1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik snap dat het een compromis is. Sommige mensen kunnen vroeger beginnen, anderen kunnen langer door. Het was ook maar een idee. Nu gaat om 19.45 de lobby open en begint de eerste vrije training, zoals gisteren, pas om 20.05. Zelf zou ik dan de voorkeur geven om de vrije training een kwartier langer te maken in plaats van een kwartier te wachten in de lobby. Het is nu natuurlijk even wachten hoeveel mensen er komen opdagen en hoe het zit met de party's. Het gaat mij ook helemaal niet om hoeveel tijd ik beschikbaar heb voor het afstellen van de auto, het gaat mij erom dat mensen die minder tijd hebben ook de kans krijgen om competitief mee te rijden. Dat iedereen even kan wennen aan het circuit en dat het veld dichter op elkaar zit. Ik snap dat anderen daar anders over denken en dat is ook prima. Wilde gewoon even mijn ei delen.

    @HRT WietHoK NL, ik ga woensdag al een stuk vroeger eten om er op tijd bij te zijn. De lobby van 7 uur komt echt nog te vroeg.
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Volgende keer kan ik de lobby opengooien om 19.40 uur en om 19.45 uur stipt botweg doordrukken naar de free practice van 19.45 uur tot en met 20.15 uur.
    Kan dat het een verbetering is of dat het joinen dan chaotisch wordt en het rijden in de free practice erg gehinderd wordt door het joinen/disconnecten/weer joinen tussendoor omdat je dan elke keer last hebt van een stotterende game
    We zullen zien of dit werkt. Ik doe om 19.40 uur slechts een of tweemaal de algemene invite. Maar ik ga niet tijdens de practice voortdurend tot 20.15 individuele invites versturen dat moet men dan onderling regelen. V olgens mij gebeurt dit toch al. Anders ben ik zelf ook een half uur alleen maar aan het inviten.
     
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ik zag al dat ff men zelf ook een excel bijhield, bij deze officieel. Cheers mates!

    [​IMG]
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Hopelijk volgende week iets betere connectie.....
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Leuk dat je het wil proberen. Het hoeft van mij niet hoor, was meer een suggestie voor andere cups. Bij private races kan je als host altijd de sessie verkorten zonder dat de hele lobby moet stemmen. Dus als het een beetje uitloopt kan je gewoon om 20.15 de kwalificatie starten.

    @asjemenou75, ja jij verdween helaas al erg snel uit de lobby. In de andere party was het een beetje raden wat er was gebeurd maar een dc lag natuurlijk wel voor de hand.
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo dan, barst gelijk een hele discussie los... Zonder dat er helaas op mijn punten wordt ingegaan.

    Daarom nogmaals:
    - waarom een quali van 15 minuten in heat 1 en een quasi van 10 minuten in heat 2?
    - wat wordt de standaard? Want het wisselt nu steeds (ook wel of niet (juist) in de aankondiging)
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik ben het wat dat betreft wel met wat dingen eens maar andere kant zo als het nu is opgezet zo is het nou eenmaal. Ik maak deze competitie wel af maar twijfel wel of ik daarna aan nog 1 wil mee doen
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Connectie was helaas niet best inderdaad. Was te laat online om mee te kunnen doen met race 1. Voor race 2 ontving ik diverse invites (waarvoor dank!) maar joninen lukte (ondanks een tussentijdse harde reset vd xbox) net als bij Pieke helaas niet meer. Jammer.

    Juiste beslissing van de organisatie om hierom geen nieuwe lobby te starten, omdat hiermee het riscio wordt gelopen dat andere deelnemers (die wel netjes in de lobby zaten en op tijd waren) dan opeens niet kunnen joinen.
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Oorspronkelijk 10 minuten voor beide heats. Soms gratis voor nop 5 minuten extra. Waar krijg je dat nog?
    Nu met de 5 minuten warm up vooraf gaande aan beide heats die op verzoek is ingebracht blijf het nu 10 minuten voor beide heats. En een lange free practice van een halfuur ook op verzoek en soepel ingewilligd.
    Niks meer gratis voor niks vanaf nu. Excuses voor de verwarrende gulheid in het verleden.

    Dus vanaf volgende race 19.40 uur lobby open met 1 of 2 algemene invites
    19.45 uur start free practice van 30 mins.
    20.15 kwalifikatie #1 van 10 minuten.
    Dan 5 minuten warm up.
    Daarna heat 1.
    Na finish heat 1 een pauze van 5 minuten.
    Daarna kwalifikatie #2 van 10 minuten.
    Dan weer 5 minuten warm up
    Gevolgd door heat 2.

    dank U voor de aandacht.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2015
    Beltoni vindt dit leuk.
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oke, prima, dan is het duidelijk.

    Lange practice voor heat 1 vind ik trouwens wel cool. Natuurlijk kan iedereen los oefenen waar hij dat wilt, maar het heeft ook wel weer wat om met het complete vaste veld een langere free practice te doen.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2015
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    :D:D:D:D:D:D:D8)
    Iedereen blij, eindelijk....:+
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zou eigenlijk 11 minuten wel fijn vinden voor de kwalificatie van race 1..
    8):p
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dubbel LOL:D:D
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  15. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    kan er helaas weer niet bij zijn door de zaalvoetbal :mad: Ik wens jullie alweer veel succes! Hopelijk ben ik er tijdens spa weer is bij!
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Jammer joh. Zie jou laatste race op Spa!!!!!!!
     
  17. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat ik het ook niet ga redden woensdagavond. Spa wordt mijn volgende race.
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Brieving Zolder

    Weer:
    Herfstachtig, licht tot zwaar bewolkt met kans op mist.

    Qualificatie:
    Tijdens je outlap laat je je lichten uit. Tijdens je vliegende rondes doe je je lichten aan zodat mensen die in hun outlap zitten eerder aan de kant kunnen gaan als ze lichtjes in hun achteruitkijkspiegel zien. Mochten jullie gelijktijdig in een vliegende ronde zitten is het GEEN verplichting om aan de kant te gaan.

    Heats:
    Heat 1: 14 ronden
    Heat 2: 20 ronden ( verplichte pit ronde 8 t/m 12)

    [​IMG]


    Start:
    Beide Heats staande start

    Pit entry:
    Oefen deze, je moet flink afremmen om de links recht combinatie te kunnen maken.

    Pit exit:
    Let op achteropkomend verkeer, je komt meteen op racelijn uit. Achteropkomend verkeer heeft voorrang. Voor mensen die op racesnelheid liggen, let op mensen die uit de pit komen. Ookal heb je voorrang, voorkomen is beter.


    Safety Car:
    Vanwege de uitbreiding van de chat naar 12 personen is het wellicht weer mogelijk om safetycar weer in te roepen. Alleen als iedereen in 1 party zit dan kan men dit uitvoeren. De safetycar kan alleen ingeroepen worden door de wedstrijdleiding bij een ongeval waarbij meerdere auto’s betrokken zijn. Dit zal niet bij elk ongeval gebeuren. Bij inroepen safetycar worden posities gelokt en nr1 auto vangt veld op. Snelheid wordt terug gebracht naar 80 km/hr. Als het veld is aangesloten,wordt bij ingaan bocht 9 (Bolderberghaarspeldbocht) wordt de snelheid terug gebracht naar 60 km/hr. Nr 1 bepaalt "start" bij uitkomen bocht 11 t/m st/finish lijn.

    Tijdens safetycar periode mag er gepit worden indien dit binnen het verplichte pitstop window valt van heat 2. Bij terugkomst op de baan neem je de dan geldende positie in. Het veld "wacht" echter niet op auto's die de reguliere pitstop maken.

    Veel succes !
     
    Beltoni en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  20. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    RACEDAY!!!!
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina