Tot nog toe bevalt de game erg goed en denk dat de speel duur met GH TV gigantisch vergroot is.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2015

Deel Deze Pagina