Jammer dat nerfen ook in een game als deze gebeurd. Add gewoon meer wapens, of meer variaties, met iets minder of meer range bijvoorbeeld. Het is gewoon zwaar irritant als je een heerlijk wapen hebt, werkt lekker, en het word generfed. Tsja, kan wel begrijpen waarom die dan niet meer voor NF moet gaan.
Ja deze was van 3 weken terug ofzo, maar hij kwam nu weer terug. Wat? Je bent weer aan het yellowen yellow!
@Rampage i know. Inderdaad klote loot. Maar waarom krijgen de mensen waar ik NF mee doe dan altijd een exotic ? Ik hoop daar ook gewoon op haha. Heb toch al regelmatig exotic zien droppen in een NF. 90% bij andere en ikzelf heb 1 keer de Zhalo Supercell gehad.
Ik was iets te langzaam met mijn post. Dezelfde minuut stond de verhelderende uitleg op de vorige pagina. Met zo'n populaire game kan je in dit topic overdag niet op fietsen tegen de post snelheid soms. Heeft nu toch geen zin meer om aan te passen, zo snel kan ik ook niet ninja editten, ook al doe ik dat wel bij veel posts.
Zijn er mensen die met mij en een maat (294 en 291) de raid een keer willen proberen? In year 1 destiny heb ik me eigenlijk nooit aan de raids gewaagd, maar ben het een beetje zat om onder de 300 light te blijven plakken. Ervaren spelers zouden fijn zijn, maar het lijkt me ook leuk om met een hoop gekloot uiteindelijk toch Oryx te verslaan. Stuur me een FR!
Zo het voelde niet alsof Iron Banner lagde vandaag, maar toen zag ik de killcam...... Enne taken bitches blijven lachen, split split split split. Zeg maar nee dan heb je er twee zes.
He Rbz NL ik wil wel een keer meedoen met een Raid hoor ben niet ervaren nog nooit een raid gespeeld met genoeg mensen. Ben light 297.
Jazeker, lijkt me erg gaaf om die raid ook is helemaal te ervaren en natuurlijk ook om boven die 300 Light level te komen Gt is Meneer Paprika
Jaja 2de sword is binnen. Arc en solar gedaan nog een te gaan. @Rampage 310 hands exotic uit de nightfall haha.
Iron bannert speelt wel lekker weg. Minder laggy ervaring als de eerder laggy banannys. Gear setup en loadouts zijn bijna helemaal geoptimaliseerd voor crucible en ToO. Begin mn pre 2.0 "vorm" weer terug te krijgen.
Nice haha... Het KAN natuurlijk maar de kans is vrij klein. Oryx Raid. Man man man. De ene Weasel na de andere. Best irritant. M'n Burger King internet had d'r geen zin in vandaag. Anyway; 304 Gauntlets, gaan direct naar m'n Hunter. 300 Boots, direct naar m'n Hunter. Zhalo Supercell 310 van Oryx. Geen idee of het een degelijk wapen is. Tijdens Oryx dropt er een Legendary Engram. Decrypt in een 290 Telesto. Ben tevreden, ondanks de crap loot in het begin... Thanks (again) voor de run @Graveheart @SHiZ NL @badeentje Avalon en CoS. Kleine probleempjes vanwege Guardians die niet wisten hoe ze moesten springen of dunken... Leek godverdomme begin van VoG wel. "Ik pak de relic niet hoor!" Na de Raid wel ineens al m'n weapon parts en Motes kwijt... Na 20 minuten zweten van paniek eindelijk terug gekregen...
Wisten jullie als je een Sunbreaker killed en je hebt three of coins aan dat je een kans op een exotic krijgt?Telt als een Ultra...