1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Reach was daarin pas erg, maar vond Halo 4 wel degelijk uitdagender. Enige saaie aan die campaign leek wel dat je alleen maar met MC en Cortana te maken had, ben dus blij dat ze er nu eindelijk meer bij betrekken. Op die manier word de story imo ook interessanter.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vond dat juist het enige leuke aan de storyline :+
     
  3. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie bij Wehkamp dat de levertijd 5-10 dagen is. Zou wat zijn als die eerder aankomt... dan kan ik hem alvast installeren en op de 27ste gelijk spele :D
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Same, alles ziet er tof uit en kan niet wachten op 27 oktober.

    Al ga ik verder geen filmpjes meer kijken i.v.m. spoilers.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De band tussen die twee was inderdaad erg sterk in die game, maar ik denk dat we met Halo 5 echt wel over die kracht van Halo 4 heen gaan zetten. MP ziet er ook nog eens een stuk beter uit, hopelijk is die dat ook, en er worden bergen content beloofd.

    Als dat allemaal niet tegenvalt, dan kunnen we de vergelijking met Halo 4 ook achterwege laten. Dit succes verdiend imo 343 nog wel.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ze hebben nog niks verdiend, ze hebben nog helemaal niks goeds in een keer voor elkaar gekregen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, maar de ontwikkeling van Halo 5 de laatste paar maanden wijst er wel op dat ze van hun fouten hebben geleerd. Als ze het nu weer verprutsen zoals met de MCC collectie, dan is het vertrouwen voor mij ook meteen weg.

    Welke studio's zou MS dan nog kunnen inschakelen om Halo games te maken???
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het lijkt met sterk dat ze dit verprutsen als de beta van een jaar geleden al beter draait als de MCC nu. Ook is dit spel in-house gemaakt en niet ge-outsourced zoals de MCC.

    Dezelfde? 343 Industries is gewoon een studio binnen Microsoft Studios. Herorganiseren is zo gedaan. Dat is waarschijnlijk ook al meerdere malen gebeurd. Het team is veel groter als het was bij Halo 4.

    Ik denk dat het ook intussen wel duidelijk is dat de MCC een organisatorische blunder was. Naar 3 studio's outsourcen, en maar strikt die onmogelijke deadline aanhouden (waar Microsoft overigens negatief om bekend staat in de software wereld. Maak niet uit wat er gebeurt, je moet opleveren als je eenmaal ja hebt gezegd). Volgens mij is het toen bij sommige studio heads in hun bol geslagen. Het originele plan was volgens mij ook alleen maar een Halo 2 remake.
     
    Insane/Erret en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.xboxworld.nl/artikelen/nieuws/microsoft-released-trailer-ter-voorbereiding-van-h/

    Heb lang geen Halo gespeeld en kan mij niet zoveel van het verhaal herinneren helaas. Maar wow wat heeft dit filmpje mij in een korte tijd geholpen om het verhaal weer snel op te pikken zodat ik met Halo 5 weet waar ik aan toe ben. Ik begrijp nu pas waarom iedereen het Halo universum zo spannend vindt om het te volgen, ik speelde het vroeger eigenlijk alleen om de multiplayer. Zal later ook de boeken lezen van Halo als ik er de tijd voor heb :).
     
  10. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey mannen,
    Ik dacht nog even gauw Halo 5 kopen want die komt dadelijks uit. Ik heb met xboxone besloten om alles digitaal te kopen, want dat is ideaal want je hoeft dan niet meer te switchen met disks.

    Maar als ik hem wil kopen zie ik dat ie 70!!! euro kost
    https://store.xbox.com/nl-NL/Xbox-O...-Edition/f44d4604-5f04-4119-b3fa-13597ff58db4

    Terwijl hij, als ik via de officiele xbox site klik, hij bij bijv. de Media Markt 55 euro is.

    Wtf? Wat kan ik het beste doen? Is er een manier om met de disc-versie er voor te zorgen dat je ook niet hoeft te wisselen tussen schijven wanneer je een ander spel speelt?
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee. Koop de disc versie en kom uit je luie stoel.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Welkom in de digitale winkel. 99% is way overpriced. Dacht eerst ook alles digitaal te halen, achteraf gelukkig niet gedaan en heb me toch wat geld bespaart je wilt niet weten.. Vind ik het disc swappen wel waard hoor ;)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is ook alleen waard als het via de US doet.
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De adviesprijzen zijn gewoon belachelijk. Als Steam het wel kan waarom MS dan niet?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Valt wel mee hoor. Steam vind ik alleen aantrekkelijk in de summer sale :+ Vaak ook erg overpriced door gewoon nog de prijs van de release een jaar na datum te vragen, belachelijk. Af en toe hebben ze wel een goede deal, maar dat heeft PSN/XBOX ook hoor. Maar verwacht geen Halo 5 bij de release al goedkoper te krijgen, dan moet je hem echt op disc halen als je geld wilt besparen.
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Omdat MS nog steeds vriendjes wilt blijven met de retail industrie, aangezien bijna al hun consoles en accessoires nog gewoon via die route verkocht worden.

    Valve daarentegen heeft niets met de reguliere retail te maken. Dus die kunnen meer zelf bepalen.
     
    xboxlol vindt dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Daarom moet je ook bij de keysites kijken, een greymarket die altijd goedkoop is.
     
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Gewoon naar www.cdkeys.com gaan en hem daar bestellen. Scheelt ook altijd weer 10, 15 euro met de prijzen op de marketplace.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nee die site hanteert lekker prijzen...
    US account aanmaken en kosten games 59 dollar
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    xboxlol vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina