Mensen, als jullie je formulier ingevuld & opgestuurd hebben + de online registratie hebben ingevuld, neem dan contact op! De dame aan de telefoon vertelde mij dat het versturen van de packs pas gebeurt zodra je geverifieerd hebt dat de gegevens kloppen! Ik moet nu dus weer(!) 28 dagen wachten!!!! Dus bellen!!! Keuze 1:English, en dan weer keuze 1, eerst krijg je een kort verhaaltje hoe je het formulier kan verkrijgen bla bla bla, daarna een engels sprekende support medewerker.... Success!
Die medewerkers vertellen allemaal wat anders, er zijn toch ook mensen die hun pack allang gekregen hebben zonder iets te verifieren of zelfs zonder te registreren.
ok, hier zijn nu al zon 384 topics over..... maar ik vergeef het je! heb net ook gebeld, ik wacht al 30 dagen, en nu krijg ik te horen dat ik em pas tussen 10 en 20 juni krijg MIJN GOD!!!!!
Eej RZA, waarom doe je hier zo tof dan? kom op tan? waarom dan? maare ff zonder gekheid, krijg je dat reward-pack pas tussen 10 en 20 juni! wat een matenaaiers bij MS zeg... dan ga ik ook maar is ff bellen
Toen ik belde zeiden ze dat ik m over 2 a 3 weken kreeg, en ik kreeg m de dag drna, de mensen bij die hulpdesk weten er weinig van als je t mij vraagt!
Bullshit, ik heb vanmiddag gebeld en mij werd verteld dat het pakje al onderweg is, ben dus nooit gebeld en heb ook niet mijn gegevens door hoeven te geven.
ummm wazig.. ik belde vandaag en zeggen iedere keer dat je volgende week terug moet bellen. en je kunt insturen tot 1 JULI (deadline is verschoven)
Pff op den duur mogen ze van mogen ze het in hun hulpdeskk*tje douwen. pfff k*tzooi. :r Edit; het is altijd nog 1 juli geweest hoor check je formulier maar.
waahaha ik wordt gek ik heb net gebeld ik moet over een week terugbellen aneeee.....terwijl er al 30 dagen voorbij zijn .....................i'm losing my mind !!!!!!!!!!!
nee nog steeds geen slotje!! maar ik begrijp het wel van die mensen. zijn gewoon ongeduldig, en willen graag nieuwe games spelen net als ik!!! ik denk dat er tot nu toe nog weinig reward packs uitgeleverd zijn. dus fedex maak eens voort!!! maar je hebt gelijk cyberpunk er zijn al teveel threads over dit onderwerp.
BWAHAHahahaahaha!!! Oewie iemand geeft mij gelijk, Thank U!! Geef jou ook wel gelijk hoor!! Nu wel Slotje????!!
Ik heb ook net gebeld.. Kreeg te horen dat ik nog niet eens in het systeem stond Het enige wat het vriendelijke vrouwtje kon zeggen was "Delays, delays... 13.000 application forms... bla bla delays delays.. call back in a week or so.. Nou ja.. dan maar w8ten..
Ja das ook wel een handig idee!!!! Knippen en plakken Mods!!!! (Zijn ze straks helemaal de weg kwijt)!!
Hahaha lol!! Ik wil het Gamecube Fanboy forumpje terroriseren.. Alleen omdat ik fanboys haat!!! Wedden dat deze nog wel een slotje gaat krijgen... Voor iedereen even snel!!! JE KRIJGT JE REWARD PACK WEL, OOIT!!!!! Ze zeiden tegen mij ook dat ik hem nog zou krijgen over een paar weken, en dat terwijl ik hem al binnen had!! Ik had een mailtje gestuurd een dag voordat ik mijn Reward Pack kreeg!!