1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Officieel : Loweriders komen volgende week naar GTA Online.

    [​IMG]

    Klik hier voor het gehele artikel op de XBW Frontpage :)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Van dat handjevol mensen dat hier speelt? Vast niet :+
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ziet er weer erg gelikt uit! :D

    ..al begin ik het wel steeds lastiger te vinden om terug te keren naar deze game.
     
  5. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik heb nooit GTA online gespeeld maar ben er gisteren mee begonnen. Hoe kun je nou een beetje snel geld verdienen?
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wanneer komen die updates meestal online?
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Via Steam heb ik de update nu binnen, straks zeker even checken! :D
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Upgrades zijn duur. echt heel duur.. Hydraulics kosten van 125k tot 250k.

    geeft je wel weer een reden om te gaan sparen in Online.. maar je bent makkelijk 1 tot 2 miljoen kwijt per auto
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Geeft mensen een rede om die cash cards te kopen natuurlijk. Daarom is het ook niet beschikbaar in de singleplayer, het lijkt wel alsof ze daar het schijt aan hebben.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is het serieus niet beschikbaar in singleplayer? Dat is wel echt belachelijk zeg. Daar hebben ze blijkbaar inderdaad echt dikke schijt aan dan. Extra bevestiging dat we niet op een grote singleplayer DLC hoeven wachten.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nope, gaat hem niet worden. Ze focussen alleen nog maar op GTA Online en that's it.
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    En toch deze game is inmiddels alweer van 17 september 2013 en ze brengen nog steeds updates en uitbreidingen uit. Top van Rockstar ook al brengen ze de updates alleen nog op de pc/ps4/xbox one uit.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mag van mij ook in de Singleplayer komen. Totaal geen interesse in Online.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    GTA is gewoon een van de weinige games die niet elk jaar uitkomt en waarvan je bijna altijd zeker bent dat een nieuwe game een goede game wordt. Tegenwoordig smijten ze maar met sequels, deeltje 300 van een game... Nee, ik vind het prima hoe Rockstar het aanpakt, lekker een bestaande game uitmelken (hoewel de updates, tot nu toe, gratis zijn :+) en waarschijnlijk zijn ze gewoon al bezig met de opvolger van GTA 5.
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    GTA online is lang niet zo kut als dat mensen zich voorstellen hoor..

    En ik heb met normaal spelen (en geen mods) gewoon makkelijk al het geld bij elkaar kunnen sprokkelen. Natuurlijk is het even werk, maar daarom is het ook wel loon naar werken.
    ik vind het super hoe Rockstar het doet.
     
    Ic3DFire en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Online lijkt me heel vet hoor, ik ga hem speciaal op de PC kopen om online te kunnen spelen, heb de singleplayer al op 100% op de 360. Maar er zijn gewoon mensen die de voorkeur geven aan single player, daar kan ik me ook wel in vinden. GTA is dan ook groot geworden met single player. Zou jammer zijn als ze dat vergeten.
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat snap ik wel! en hoe zeer ik ook voor een singleplayer DLC ben (The Ballad of Gay Tony was eigenlijk gewoon beter dan de main-story van GTA 4, wat een helden DLC was dat!), snap ik wel dat Rockstar de focus op Online legt. Er zijn nou eenmaal heel veel kindertjes die ook dure lowriders willen en daarvoor 15 euro overmaken (is ongeveer 1,2 miljoen cr.) Vind ik persoonlijk goed, want de DLC is gratis en met het echte geld koop je NIKS beters ten opzichte van andere spelers. het is dus bij lange na niet Pay-to-win.

    Wat ik wel jammer vind is dat in de laatste update de upgrades voor je auto te unlocken zijn per rang, en niet vanaf zoveel races/wins.
    maar he het is lood om oud ijzer. Rockstar is voor mij het grote voorbeeld hoe je WEL met DLC moet omgaan. Ze doen dat namelijk voortreffelijk.
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Dat zou voor mij een verademing zijn. Ik heb geen geld voor zo'n snelle supercar waar iedereen mee rijdt. Ja, je kunt een lobby opzetten met alleen stock cars, maar dan zit meer in lobbies dan in de game (wat sowieso al het geval is als ik als leader heists wil spelen)
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je moet gewoon sparen. ik heb mijn auto's ook gewoon bij elkaar gespaard en met racen verdien je echt niet zoveel.

    Tegenwoordig heb je veel "Snipers vs Stunters", "Rockets vs Insurgents" en "Bumpercars" dit zijn LTS met meerdere ronden waar je per ronde tot 12000 kunt winnen.
    Paar kameraden, avondje dat spelen (is echt heel erg leuk) en je hebt zo een half miljoen te pakken.

    Moet je uiteraard geen Lowriders gaan kompen, daar win je geen races mee
     

Deel Deze Pagina