Illegale shit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxdennis, 9 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
  2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop alleen albums als ik die artiest heel goed vind. voor de rest download ik alleen oncommerciele muziek waarvan die mensen het toch niet erg vinden dat het gedownload word:)

3. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zien 2 toestel over het hoofd dat iedereen heeft en waar je heel wat illegaals mee kunt doen, zelfs al zou het internet niet meer bestaan: de videorecorder (of dvd recorder) en de cassetterecorder

"ow dat nieuw nummer Linkin Park is zo vet, ik denk dat ik de single ga kopen...oh nee, kijk het is net op de radio, ik zet het ff op een cassetje"

of

"die Godfather trilogie is toch heel knap gemaakt, ik denk dat ik de DVD-box ga kopen...oh nee, kijk de films zijn op tv, ik zet ze snel ff op videocassette"

Je ziet, als je downloaden en CD-branden gaat verbieden, waar zou het dan eindigen, straks moet je nog voor alles wat je op tv bekijkt extra betalen|:-

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar daar is een heel klein verschil video en cassette daar zijn rechten voor betaald ... de videobeelden en geluidsopnames zijn van mindere kwaliteit en de dvd en cd bevatten meer dan slechts dat ene nummer...

5. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over CD-R's moet je ook rechten betalen (€ 0,13 per CD ofzo) :eek:

6. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet ontkennen dat ik niks downlaod al is het heel weinig (denk ik) Een paar mp3-tjes, 1 dvd en 1 spel. Dat is wat ik nu heb. Doe het x3 en dat is alles wat ik ooit illegaal heb gedownload (serieus) Maar toch het blijft illegaal. Ik ben er dan ook geen voorstander van. M'n Xbox laat ik nooit ombouwen (zweert plechtig) Ik ben geen voorstander van illegale troep maar er is weinig aan te doen. Ik denk, zoals eerder gezegd, dat het van beide kanten moet komen: de uitgevers moeten spellen, cd's, dvd's enz. goedkoper maken en de consumenten moeten minder downloaden. Ik denk ook dat blanco cd's duurder moeten worden, in ieder geval totdat het illegale kopiëren verminderd is.

7. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Consumenten gaan egt NIET minder downloaden, als je iets snel en goedkoop kan krijgen doe je dat......

Ik ben het wel met je eens dat blanco cd's duurder moeten worden maar waarschijnlijk is het dan nog steeds goedkoper dan dat je het in de winkel koopt.

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als ik een mp3tje download dan wil ik die gelijk luisteren, dan wil ik niet een dag moeten wachten(tis namelijk meestal s'avonds) om dan naar de winkel te moeten fietsen, daar een album kopen, en dan daar 1 of 2 liedjes maar enkele keren te draaien(tja, wat kan ik zeggen...ik ben lui :+)
    .....en natuurlijk als ik 1 of 2 liedjes maar wil, heb ik ook t geld niet over voor een album....

tis dus niet alleen het geld waar het me om gaat...

als ik op een manier voor een paar euri een liedje(los) direct elk moment van de dag kan krijgen, dan heb ik dat er wel voor over....maar dat kan nog niet......naja, dan blijf ik maar bij KaZaA

Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  9. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ the Outblast :

Jij zegt dus dat je af en toe een mp3tje van internet plukt omdat je altijd 's avonds muziek luistert? Dat vind ik persoonlijk een slechte smoes ( maar wel eerlijk ) . Geloof me 99,999999% haalt mp3 van internet maar we zitten hier op een xbox forum dus laten we daarover ontopic blijven en dus over de xbox discussieren.

Ik vind het een slechte zaak dat gecopieer, ik snap ook niet waarom met de xbazar kan je toch voor een goede prijs 2dehands games krijgen?

10. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat laatste mja, maar blijkbaar nog steeds niet goedkoop genoeg voor sommiggen........:{

11. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ xboxdennis:

Die mensen vind ik dan xboxonwaardig, die mensen die voor niets op de eerste rij willen zitten hoeven als het aan mij ligt niet te bieden

12. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Fardo koop jij alles netjes in de winkel ?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    O-)

Ja, maar ik ben niet altijd een heilige boon ....Maar voor kwaliteit betaal ik altijd ....

14. XForce1

XForce1 Guest

Als ik niet Live had willen spelen met mijn XBox, had ik hem allang omgebouwd.
    Al dat domme gelul van dat het stelen is enzo.
    Kijk nou eens naar de Playstation1. 9 van de 10 mensen had een omgebouwde staan, is nooit ten koste gagaan van de games.
    Het is dat MS zo slim is geweest door een soort van beveiliging in te bouwen en dat je met een omgebouwde chip niet meer Live kan spelen.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit zelfde heeft sony ook gedaan .. met een omgebouwde ps2 kan je ook niet on-line spelen ...

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    edit: Never mind 8)

Laatst bewerkt: 15 aug 2003
  17. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @xforce1: begrijp ik het goed, jij wil je xbox gaan ombouwen maar ik zie in je signature dat je al live hebt:confused: ??

18. rich11224

rich11224 Guest

XForce1 . . . ik vind je een beetje zwak als je je xbox laat ombouwen (en zeker heel dom vanwege live).Ga gewoon je games kopen en doe er wat voor en ga niet naar je buurman om effe 5 (nep)games te kopen voor de prijs van één!!! Als je voor je games hebt moeten werken is de game veel leuker dan dat je gewoon effe in je laatje met 60 (nep)games snuffelt naar een lolig speletje en dat weet je best!

19. XForce1

XForce1 Guest

Daar heb je wel gelijk in maar je bent toch een dief van je eigen portemonee. Als ze een xbox kunnen ombouwen en ik kan live blijven spelen dan doe ik dat zeker, en om dan Live te kunnen spelen moet ik wel orginele spellen kopen dus zo blijf ik de gamemakers toch nog een beetje trouw :9

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    /Mod Jongens, er wor hier niet over het ombouwen van xbox'en gesproken en ook niet of je wel of niet dan nog met live kan spelen. Ik wil alleen nog wel zeggen dat een van de rede dat men Live Now gelanceerd heeft om de beveiliging aan te scherpen ... men kan dan zelfs off-line een gemodificeerde xbox taggen

Let even op dus! Ik wil hier geen discussie zien over het wel of niet ombouwen van je xbox. Als je dit wilt doen ga je maar naar een andere site.

Nogmaals uit de FAQ

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina