1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Minecraft: Survivalen en Bouwen met blokken. [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Silverlink, 30 jan 2014.

  1. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    * Die nooit op de productie server heeft gedraaid ;)

    En zo zie je dat stier een echte mac gebruiker is. Houdt er niet van om dingen te customizen :p :p :p j/k
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De server werd gewoon verwaarloosd, omdat je zelf met name op FTB online was. Daarom haakten mensen af en zo kwamen er ook geen nieuwe mensen bij.

    Maar genoeg oude koeien uit de sloot gehaald, de server is weer online en dat is het belangrijkste. Als we maar kunnen spelen. :)
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  3. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat kwam omdat er niemand op speelde. Als ik uren alleen aan het bouwen of aan het survivallen ben dan wil je ook wel wat nieuws ;).

    Maar je zegt nu wel elke keer dat de server online is maar heb nog geen URL gezien ;)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb ook een hele guest area op jouw verzoek gemaakt, maar die rechten zijn uiteindelijk nooit geregeld. De XBW community is gewoon te klein om altijd meerdere mensen online te hebben.

    De URL weet ik zelf ook niet, die zou HN ff moeten geven. Ik ben zelf nog in afwachting van mijn gaming pc, de videokaart is binnen, de rest over een paar weken.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  5. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Het lukte ook niet met rechten :$

    @Head Ninja Dude reageer eens :p
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat was Yellow zijn nieuwe forum naam ook alweer, maybe kan hij Head Ninja poren hier te komen kijken lol.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Haha wat een faal, we hebben een nieuwe server!

    *geeft geen server adres
     
  9. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben bereid om een server weer online te gooien. Wil dan niet de oude server online gooien ivm dat we dan 2 versies hebben draaien als men dat wel wilt kan dat ook hoor. Mij maakt het niet uit.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    37.187.146.16:28408
     
  11. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke minecraft versie?
    Is het vanilla of bukkit?
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bukkit volgens mij.
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Bukkit inderdaad :).

    Moet nog wel even gekeken worden naar de rechten. Ik kan bijv. niet /warp.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er zijn nog geen warps aangemaakt, vandaar. Ik heb zelf nog niet gespeeld nu ie weer online is, ik verwacht ergens volgende week weer te kunnen spelen.
     
  15. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben bereid om te helpen ;) FYI
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hij is nu ff offline geloof ik. Maar ik zal even regelen dat die weer online komt. :)
     
  17. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben van de week begonnen met minecraft op de pc. Ben een survival begonnen en heb al een flinke thuisbasis met daarin een doorgang naar een grote ondergrondse mijn. Heb al aardig wat redstone, gold en dat blauwe spul gevonden en ook een stuk of 5 diamonds (waarmee ik een pickaxe heb gemaakt). Ben echter benieuwd wat je met deze ores kan en wat überhaupt het doel is van het spel. Vind het maar vreemd dat je zo maar in het diepe wordt gegooid zonder enige handleiding of iets dergelijks. Dat crafting moet je bijvoorbeeld puur op de gok doen of allemaal googelen, zou ook bij God niet weten wat nu te maken.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2015
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Er is niet echt een doel van het spel, dat is voor iedereen anders. Er is wel een 'storyline' achtig iets. Het doel daarbij is naar 'The End' the komen en daar de draak te killen, maar niks hiervan is verplicht.

    Het redstone kun je een heleboel dingen automatiseren en dergelijke, maar dit zou ik even googlen voor wat meer uitleg. Iedere ore heeft wel iets waarvoor je het kunt gebruiken.
     
    Robbdie vindt dit leuk.
  19. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmm oké, bedankt. Vermaak me er voorlopig nog prima mee en met een tutorial playlist van een youtuber red ik me voorlopig prima.

    Zijn er hier verder nog mensen actief? Of is er een online server oid?
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Persoonlijk vind ik Minecraft het leukste om gewoon dingen mee te bouwen, lekker creatief te zijn. Steeds een grotere wereld te maken.
    Survival is op z'n tijd zeker ook leuk en je kan jezelf allerlei doelen stellen en een soort van eigen verhaal creëren.

    Overigens is er kort geleden wel een storymode uitgekomen, die zou je ook nog eens kunnen checken.

    En de server waar wij al jaren op bouwen kan je hier vinden:

    37.187.146.16:28408

    Al is die tijdelijk offline zie ik, maar zal ff bekijken waarom en wanneer die weer online kan. Mocht je er daarna btw niet kunnen bouwen omdat je die 'rechten' nog niet heb dan moet je me maar even een PB sturen, dan regel ik dat even voor je. :)
     

Deel Deze Pagina